I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
I kad osjećaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
I kad vidiš da ti sreća dolazi,
ti stavi život na kocku...
Ovo su naše najljepše i najbolje godine,
a ipak nam se čini da se ruše kao domine,
ponekad se čini da izlaza nema,
svi te napuste kad pomoć najviše treba...
koliko je suza samo isplakano zbog njih,
da sretne smo najviše voljela bih...
naše mlade godine teško podnose udarce života,
ali mi smo jače, tu je naša ljepota...
jednom će i oni shvatiti da najbolje smo bile,
samo zbog njih ljubav nikada nismo krile...
ta naša iskrenost koštala nas je najviše,
zbog nje isplakani su potoci kiše...
Ali glavu gore – i bolji dani će doći,
sve završi pa će tako i to proći...
sva ova tuga i boli zbog njih
samo nas jačima čine,
znajte – kad vam bude najteže,
netko se i za vas brine...
Ne dajte da naš ponos unište,
jer zaplakat će i oni kad bude najteže,
a mi ćemo biti na drugom kraju svijeta,
zagrljene i lijepe kao tri najljepša cvijeta...

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: x Crazy Dizajni x

bang

...jaaawink...zubohref='http://img212.imageshack.us/my.php?image=dsc01332cn5.jpg'>

ja sam Dragica...
jedna jakoo jakoo vesela osnovnoškolka...rofl
imam 13 godina...
datum koji morate zapamtiti
je: 22.4.1995.zubo
idem u OŠ"Antun Mihanović"...
slušam SVE

~ja volim~cerek

svoju obiteljsretan
svoje prijatelje(pogotovo
najbolje frendice Ivu iAnu)thumbup
košarkucerek
dečkecerek
najbolji razred na
svijetu 7athumbupwink
zabavuparty
klasijecool
rođendanenaughty
ljetofino
sebeeek
pajkitzijev
papatnjami
sladoledfino
internetyes
nasmijane ljudesmijeh
svoj blogbelj
morenut
plavu bojuzubo
broj 8
cerek



~ja nevolim~mad

kišublabla
jesenzijev
nastavuburninmad
dvolične ljudelud
rano buđenjemadmad
dosaduzijev
tugucryno
špinatnamcor
kad nemam na
računu
puknucu
4 užasno glupe
osobe
burninmadheadbangmadblablazijevpuknucu
~živim za~nut


svoju obiteljkiss
KOŠARKUthumbupcerek
zabavu
partycerek

i to je to
kom se sviđam
super,a kom ne opet dobro;-PPPP
bangzubo

...moja sekaaaaa bangburninmadsmijehcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 02.09.2008.

...POSTTTTTTTTTTT... ;-P

EjJjJ LjUdOvI!!!!!!!!!!! eV jA nApOKon OdLuĆiLa NaPiSaT pOsTyesyesyesEo OvAkOc...Ja BiLa U sPlItU sA SpOrTsKiM.....tAm bIlO pReEeEeDoBrOroflMa BiLo sVeGa....bIlO DeČkI KoLkO HOćEškisskisskissNeĆu rEć kOjI SmO BiLibeljbelj...VjErOvAtNo sVi vEć zNaJu....I TaK.....bIlA VaNi u nEdJeLjU s mOjOm aNđUrInOmzuboI ViDjElA SaM _ _ _ _ _ _cerekcerekcerekpOzDrAvIo nAs jEnaughtyfinofinofinojUpIiIiIiIiIIiI...........partypartyi TaK sAm uŽiVaLa...JuĆeR PoĆeLa šKoLa....MeNi jE BiLo zAkOoOnNnN.....SuTrA SaM DeŽuRnA!!!!!!!!!!sVi nEk dOđUzubocoolthumbupthumbup
I sAd

POZZZZZZZZZwavemahwave

mOjOj iVibeljaNizujoDoRiS BeTikissNiKoLiNidead
_ _ _ _ _ _ cerekkissthumbupSiStErmadparty DERYwave VjEkIthumbupwaveFrAnUludJuRismijehtAjAnIthumbupmOnIkI m.sretanFyRopjevaMaTiJaSnutMeTeRzubo
AnDrOwinkVuLeTiĆzujo

ET tO Je tO

LjUdIćI ***P***u***S***c***A***

PaPa!!!!!!!!sretanbeljzubocoolroflkisswinkyeseekbangdeadmouthwashnaughtynutsmijehzalivencerekwavethumbupsmokinpartynjamifinomahhrvatskazujopjevapjevapjevalaze



| komentari (70) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.