ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

blog layouts

blog layouts











Naj bolji blogovi

Ana&Lucija&Marija
Ana
Sara&Tina
Marta
Patricia
Jankovicka
Iva
Detel
Maja
Paska
Veber
Mateja
David
pisa
vale
paska&balenovic
Ana Z(novi blog)
blog layouts

blog layouts


Get free graphics at BlingyBlob.com!


Create your own message at BlingyBlob.com

blog layouts

blog layouts


Neke slikice!!

VICEVI-HEH
Sjede 2 žabe na lopočima.Jedna miruje,a druga skaće ko luda.Ova što miruje kaže:
"krek.."
Ova druga joj odgovori :
"ne kokain..."

Zašto plavuša u kinu sjedi u prvom redu?
-želi prva gledat film

Zašto plavuša u kinu sjedi u zadnjem redu?
-ko se zadnji smije,najslađe se smije

Dolazi mali Ivica sretan iz škole i veli starom:
-tata,tata!!!Danas sam skoro dobio 5 iz matematike!
-pa kako to sine?
-Dobi onaj sto sjedi do mene!!

RIJEŠENJA ZA TEST INTELIGENCIJE:

1.Spavao si 1 sat.
2.Svi mjeseci imaju 28 dana.
3.Ta kovanica ne postoji.
4.Pjetao je muško,on ne nese jaja.
5.1957. godina.
6.Probuditi se.
7.Ranjenici su živi,samo su ranjeni pa ih nemožemo pokopati.
8.Ne jer si mrtav ako imaš udovicu.
9.Potonut će.
10.Majka.
11.15 prstiju.
12.Pa samo svoj.
13.Niti jednu,na jabuci ne rastu kruške.
14.Ne postoji hrvatsko-turska granica.
15.Ne jer će tada biti ponoć.
16.Majka.
17.Ne postoji niti žut niti zeleni slon.
18.Hrvatska tad nije postojala.
19.Sam se ubio,jer je poćinio samoubojstvo.
20.Jer sam gladan.
21.Dugmetom(pritiskom dugmeta)
ŠTA STE ISPALI:
0--visoka inteligencijacool
1,2-inteligencijawink
3,4-prosjećna inteligencijawave
5,7-normalnosmijeh
8,10-gluplud
11,14-umno bolestanparty
15,20-potpunikretensmokin
21,21-opasan za okolinuheadbang

petak, 30.03.2007.

BOOOOOK !!! by:mata

Bokwave!!!Evo i mene i mog 1. posta.Ovo mi je 1. post i znam da će mi bit glupheadbang ali j*****!!! Danas je petakthumbup moj omiljen dan bilo mi je super u školici thumbupparty kao i inaće ...thumbupdeadburninmad
Evo ljudeki neznem kaj da pišem, pa idem pozdravit neke ljudeparty:
malu ivu i njezinu sestru, Paku,vebera, balenoviće, svoj 5. rzhrvatska, prlu, menginicu,
tamaru, danku...mahnamcorcerekPOZZZ SVIMA I PUUSEK cereknjamithumbupwave I OSTAVLJAJTE PUUUUNO komentaradobrih ali ne loših nonono boooooook mah

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Chat!!

Get your own Chat Box! Go Large!


- 19:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.