< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentarčeki jes/nou

O nama:

Mi smo tri super cure iz Zagreba.
Evo da se predstavimo redom:

Ime:Milana
God:13
Nadimak:Barbie
Volim:modu, stikle, cajke
Ne volim: glupe ljude i one koji misle da su nesto bolji od nas!
Hobi: ples i shoping

Ime:Ana
God:13
Nadimak:Kelly
Volim:modu, make-up, Dior, Shaley i Barbie
Ne volim: umisljene ljude, mlo deriste od moje seke
Hobi: shoping i trachanje

Ime:Mia
God:13
Nadimak:Shaley
Volim: Versace, D&G, moje dvije kujice i Barbie i Kelly
Ne volim: glupace koje nas kopiraju - curke niste fancy!
Hobi: fotografiranje

Najdraze pjesmice:

Paris hilton: Stars ar blajnd



Pusjketdols: don ča






Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



MySpace Layouts images

MySpace Layouts




Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*

subota, 17.05.2008.

..SuperStar Barby iz hir..

helou ljudeki moj krasnii, pa kak ste vi meni?
znam da ste super čim vidite mene kak pišem posteko novi, jep,jep.. nemožete to poreč, jer ipak vi svi mene volite, koliko god srali po nama..
vidim da su neki ljudi onak fkt ljubomorni na nas, kao onaj grifin, koji je ljubomoran jer nam nije dečko, mislim helou! ko bi bio stobom.. onak fkt!
..pišem vam s floride.. da znate samo kak mi je kul, e nemate pojma! sunce, plaže, zgodni dečkiči, koktelčiči, partiji i sve to o čem vi možete onak samo sanjat! do jučer su samnom bile hiltonice pa smo tulumarile skupa, al ih je tatica zvao pa su morale otič, uglavnom bilo nam je fkt super!
baj d vej, nemam puno vremena za posteko novi.. čeka me novi bojfrend, zove se cristiano, da sam znate kak je kjutt, ajme nemate pojma!
možete nam još kommiča ostavljat, fakat su dragi ti kommiči
puseko!
lavz ja ol,
Barbie



komentirajte nam curke(3) printajte#

<< Arhiva >>