< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentarčeki jes/nou

O nama:

Mi smo tri super cure iz Zagreba.
Evo da se predstavimo redom:

Ime:Milana
God:13
Nadimak:Barbie
Volim:modu, stikle, cajke
Ne volim: glupe ljude i one koji misle da su nesto bolji od nas!
Hobi: ples i shoping

Ime:Ana
God:13
Nadimak:Kelly
Volim:modu, make-up, Dior, Shaley i Barbie
Ne volim: umisljene ljude, mlo deriste od moje seke
Hobi: shoping i trachanje

Ime:Mia
God:13
Nadimak:Shaley
Volim: Versace, D&G, moje dvije kujice i Barbie i Kelly
Ne volim: glupace koje nas kopiraju - curke niste fancy!
Hobi: fotografiranje

Najdraze pjesmice:

Paris hilton: Stars ar blajnd



Pusjketdols: don ča






Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



MySpace Layouts images

MySpace Layouts




Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*

subota, 14.07.2007.

barbie is back!!!

da odmah pocnem.....................
meni je stvarno dosta ovog bloga i vasih usranih komentara!!!!!!!
mislim ono, tko ste vi da nas vrijedate!?!? neki ljudi bez zivota cim serete po nasem blogu
meni stvarno netreba ovo, pa sam cak pomislila da ja vise necu pisati na ovom blogu jer su vasi komentari fakat nepodnosljivi
ali jos moram razmislit


uglavnom nas 3 smo bile vani i ja sam upoznala fakat jednog zgodnog decka =)
ali su mi ga kelly i shaley pokusale preotet (cure to stvarno nije bilo ok) i fakat sam se naljutila na njih
ali on ih je ipak ignorirao
i to su mi neke frendice
jos moram razmislit hocu li im oprostit..................


to bi vam bilo dosta za ovaj put

i NE OSTAVLJAJTE onakve komentare!!!!! nadite si zivot!!!!!


kissi kissi



komentirajte nam curke(69) printajte#

<< Arhiva >>