OpEt Ja!!!

Evo opet ja!Trebala je Vale pisat post al joj je nešto sjeban internet pa nemože.
Danas nije bilo ništa posebno, osim što mi je ****** tamo negdje ostala a vale nije htijela ić po nju nazad..šmrc, šmrc............ma nije bitno ajd! ovdje kod mene se ne događaju nikakve nove stvari,
već samo nova sranja koje naravno radim!!!!naughty Jučer sam bila vani sa Leonom i ludom
Korinom, a korina kakva je luda 100/h opet smo radile gluposti!!!!!!!
Mi štetočine!!!!!!puknucuhehe sad smo išle u jedan lift i zadimile ga cijelog, ono otvore se vrata a dim izlazi i futa cijeli ulaz po njemu!!! onda smo našle neki mali bor pa smo ga ko budale vukle po pol naselja i ubacile ga u lift! ...i tako mi tamo blizu stojimo kad izlazi čovijek iz ulaza i vuče bor sa sobom
onakav sav nadrkan!mad a tamo di ga je on šuknuo bio još jedan, pa kad je ošo mi oba dva ubacili!!!više nije bilo prostora da neko uđe!!!!deadhehe
Pa smo malo šetali naseljem kad u svakom drugom ulazu stoji bike................mislimo mi nemože to samo tako.......pa fino bumbaćicom drito u gumu!!!!smijeh i tako mi malo okolo "uređivali" bicikle
(samo se nadam da ovo ne čita niko čiji smo bike mi.............., "ma nismo mi, ozbiljno"nono)
I tako prošo još jedan dan................
kako kod vas?
A jebote još malo pa počinje ona glupa škola..........."jedva čekam"bang
Ma de neželim ni mislit na nju!!!!

By: Ivonathumbup

11.01.2007. ...22:02 sam vi komentirajte (27) i sve isprintajte #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi