< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentarčeki jes/nou

O nama:

Mi smo tri super cure iz Zagreba.
Evo da se predstavimo redom:

Ime:Milana
God:13
Nadimak:Barbie
Volim:modu, stikle, cajke
Ne volim: glupe ljude i one koji misle da su nesto bolji od nas!
Hobi: ples i shoping

Ime:Ana
God:13
Nadimak:Kelly
Volim:modu, make-up, Dior, Shaley i Barbie
Ne volim: umisljene ljude, mlo deriste od moje seke
Hobi: shoping i trachanje

Ime:Mia
God:13
Nadimak:Shaley
Volim: Versace, D&G, moje dvije kujice i Barbie i Kelly
Ne volim: glupace koje nas kopiraju - curke niste fancy!
Hobi: fotografiranje

Najdraze pjesmice:

Paris hilton: Stars ar blajnd



Pusjketdols: don ča






Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



MySpace Layouts images

MySpace Layouts




Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*

subota, 22.09.2007.

Da, javlja vam se i vasa slatka Shaley

Evo ljudi....Morala sam i ja napisati novi post!!! Evo sta da kazem, tj. napisem?
Nas tri smo bile u Parizu ovog ljeta!yes Oh, fakat je bilo prefensi... Mislim, lijep je to toranj i sve ali obleka je fakat super! Barbie si je kupila onak super zgodnu koznatu rozu minicucerek...Ah stvarno joj fakat jebeno stoji! A da vidite koje si je stiklice kupila...Onak ljubicaste s crvenom ruzom sa strane. Kelly si je isto nasla fensi majicu!cerek Ajoj...Znate kak je slatka...naravno siva jer je to ono ful in boja ove godine. Na njoj pise onak "Vule-vu kuse avek ma?" (Za ne fensi ljudeve to vam znaci oces spavati samnom?) A, ja sam si kupila onak isto sivu haljinicu i s zlatnim izvezimacerekcerek...I naravo sam kupila svojoj naaaaaaj pudlici fensi jaknicu na kojoj pise "Ajm d dog" Ah, izgleda preslatko...Naravno da je Loreal dobila i masazu u welnes centru. Naravno da smo si mi kupile jos mnogo toga...Ipak su zlatna i ljubicasta mast hev boje ove godine. Ali bile smo takec dobre pa smo kupile i nasoj Sugerici fensi majicu. Ti se svidja slatkice? Da,da... Moram priznati da je i ona njihova cokolada fakat super. Svako jutro smo isle po kroasan i onda dzogirale pa parku. Upoznala sam jednog tako seksi deceka. Uff, Pierre. tip se stvarno kuzi u takve cure kao nas i nase probleme. Fakat je bio supach. Pokazao nam je naj pedikera u gradu. Puno mu zahvaljujem! Bas je bio dobar, poput nas. Covjek s nivoom. Mislim kad si fensi si fensi! I to je to!
Nema se tu sta pregovarat! Ajde curke i deceki... Volimo vas mi iako ste tako
bezobrazni i ljubomorni. Ali mi smo tako dobre pa cemo vam to oprostiti.
Pusach!
kiss



komentirajte nam curke(20) printajte#

<< Arhiva >>