.....4

ponedjeljak, 31.07.2006.

Tko zna što donosi jučer....

Možda ću krenuti drugim putem kad pronađem sve dobre razloge da ne mislim na tebe...
Možda ću ovaj put znati povući liniju i neću se slomiti....


Sigurno strepiš sam u mraku pri pomisli na mene...
Sigurno ubrzano dišeš kad se sjetiš mojih poljubaca...


Ostani takav kakav jesi... točno onakav kakvim sam te zamišljala... onakav... kakvog sam te u mašti napravila...

Voljeti nekog prirodno... vjerno...jednako... nije dovoljno...

voljeti nekog tajno a nikad ga ne dotaknuti, voljeti nekoga iskreno i uvijek vjerovati, voljeti nekog nježno.... nije dovoljno...


Okrenuti se i vidjeti da je tvoja osoba pored tebe... Onaj pogled... Jedan pogled koji govori svim jezicima i otvara svako srce...

Za sve postoji vrijeme i mjesto... ljubav je sve... za ljubav postoji vrijeme i mjesto... al kad je ljubav u pitanju... što je zapravo vrijeme?

Ljubav je borba... pobjeđuje onaj koj je voljen, jer onaj koj voli predaje se...

Trebam više od onog što se riječima može opisati... Ono što se riječima ne može definirati...

Daj mi svoju ruku... daj mi svoj pogled... daj mi sebe... daj mi sve...
4

31.07.2006. u 22:23 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv