...NEMA....NASLOVA!!!

Kao što ste mogli pročitat u prošlom postu Tona više ne piše blog s nama,
nepitajte zašto, JA sam na neki način kriva što se ona nadrkala, a razlog
je preglup ko' i ja!!! Mi smo i dalje budale samo u manjoj količini!nut
Danas nije bilo ništa, a jučer isto nije bilo ništa jer sam morala ić na glupi rođendan
kod susjede.headbang(u jebote ode glava!)Ona je inaće mlađa od mene 2 ipo god.
Tamo su bili sami malci i još dvije moje dobi....i na sahrani bi bilo zabavnije!!!!!
hehe od svih najzabavniji je bio njen brat koji ima 4god!!!!mali šeta,šeta
i odjednom počne pjevat najgluplju pjesmu-moja štikla,a kad završi s pjevanjem
počne kresat sve po spisku, tamo sve njih je poslo bar 10 puta u pičku materinublabla
onda oponašo svoju staru, inače ona stalo prigovara,dere se i taka sranja, mi kidali
od smijehasmijeh!!!!!!!!Neznam šta da još pišem pa vam evo par viceva:

Ulazi mama u kuću sa posla, i izbezumi se.
-ajjj,crni sine,pa što si zaklo dedu,
imamo još pola babe u frižideru!!!!!!


Leže Mujo i Haso, i u neko vrijeme počne Haso drkat,al nikako da svrši.
-Haso drkaš li ti to bolan?
-Drkam!
-Pa uzmi malo svoga,pička ti materina!!!!no

By:Ivonasmokin

14.01.2007. ...21:02 sam vi komentirajte (48) i sve isprintajte #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi