MySpace

MySpace

<$BLOG NE POSTOJI$>

Želim znati...

Želim samo znati, gdje si kako si??
Želim samo znati, kad si nestala??
Želim samo znati, kako i kada si se zaljubila??
Ma želim znati sve samo mi daj odgovore!!!

31.12.2006. | 18:58 | 1 Komentara | Print | # | ^

Volio sam te

Volio sam te, izdala si me!
Volio sam te, otišla si!
Volio sam te, snivala si!
Volio sam te I voljet ću te uvjek
dok mi u srcu bude vulkan tuge!

28.12.2006. | 20:24 | 6 Komentara | Print | # | ^

ISTINA

Bolje da me mrze zbog onog što jesam.
Nego da me vole zbog onog što nisam.

25.12.2006. | 14:30 | 21 Komentara | Print | # | ^

Merry Christmas and happy happy new year!!!!

Sretan Božić svima koliko vas ima i malih i velih....mame i tate, braće i sestre, bke i djedovi ma svi vi koji stojite na ovoj zemlji...

24.12.2006. | 19:51 | 16 Komentara | Print | # | ^

Kad osjetim

Kad te dotaknem osjtim bol...
Kad te poljubim osjetim strast...
Kad te vidim osjetim čar...
I zato ostani zauvjek uzmene jer
čovjek ne može bez BOLI, STRASTI I ČARI

23.12.2006. | 19:18 | 8 Komentara | Print | # | ^

Zbog neke plavuše

Došlo mi je da si prerežem žile sad jer sam bio bijesan ko pas .Došlo mi je da urušim cijeli svijet sad i da se isplačem ko nikada do sad. Zbog te ljepe plavuše sam dao sve a ona meni fige dvje. Ma ko te šljivi sad jer si pokazala svoje lice upravo sad.

22.12.2006. | 20:41 | 4 Komentara | Print | # | ^

Zašto

Bljeda je, u crnom kaputu zaspala je u dubok san i spava vječno smo mili pate a ona ih gleda iz vedra neba. Dobra je bila i dobra će biti u modrom nebu u raju nas sluša i vidi. Više je nama ali ona će uvjek biti u svima nama. MOJA BAKA. (napisala moja frendica)

22.12.2006. | 12:24 | 3 Komentara | Print | # | ^

Jesen kao da je nije bilo...

Šećem se po svojoj velikoj kući...razmišljam kako je jesen izgubila ćar nema nijedne kiše, nije bila hladna. Svima na svijetu je Jesen najružnije doba jer je hladna tmurna i kiša pada svaki ćas...no ove jeseni...Ništa od navedenog nismo doživjeli jednostavno je jesen izgubila čar i otišla u veliki zaborav!

21.12.2006. | 19:27 | 19 Komentara | Print | # | ^

ONA

ONA JE BILA VILA TA KOJA JE HTJELA PROMJENITI SRCA SVA.
ONA JE HTJELA LJUBAV TOPLINI I MIR I KOJI ANDOL ZNALA POPITI.
ONA JE PLESALA TANGO O DA ALI IPAK JOJ JE BOLJI ČA, ČA, ČA.
ONA JE PJEVALA KO OPRENA DIVA ALI JE IMALA GLAD KO VILA.
ONA JE PALA SA STUBA DA I RAZBILA KOST ILI DVA.
ONA JE ONA I KAKVA GOD BILA ONA ĆR BIT ONA I SAMO ONA.

20.12.2006. | 14:16 | 2 Komentara | Print | # | ^

ANA RUKAVINA

Ana Rukavina je bila jedna od nas blogera.
Imala je svoj blog kao i mi svi.
Imala je srce u koje nitko ne može doprjeti.
Imala je svoj san koji nije ostvarila ali svejedno se borila.
Napisao ja 4554.
Pozor: AKO OVU PJESMU DAŠ NA SVOJ BLOG NEKA TE SRCE GRIZE ZBOG POKOJNE ANE RUKAVINE.

18.12.2006. | 19:24 | 5 Komentara | Print | # | ^

Sad i Nekad

Kada te vidi:
Ti si moje sunce koje me obasjava,
Ti si moja kiša iz sna.
A sada kada te vidim nakon godinu dana.
Osjetim samo tugu i jad.
Hoće li nekad biti kao sad.

17.12.2006. | 19:46 | 2 Komentara | Print | # | ^

NE

Ne zali za onim sto je proslo, ne cezni za onim sto ne moze biti, ne boj se onog sto treba doci, ako je tuzno-jednom ce proci.

12.12.2006. | 20:04 | 8 Komentara | Print | # | ^

Ljubav

Ljubav je glupa i slijepa...
Strast je glupa i slijepa...
Prava ljubav sve vidi i baš zbog toga je ljubav!

12.12.2006. | 19:32 | 0 Komentara | Print | # | ^

Godišnja Doba

Ako pitate mene ja mislim da godišnja doba imaju veze sa ljubavlju.
LjETO: Plaža šetnja na toplom pijesku dok vam voda prolazi kroz noge i gledanje zalaska sunca a ono što posebno preporućam je da pokušate na plaži napravite prvi poljubac.kiss
PROLJEĆE: Piknik, o da to obavezno negdje na livadi okolo cvijeća.
JESEN: Tu ne možete ućiniti nešto romantićno no preporućamo poljubac na kiši.kiss (vjerujte odlića osjećaj i bez kišobrana)
ZIMA: Sa svojom voljenom osobom iz zabave idete kao onako raditi snjegovića no oda iz šle započnite grudanje i u jedon mahu zabacite noge i sa tom osobom padnite na snijeg i ona u snijegu poljubac.kiss

12.12.2006. | 19:30 | 2 Komentara | Print | # | ^

Ljubav je slijepa

cerekLjubav je slijepa sve dok vas ne obuzme onda ste u sedmom nebu. A spavalje do pola noći ne možeš spavati. Njegovu sliku morate imate a mozak je na ljuavnoj paši.cerek

12.12.2006. | 14:29 | 4 Komentara | Print | # | ^

PJESMA ZA POČETAK

Ljubav, ljubav što je to
Jeli to prvi list koji pada sa jesenskog drveta
Jeli to cvijetak usred praznog polja
Jeli to oblak koji baca hladne paguljice
Ljubav, Ljubav daj mi odgovor sad!

11.12.2006. | 20:54 | 6 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Mislim da naslov govori previše...lala... no šta joj joj da pišite jer moto od mog bloga je
KAD ME POSJETIŠ OSTAVI KOMENTAR!!

OPREZ:
Primam sve kritike ali ne dopuštam vrijeđanje na moj blog ako me želite vrijeđati nemoj te ostaviti komentar jer u protivnom ću vas prijaviti blog administratoru zato vam je bolje da se samnom ne igrate.

Image Hosted by ImageShack.us<[/URL]

Ankete:






Linkovi

Blog.hr
Mislim da svi zaju koja je to stranica...
Forum.hr
Glupost
Monitor.hr
Nije loša
Tportal.hr
Ovo vam je odlićna stranica zabavite se...
Bigoo.ws
Ovdje možete naći animacije za blog...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hvala na posjeti:


air conditioners
air conditioners Counter