...nobody...

petak, 22.09.2006.

osječam se grozno...bojim se...zapravo strah je preblaga riječ za ovo što ja osječam...prestravljena sam...sve je sjebano...
ne, trenutno stvari i nisu tako grozne kakve bi mogle biti ali problem je u tome što znam da takva mirnoča kod mene ne traje dugo...na kraju se uvijek dogodi neka katastrofa....
bojim se budučnosti, stvari koje me čekaju...ništa neće biti onako kako sam ja htjela...bit če grozno ...cijela mooja budučnost...nisam pesimistična, realna sam...

došla sam do zaključka da svi koji mi stvarno nešto znače odu ,i ostave me samu, a sve stvari koje su mi toliko drage , da su več postale nekakvi sitni djelovi mene, ili ih izgubim ili razbijem.... to je jedina istina, tj. činjenica u ovom životu....

sada bih najradije uzela neki auto, bilo kakvi , glavno da vozi, i odvezla se nekamo, slušala bi muziku i vozila se...neznam kamo, zapravo nije ni važno ...samo da je put dalek, da se vozim dugo,da nema kraja...

opet imam nočne more...strava...najgore je kad se dignem iz kreveta pa skužim da još sanjam...i onda se najteže natjerati da se probudiš, i uvjeriš da nisu stvarni, da ništa nije stvarno...

22.09.2006. u 20:29 • 13 KomentaraPrint#

petak, 08.09.2006.

???punoljetnost???

evo, neću puno gnjavit danas, još mi se nije vratila sposobnost pisanja predugih postova, nakon duuuugog odmora sam zaboravila i pisat na ovom čudu...

evo sad jedno pitanje za onaj dio ˝publike˝koji je punoljetan:
šta za vas znaći ta punoljetnost?jel to znaći da ste nakon tog datuma pametniji ili sposobniji?
ili imate priliku tek onda kupovat alkohol, by the way kupovala sam ga i prije, tako da tu ne vidim neku veću promjenu...u čemu je stvar, zašto svi toliko čekaju tu punoljetnost ako se niš' ne mjenja????
ja bih da mi je 14, to su najbolje godine.....

jedan veeeeeeeeliki sorry ljudima koji su mi ostavili komentare, sorry šta se ne javljam, posebno propalom abortusu i filthyangel666, ali nešto mi ne štima sa kompom,pa je ˝izbacilo˝sve moje pokušaje da vam ostavim komentar...sorry

kad skontam u čem je problem ,javim vam se....bye

08.09.2006. u 15:34 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

I've never been so happy in my life.
Am I dead?



I'm sick of trying to fix all that's broken....

I'M BORED!!!
SO PLEASE TAKE ME AWAY....

stavovi i razmišljanja jedne manično-depresivne osobe...a ponekad i mojinut

i will be what i wanna be, and nobody can't stop me....

COULD THIS LIFE BE MORE STUPID?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Dakle, riskiraj Hary, i u najgorem slučaju pusti naprosto da budeš ismijan...˝DER STEPPENWOLF˝

NEŠTO O MENI( kad svi već pišu o sebi i ja ću malo, kud svi ,tud i mali Mujosmijeh):
JA SAM JA, ILI NOBODY, ILI COMA BLACK... ili kak god vam paše...
STAROST: dvoznamenkasta
ŽIVIM: u svom svijetu, u Nigdjezemskoj....

NAPOMENA: nemam blage o bloganju, kompovima, naprednoj tehnici( za kratko vrijeme to prestane delat u mojoj blizini), tako budite sretni sa ovim što vidite.....

EH, DA I OVO JE MOJ BLOG, MOJ MALI SVIJET, MOJA MALA UTOPIJA, TU MOŽETE OSTATI ALI I NEMORATE, SVE JE NA VAMA....wink

The Reflecting God by MARILYN MANSON

Your world is an ashtray
We burn and coil like cigarettes
The more you cry your ashes turn to mud
It's the nature of the leeches, the virgin's
Feeling cheated
You've only spent a second of your life
My world is unaffected, there is an exit here
I say it is and then it's true,
There is a dream inside a dream,
I'm wide awake the more I sleep
You'll understand when I'm dead
I went to god just to see, and I was looking at me
Saw heaven and hell were lies
When I'm god everyone dies
Scar/can you feel my power?
Shoot here and the world gets smaller
Scar/scar/can you feel my power?
One shot and the world gets smaller
Let's jump upon the sharp swords
And cut away our smiles
Without the threat of death
There's no reason to live at all
My world is unaffected, there is an exit here
I say it is and then it's true,
There is a dream inside a dream,
I'm wide awake the more I sleep
You'll understand when I'm dead

[Bridge]

[Chorus]

"Each thing i show you is a piece of my death"
Shoot shoot shoot motherfucker
No salvation, no forgiveness
"This is beyond your experience"
Forgiveness...