.....4

utorak, 11.04.2006.

...u tvojim očima... i crnim nočima... Nema više onog našeg starog ludila...

Kad bih ti rekla da si ti jedina osoba koja mi može pomoći, bi li to učinio?...
(...citat iz Trči Lola trči...)

Čovjek vrijedi okoliko koliko poznaje samog sebe...
(...citat iz moje školske zadaće...)

Kod tebe je uvijek prekasno...
(citat iz poruke koju sam danas dobila...)

...Doći ću ti u snovima
Da ti ukradem poljupce
Neka vrijeme samo leti
Još uvijek volim te...

(... Jura Stublić, ništa više...)

Oprosti što bez tebe više ništa nema smisla...
(...citat iz zadaćnice...)

Budi mi snove... ne odaj mi stvarnost...
(citat s Emininog bloga...)

Ovaj puta nisam sama pobjegla... ovaj puta dobila sam razlog da odem...

11.04.2006. u 15:41 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv