...........JA PRVA.............

Kako mrzim prva pisat post, a kad one dvije tuke neće! A nemam pojma
ni o čem da pišem..........rolleyes Jučer je bilo fora vani.......hehe.......
ja i Lema radile sranja.......hehenaughtyJoš mi ostale od nove one
dimne "bombe"......pa tako.....mi....malo......razgibavale ruke..........
Bacale nekim čobanima u stan.......hehe......nekim tamo onako baš fino
širom bila otvorena balkonska vrata i još oni bili blizu njih...........hehe
pa tako....mi bacili neki plavi dim....... pa skiftale na drugu stranu naselja!!
Tamo neki mrgud i njegova ženica izašli van i ko budale, ma ko zadnji
defektaši, neželim vrijeđat budale,njuškaju samo metar od svog ulaza,
pa nismo tako glupe da ostanemo na "mjestu zloćina".......
I tako mi tamo blizu prošle, baš je fora što smo cure pa niko nebi
pomislio da bi mi to radile.....kako ima glupih ljudi!!!!!!!hehelud
Cijeli im stan usmrdili!!!!!!!!!!!!!!!!hehe
Danas kod nje dolazi korina, ta vam je ženska luda 100 na sat!!!!!!!
ma neznam šta da još pišem.............headbang
sad sam malo prije pročitala fora viceve.....neznam jesu vama dobri
al meni jesu!!!???!!!!! evo vam neki:

~Mama došlo je prolječe.........
~Kako znaš sine?
~Eno je, visi baba u dvorištu.......
strči mama dole, kad nevisi baba u dvorištu.....
~prepade me bre dete!
~aprilili!!!! Eno je na tavanu!!!!!! hehehethumbup

~Kako policajac muči muhu?
Zatvori je u teglu i liže govno!smijeh

By:Ivonanut

07.01.2007. ...19:20 sam vi komentirajte (64) i sve isprintajte #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi