Treci sedam ofišal veb sajt

21.10.2005., petak

Noc Medicinara

Hello! Evo vam moji dragi zubotehničari post u kojem ćete doznat šta se jućer događalo na noć medicinara, ovaj post je napisan za sve pijance koji se ne sjećaju šta se jućer događalo a i malo da se ostali čitatelji nasmiju. Evo ovako. Detaljno. Pas, Mlinar, Bois, Igor, Selo i ja smo se našli i otišli smo na misu (baš smo pobožna djeca), dok se ove alkoholičarke iz razreda kupovale pijaču i opijale se. Nakon mise smo otišli po piće i onda u parkić kod alkoholičarka pit. Ka smo došli tamo prvo smo se čudili jer su one bile obućene kao da idu na vjenčanje a mi onako ko' neki seljaci. U tom parkiću smo se smrzavali do kojih 9.30 (nisam 100% siguran) i onda smo se nekako doteturali do el ria. Kad stigosmo tamo je već bila velika gužva. Unutra su svi plesali ili barem pokušavali plesat (vi koji neznajte nemojte pokušavat nije ljepo za vidjet), a ja i Nikola smo kulirali, neznam ono nisam se mogao uživit muzika je bila sucks, možda je drugima bila muzika super ali meni NIJE, i za sve ženske u razredu ja nemogu i neželim plesat na silu! Bilo je mnogo (jako mnogo) žvaljenja pripadnika našeg razreda, sveukupno 5 muško-ženskih parova i neznam koliko žensko-ženskih parova, kao prvi par bih izdvojio Igora i Paolu kojima čestitam i ja mislim da jedino oni neće požalit, drugi par je Đurđa i Tomislav to će bit posljedice kao nakon mog rođendana, treći par je Dragica i Pas, oni su mi starno super zajedno za mene veliko iznenađenje, četvrti par Ušalj i Majda, neznam dal je to istina ali ako je nemam rjeći i peti par ne bih komentirao jer sam rekao da neću a i nesmijem. Bilo je tučnjave i nabonboniziranih ljudi i policije i prve pomoći i svega pomalo. Dragica i Ušalj su pjevali na karaokama i bilo ok ali neznam koji su. I cure su napokon nešto shvatile što su muški shvatili u prvom razredu, šta vam je toliko trebalo da to skužite? Oko kojih dvanaest sati smo išli do hambija nešto pojest. Početak smo većinom proveli unutra a kraj vani jer je unutra bilo grooozno dosadno. E da i žao mi je Tomislava zbog jedne ženske koja bez veze nešto sere ali ok! Sve ukupno je bilo ok, ni dobro ni loše. Ajde pijanci vidimo se sutra na praksi. I ZA KRAJ JEDNO VELIKO JEBO MATER!
Ovo je skinuto sa Marijevog bloga
- 11:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog od trećeg razreda medicinske škole naravno zubotehničari. Ovdje će bit naše dogodovštine i slike.

Linkovi

Kolko vas ima!

Razno

Evo slika iz prvog razreda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iz drugog imam samo mi Igor treba skenirat pa će možda uskoro doć

A evo vam i raspored sati
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us