13.05.2007. / nedjelja

ja sam andrej, drenova, špigule, klapa kantrida, budi vip sa mnom

Evo prvo da zahvalim Turku na inspiraciji za ovaj naslov i samo da kažem da je Turk car!!!!!!!!! Ugl, bili smo u Varaždinu. Osvojili smo srebrnu plaketu, da. Ja sam sexy mf, kaže Turk. Evo sad baš smišljamo sha da napishemo. Car je došo do mene da mu vo-no pokažem informatiku, al smo većinu vremena surfali i jeli i igrali pes i zajebavali se. I da, uživali smo u drenovskom pogledu. Jučer smo bili na Aninom rođendanu, fora je bilo, Frano se napio ko stoka, a malo i ko nered. Da, a ti?
Jučer nam je životni slogan bio ''alkoholom protiv droge'', pa smo u duhu tog aristotelovog zaključka lokali ko majke. E da, gledali smo Čovjeka-vunu 3 i dobar je film, samo je malo naporan, jer ima ful puno akcijskih scena(ne onih sa njemačkih jeftinih filmova), al su efekti vastra. Ugl, život je lijep, ne tratite ga pišajući po tratini, nego budite pametni i jedite domačicu. e da, i jučer sam bio na nogometu ujutro i lik mi je reko da igram ko Belodedici, samo ne znam dal je to uvreda il pohvala. Btw, Belodedici je igro stopera za zvezdu kad su 91. osvojili Kup Šampiona. Ugl, lik je isti Tom Arnold, valjda mu žena ne liči na Roseanne. A sad na ozbiljnije teme:
VICEVI DANA
Hodaju dva lika ulicom, jedan uzrujan, drugi uzlistopad.

Hoda slon šumom, a na grani vešmašina.

Ako tigar ima 4 noge, koliko slonova stane u frižider?

Pričaju ruža i maslačak, i kaže ruža maslačku: Svetih mu tratinčica, mislim da sam trudna!! Maslačak: Pobogu, što te nagnalo na takav zaključak? Ruža: Da, a ti?

Da počnem uobičajeno UGL. da. E da vam sad idem pričat sve viceve koji bijahu ispričani u Varaždinu, u hotelu Turist, sobi 54321cxg2 od 2 do 6 ujutro ne bi završio za 10 min. Ugl, da.

I da, najvažnije sam zaboravio: Sa malim zakašnjenjem želio bih Armadi čestitati 20. rođendan!!!!! U sljedećem postu će bit filmića i slika vezanih uz navedenu temu. Forza Fiume

Za jkra, danje mićfil:
Najjača navijačka pjesma


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.