...nobody...

četvrtak, 20.07.2006.

TNX NA KOMENTARIMA…SUPER JE KAD ZNAŠ DA SE NETKO IPAK SLAŽE S TVOJIM MIŠLJENJEM….BUDUĆI DA POLOVICA LJUDI KOJE ZNAM MISLI DA BAŠ I NISAM SASVIM NORMALNA…AL AJDE…

NEMAM NEKU PAMETNU IDEJU ZA POST DANAS ….JER SAM ZAĆUDO, NAKON DUŽEG VREMENA SRETNA…ISKRENO NEZNAM BAŠ ZAŠTO, JER SE NIJE PUNO TOGA (zapravo ništa…) PROMJENILO, SVE JE NA ISTOM MJESTU, PA I PROBLEMI….

NEBIH PISALA OVAJ POST, ALI HTJELA SAM VAM REĆI DA ME JEDNO VRIJEME NEĆE BITI….DA BUDEM PRECIZNIJA U NEDJELJU IDEM NA MALI ODMOR….OD OVOG MJESTA, NEPOŽELJNIH LJUDI…RODITELJA…
JUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!
NEZNAM KAD SE VRAĆAM…(kad ostanem bez love….znaći brzo)

Nemojte me zaboraviti( ako i netko shvati da me nema)…..

Ima nekoliko stvari koje me zanimaju, pa ako itko bude imao živaca može mi ostavit koju pametnu rečenicu…

1.jeste li vjernik( bilo kakvi?), ili ateist?
2. idete li u crkvu, i zbog čega?
3. zbog čega ste se odlučili za tu vjeru ili nevjeru koje se pridržavate?

To je par stvari koje me zanimaju….
Da ne ispadne da samo vas teroriziram sa svojim pitanjima, ostavit ču i nešto svoje ˝mudrosti˝ …
Ja ne vjerujem u boga, pa onda logično ni u sotonu…jer ako postoji jedan onda mora postojati i drugi…tj. ako vjerujem da nema boga onda nema ni sotone…šta ne?
Ja sam neka vrsta ateista… ali zapravo više sljedim neku svoju filozofiju…ali o tom potom…sad nemam vremena za izlaganje svojeg mišljenja…to ću kad se vratim…

E i još nešto, čitam Satanic Bible( čisto da vidim o čem se radi), nije baš lagano, na engleskom je , a ima puuuno dugačkih rijeći…pa moram obavezno imati i mali riječnik…
Došla sam tek negdi do trideset i neke str. , ali ono što sam pročitala mi se stvarno sviđa…pametno zbori tip.( za one koji neznaju-Anton Szandor LaVey)

Pa, čujemo se ljudi, e i hvala onima koji se teroriziraju čitanjem mojih postova….stay cool!!!!!!

And , next time try not to fall a sleep vhile you read this…


The Fight Song Lyrics

Nothing suffocates you more than
the passing of everyday human events
Isolation is the oxygen mask you make
your children breath into survive

But I'm not a slave to a god
that doesn't exist
But I'm not a slave to a world
that doesn't give a shit

And when we were good
you just closed you eyes
So when we are bad
we're going to scar your minds

fight, fight, fight, fight

You'll never grow up to be a big-
rock-star-celebrated-victim-of-your-fame
They'll just cut our wrists like
cheap coupons and say that death
was on sale today

And when we were good
you just closed you eyes
So when we are bad
we'll scar your minds

But I'm not a slave to a god
that doesn't exist
But I'm not a slave to a world
that doesn't give a shit

the death of one is a tragedy
the death of one is a tragedy
the death of one is a tragedy
but death of a million is just a statistic

[CHORUS]

fight, fight, fight, fight

20.07.2006. u 17:17 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 17.07.2006.

SAMOUBOICE- KUKAVICE?



