07.05.2007. / ponedjeljak

ž

kad niki niš ne piše onda moran ja neš.

Al prije toga jedna važna vijest- Tomo Metallica više nema blog, razlog pročitajte ovdije

I evo bil san ovu subotu na kantride, na utakmice... Ovako nikad ni bilo,e. Tako kišni dani još postojali nisu.
Armade bilo 200-tinjak i oni su nosili Rijeku, ne milsim na šugave lijene igrače nego cijelu atmosferu zbog koje se i dolazi na utakmicu. Tko nije bio dolje na tekmi bar jednom, nezna kako je to. Neda mi se sad pisat o tome osjećaju kad si dole i kad se pale baklje...ufff

I KAD DOĐU NEVOLJE I KAD NEMA NADE UVIJEK ĆE TE VOLIJETI ČLANOVI ARMADE



Plavo-bijela boja u srcu je mom,
a najveća želja Rijeka šampion!
Rijeka mi je život,
Rijeka mi je sve,
Rijeka mi je sunce
I NE MOGU BEZ NJE!!

I taman me uhvatila volja za nepisat jer san crknut ko konj. Gren spat!!

Karlo



Evo, da se i ja nadovežem da ne moram pisat novi post...... Ćo mona, igraju tako loše da ne znam dal da se smijem il da plačem. Nakon par mjeseci sam bio na tekmi, i to još ispod stijena, pošto sam bio sa sestričnom. Čuo sam da je tekma bila namještena, al sad dal su te priče istinite ili ne...... Pola ekipe, ma cijelu, izuzev par igrača treba ča poslat, nisu za niš. Novaković ne zna loptu primit, odbije se od njega ko od balvana, budicin je zalutao na nogometni teren, treba ga poslat natrag u Pulu. I da dalje ne nabrajam...... Trebaju ostat Sharbini, Ivanov, Pamić, Linić (ne mogu vjerovat da ova pišem, o majko na šta sam spao) i većina mlađih igrača. Dobro, o nogometu mi se neda više pričat/pisat da vas ne zamaram. Pišem reda radi, još nije blog sređen kako spada, al bit će, bez brige. Jbg trebo je to Tomo sredit, al kako mi se čini neće bash bit u prilici. Sutra ren u Varaždin sa zborom, kako strava, još niš ne plaćam, samo na jedan dan, al svejedno. Možda neš napišem kad se vratim, ako budem imo volje. Eto toliko od mene za prvi post....

Forza Fiume
Pozz

Andrej


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.