lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentarčeki jes/nou

O nama:

Mi smo tri super cure iz Zagreba.
Evo da se predstavimo redom:

Ime:Milana
God:13
Nadimak:Barbie
Volim:modu, stikle, cajke
Ne volim: glupe ljude i one koji misle da su nesto bolji od nas!
Hobi: ples i shoping

Ime:Ana
God:13
Nadimak:Kelly
Volim:modu, make-up, Dior, Shaley i Barbie
Ne volim: umisljene ljude, mlo deriste od moje seke
Hobi: shoping i trachanje

Ime:Mia
God:13
Nadimak:Shaley
Volim: Versace, D&G, moje dvije kujice i Barbie i Kelly
Ne volim: glupace koje nas kopiraju - curke niste fancy!
Hobi: fotografiranje

Najdraze pjesmice:

Paris hilton: Stars ar blajnd



Pusjketdols: don ča






Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



MySpace Layouts images

MySpace Layouts




Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*

nedjelja, 17.06.2007.

elow!!! =))))))

evo naš prvi postić....
kao što možete vidjeti na slikama, jako smo fancy.. slobodno budite ljubomorni, nitko vam ne brani.
nismo mi krive kaj smo tak zgodne.
btw, da vam se predstavim ja sam milana tj. barbie.. mislim da i sami možete vidjet zašto mi je takav nick. =)
i da vam odmah kažem da mi nismo one koje se lažno predstavljaju i nemaju vlastite živote, jer nismo tako nisko pale i nemamo razloga glumiti.
mislim ono, fkt.
ja nemam dečka. prekinula sam s jednim prije mj. dana. i kao prvo nisam fufica. ja sam zaista vjerna i odana u vezi. i neplaniram bit poput milijun takvih cura....
jaaaaaako volim shopping i cesto povedem svoje frendice.. ako se s nekim sprijateljim i njega ću povest.
nema beda
mislim da i sami vidite da nisam neki ološ..

ja i moje frendice smo jako fancy (iako ja mislim da sam više fancy neg one al psssssssst)
one su mi best friends 4ever i stvarno su cute.

fakat je već time da idem..
kissam vas sve

by:barbie



komentirajte nam curke(7) printajte#

<< Arhiva >>