Nije mi jasno kako netko može reći za ljude koji potegnu nož, pištolj, britvu ili što već ne na sebe, da su kukavice. I to gotovo uvijek govore ONI ljudi. Kad kažem oni ljudi, to se odnosi na one koji su od ovog života ugrabili najbolje, ma što ugrabili, njima je već na poćetku servirano najbolje, tako da su već u startu bili u prednosti pred ostalima. Nisu nikad iskusili što je patnja, bol, nemoć, očaj…
Da sad barem polovica ljudi odluči za promjenu biti iskrena prema svijetu i prema sebi, pa kaže koji je to bio trenutak kad su se osječali tako jadno, prožvakano, odbačeno, kladim se da bi jedina stvar koje bi se mogli sjetiti bilo onaj jedan put kad ih je spucao dragi ili draga, kad im je pukla potpetica na sredini plesnog podija, kad je ona kučka iz 3.d obukla istu haljinicu kao i ona, kad im je frizerka upropastila friz, kad im je puko nokat… kako su to tragične stvari, nedaj bože da se ikad ikom dese…. HELLO!!!!ludludlud Ako je to primjer najstrašnijih doživljaja u vašem životu ,onda vi pripadate ONIM ljudima….

Samoubojice su izuzetno hrabri ljudi! Koliko bi ljudi bilo spremno napustiti sve što posjeduje i zna da krene na put u nepoznato, s time da je to možda put u nepovratno. TO JE HRABROST, suočiti se sa največim strahom koji normalan čovjek posjeduje, strahom od onoga što dolazi ili ne dolazi nakon smrti.

Zato ovom prilikom dižem kapu svima koji su postupili tako, koji su poduzeli taj posljednji i najteži korak, to su bili posebni ljudi…Oni su bili hrabri, zar je hrabrost ovo što mi radimo. Prepuštamo se svaki dan ovom životu iako u sebi znamo da od njega nemamo ništa…

P.S.- ZA ONE MALO MANJE STABILNE DUŠE- OVO NIJE POZIV ZA MASOVNO SAMOUBOJSTVO!

17.07.2006. u 19:57 • 15 KomentaraPrint#

srijeda, 12.07.2006.

dear Diary....

danas tj. jučer mi je dan bio ...hm...zadovoljavajuči(neću reč super jer toliko dobar ipak nije bio), no onda mi je sve sje... ˝većernji izlazak˝...sad sam opet u ...banani:), što se i vidi iz toga što pišem ovaj post u pola 1, dok normalni svit ili spava ili je u provodu....
prije sam si depresiju lječila iskaljivanjem na stranicam dnevnika, no onda mi je stara našla moju milu tekicu(na moju veeeeliku žalost), pa sam bila prisiljena ne zabilježavati više svoje osjećaje u bilježnicu...i onda si na snagu stupio Ti, moj prvi blogić...i sad ćeš ti postati mjesto na kojem ću trošiti višak energije....

BY THE WAY, kome nije zanimljivo, ne mora se truditi čitati jer ovdje ćete naći samo moj život, ništa drugo... jer ovo je moj privatni dnevnik, ovo je moje mjesto...moj dosadni i jadni život...very interestingzijev

kad se samo sjetim koje sam ja ambiciozno dijete bila...svi ti planovi koje sam kao sada trebala ostvariti...muka mi je kad vidim što radim od sebe...od svega...
ja sam nitko...i ništa...neznam što uopče radim ovdje...samo trošim kisik...

moram ići, nešto mi je višenožno uletilo u sobu... kako ču sad spavat...zalivenzaliveneek
ko će mi sad to istirat van... samo da nije onaj veeeliki skakavac....
wish me luck....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

12.07.2006. u 00:20 • 6 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 10.07.2006.

...READ THIS!!!!!!!!!!!!!!!!

E OVO PIŠEM ZADNJI PUT(bar se nadam),PA MI POMOZITE!!!

E, I ŠTO PRIJE MI POMOGNETE DA MI KLIKERI PRORADE TO ĆU VAS PRIJE PRESTATI TERORIZIRATI SVOJIM NEZNANJEM!
VAŽI????naughty

please....wink

evo, stvar je u tome da sam ja jedno izuzetno pametno i talentirano stvorenje koje očito nije sposobno staviti ni sliku na blogsmijeh...
pa VAS, cjenjeni moji čitatelji molim da pomognete ovoj mojoj glavi da skonta kako se to radi,( jer sam by the way pročitala sva moguča uputstva kak se to dela ,al mi još nije kliknulo...)

očito sam malo spora....

so...help me please, i'm desperateno

10.07.2006. u 21:38 • 4 KomentaraPrint#

petak, 07.07.2006.

Samo za odabrane,
Ostali van…


MARILYN MANSON, SLIPKNOT, SOAD, CRADLE OF FILTH, TH, KORN, ARCH ENEMY…….

POMOZITE MI!
LJUDI PRODRMAJTE SVOJE MOZGIĆE, I HITNO MI POMOZITE JER SAM OČAJNA…headbangheadbang

DANAŠNJI POST JE TREBAO IMATI JEDNU STOTU TEMU AL SAM SE U ZADNJI TREN PREDOMISLILAI ZAPOČELA OVO…
PLEASE SASLUŠAJTE ME, IAKO VAM OVAJ UVOD NIJE DAO NIJEDAN RAZLOG DA PROČITATE POST DO KRAJA ( iskreno, ni ja ga nebi čitala na vašem mijestu…)AL AJDE NAPRAVITE TO ZA MOJU DUŠU….(nemogu vam reći da će vam se isplatiti,jer sigurno neće, ali meni možda hoće…)wink

PA DA SAD KRENEM:
Meni je jako dosadno , opčenito u životu, a ne samo danas.I da bih si bar malo olakšala ove muke izazvane napadajem akutne ili kronične dosade te nedostatka kreativnosti i inspiracije u obavljanju svakodnevnih poslova tražim vašu pomoć tj. vaše sudjelovanje u kreiranju zabavnih sadržaja za popunjavanje mog ne tako zabavnog života.

Za one koji još nisu shvatili svoj zadatak pojasnit ću vam još jednom:
Protresite svoje prstiće i počnite mi tipkati vaš plan mog života. Molim vas, u kritičnoj sam situaciji i silno su mi potrebne vaše ideje kako da na malo ili imalo(?) zabavniji naćin prebrodim novi dan. Prihvaćam bilo kakve komentare(čak neću ni spamiće prijavljivatJ ), budite kreativni i pomozite maloj meni da živim…

P.S. PRIHVAĆAM I ZANIMLJIVE I ORGINALNE PRIJEDLOGE KOJI UKLJUĆUJU I SKRAČIVANJE OVOG MOG ŽIVOTA( poznatije pod pojmom –samoubojstvo ili suicid)JER SAM OSTALA BEZ IDEJA….


Eh, da , i isprićavam se ako sam vas navukla da ovo pročitate na podal naćin( ono na vrhu), ali u ljubavi i ratu sve je dopušteno, a ovo je moj rat…
I by the way polovicu od tih grupa gore ja stvarno slušam, a polovicu sam iskoristila da vas privučem… SORRY..MORAM BIT MALO ZLOČESTA, zločesti bolje prolaze u životu…kiss

AKO MI NE POMOGNETE TUŽIT ĆU VAS ....MAMI....I EEEE...I NEZNAM KOME AL TUŽIT ĆU...blabla

07.07.2006. u 19:04 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 04.07.2006.

Imate li ponekad (ili stalno) osjećaj da život samo prolazi pokraj vas… i to dok ništa ne radite ili dok planirate ostatak svog predivnog života, on samo proleti…e vidite ja sam totalno opterećena s time…koliko god nisam ljubitelj ovog života toliko mrzim i njegovu prolaznost i starenje… ne znam, valjda bih htjela zauvijek biti dijete, ( ja sam Petar Pan, još mi samo nedostaje sretna misao i poletjet ću)… nešto mi je jezivo u starosti…i to ne zbog činjenice da uz starost dolazi i njezina very close friend- gđica Smrt, (by the way, ja idem na kremiranje, još nisam odlučila kamo bih da prospu prah mojih prženih košćica, hrskavica, tetiva, ovog predivnog, pametnog mozga,itd., ali sam 200% sigurna da ne želim posmrtno biti izvor hrane za mase crvića, i drugih višenožnih buba kojih se grozim i sada.), nego zbog toga što si tad potpuno siguran da si nemoćan, da je tvoje vrijeme završilo, da si cijeli život čekao da nešto dođe a sad si shvatio da je gotovo…. Ma to su moje divovske mušice….ne obazirite se…
I tako sam tragajući za smislom postojanja svog dragog bićenca, nedavno naišla na jednu super stranicu( e sad, koliko će to vama biti super, budući da je većini mojih prijatelja to bilo malo jezivo….) , upišeš nekoliko svojih podataka, od raspoloženja do mršavosti ili punašnosti, i oni ti izraćunaju toćan datum kad ćeš otegnuti svoje papke, krepati , crknuti, odapeti, ili koji god izraz hoćete… stvarno je super…
Meni je ispalo da ću živit negdi do 40.-50., e ali sad sam dobila drugi problem…
KOG VRAGA ĆU JA RADIT DO PEDESETE?????- osim što ću se smežurati ko stara smokva, posenilniti, izgubiti dlake na glavi a uzgojiti ih iznad usta i drugih mijesta-brrrrrrrr…., dobiti artritis , osteoporozu, i još dvisto raznih boleština ukljućujući umjetni kuk, umjetno zubalo, cvike debele 50 cm, …ali uz sve to, ne znam što ću raditi, ćime ću se zabavljati ( pisat ću možda blog za stare koke- stara koka,dobra juha.)… ubit ću se od razmišljanja o svemu tome… I WANT TO BE FOREVER YOUNG AND LIVE FOREVER!!!! No nažalost imam neki predosjećaj da ću ostariti i osušiti se prije nego što pronađem eliksir mladosti… nadam se da sam u krivu… stvarno se nadam…


04.07.2006. u 20:58 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

I've never been so happy in my life.
Am I dead?



I'm sick of trying to fix all that's broken....

I'M BORED!!!
SO PLEASE TAKE ME AWAY....

stavovi i razmišljanja jedne manično-depresivne osobe...a ponekad i mojinut

i will be what i wanna be, and nobody can't stop me....

COULD THIS LIFE BE MORE STUPID?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Dakle, riskiraj Hary, i u najgorem slučaju pusti naprosto da budeš ismijan...˝DER STEPPENWOLF˝

NEŠTO O MENI( kad svi već pišu o sebi i ja ću malo, kud svi ,tud i mali Mujosmijeh):
JA SAM JA, ILI NOBODY, ILI COMA BLACK... ili kak god vam paše...
STAROST: dvoznamenkasta
ŽIVIM: u svom svijetu, u Nigdjezemskoj....

NAPOMENA: nemam blage o bloganju, kompovima, naprednoj tehnici( za kratko vrijeme to prestane delat u mojoj blizini), tako budite sretni sa ovim što vidite.....

EH, DA I OVO JE MOJ BLOG, MOJ MALI SVIJET, MOJA MALA UTOPIJA, TU MOŽETE OSTATI ALI I NEMORATE, SVE JE NA VAMA....wink

The Reflecting God by MARILYN MANSON

Your world is an ashtray
We burn and coil like cigarettes
The more you cry your ashes turn to mud
It's the nature of the leeches, the virgin's
Feeling cheated
You've only spent a second of your life
My world is unaffected, there is an exit here
I say it is and then it's true,
There is a dream inside a dream,
I'm wide awake the more I sleep
You'll understand when I'm dead
I went to god just to see, and I was looking at me
Saw heaven and hell were lies
When I'm god everyone dies
Scar/can you feel my power?
Shoot here and the world gets smaller
Scar/scar/can you feel my power?
One shot and the world gets smaller
Let's jump upon the sharp swords
And cut away our smiles
Without the threat of death
There's no reason to live at all
My world is unaffected, there is an exit here
I say it is and then it's true,
There is a dream inside a dream,
I'm wide awake the more I sleep
You'll understand when I'm dead

[Bridge]

[Chorus]

"Each thing i show you is a piece of my death"
Shoot shoot shoot motherfucker
No salvation, no forgiveness
"This is beyond your experience"
Forgiveness...