< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentarčeki jes/nou

O nama:

Mi smo tri super cure iz Zagreba.
Evo da se predstavimo redom:

Ime:Milana
God:13
Nadimak:Barbie
Volim:modu, stikle, cajke
Ne volim: glupe ljude i one koji misle da su nesto bolji od nas!
Hobi: ples i shoping

Ime:Ana
God:13
Nadimak:Kelly
Volim:modu, make-up, Dior, Shaley i Barbie
Ne volim: umisljene ljude, mlo deriste od moje seke
Hobi: shoping i trachanje

Ime:Mia
God:13
Nadimak:Shaley
Volim: Versace, D&G, moje dvije kujice i Barbie i Kelly
Ne volim: glupace koje nas kopiraju - curke niste fancy!
Hobi: fotografiranje

Najdraze pjesmice:

Paris hilton: Stars ar blajnd



Pusjketdols: don ča






Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



MySpace Layouts images

MySpace Layouts




Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*

četvrtak, 08.11.2007.

evo i mene.. barbie..

mislim ljudi fakat niste pri sebi... više nam ni komente ne ostavljate.. kaj je sa vama?? mislim ono, helouuuuuu?! kaj vam se toliko sviđa naš blog da onak, stalno gledate u njega i nemožete niti jedan koment ostavit?? sigurno vam sline cure.. a još da nas vidite u živo.. pa čak bi i vaš pesek onak, trčkarao za nama.. a vi ste jadnici ljubomorni.. mislim ono, get a lajf.. a tek kak nam je dizajnček fensi... ja ga se nemogu nagledat... mislim ono, u dizajnček gledam tek kad se sebe nagledam u ogledalu.. onak.. baš sam ljepa.. a ne ko vi.. neke rugobe iz ormara izašle.. a pogotovo darkeri.. pa dajte se pogledajte! na kaj vam kosa liči! svi ste se zblajhali u crno.. mislim helouu.. fakat nemate pameti.. al ok.. možemo vam mi dat poduke kak da ljepo zgledate.. onak, poput nas.. al nas naravno, nemožete prestić sa ljepotom.. jer onak, nas je teško nadmašit.
joj, nisam vam pričala.. tatica mi je nabavio onak, ful zgodnog masažera.. da ga vi curke vidite... pa te vaše ružne okice bi vam ispale.. a kelly & shaley ga onak, gledaju i upucavaju mu se.. a ni pojma nemaju da u njegovom srcu ima mjesta.. onak, sam za mene.. kupio mi je zlatnu narukvicu.. onak, sva se sjaji.. par curki mi govore da je to bižuterija.. ah.. kad nemaju pojma.. ne razumiju se u nakit.. i zlato.. seljaci.. sam su onak, ljubomorni..
a teta iz španjolske mi je donesla onak, rozi dopičnjak kojeg ću u petak obuć za disko.. i crvenu majcu.. na špage.. i neke sandale.. ja vas ljudi fakat ne kužim.. kak možete obuć onak, debele jakne u kojima samo izgledate još deblji neg kaj jeste.. ja se onak, obučem u ljetnu odjeću a drugi me onak, gledaju ispod oka i pokušavaju me zavest.. al ne,ne.. ja se ne uvlačim drugima u krevet tak lako.. al okej... a onu ostalu robu dijelim besplatno.. pa tko hoće neka mi se javi. jer ono.. nisam seljak ko vi pa da jednu krpu oblačim 10 puta...
malo sam vam se raspričala.. al kaj ću.. nisam ja kriva kaj mi je život tak ispunjen.. a ne ko vama luzerima.. mislim onak, morate po kontenjerima kopat da bite našli komad kruha.. mislim ono, helouuu..
ajde idem vam ja.. mora me moj masažer izmasirat.. rame mi je onak, ful ukočilo od pisanja..
kisi kisi



komentirajte nam curke(21) printajte#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>