srijeda, 25.06.2008.

xx..behind blue eyes..xx

issss...shkola je gotowa...prochi chu s 3...life sucks...leica
mi je u bolnici...operirala je kralježnicu...swe je boli...wiki
ide na poprawni...iz hrwatskog...đizz...možda sara i ja idemo kod lee
na more...nashla sam se s lukicom...decko kojeg sam upoznala prek chata...
pre-cute je...bilo je supach...njegowo drushtwo je supach...27.6. je podjela
swjedodžbi...ne da mi se ich...jako je boooring...i wruche...dobila sam nowi nastawak
mange "momo-preplanula djewojka,peach girl"...prochitala sam ga i chekam sljedechi
nastawak koi izlazi,mislim, 17.7....otkrila sam pjesmu od limp bizkita koa kao da
je pisana kao za mene jel kao da gowori o meni...

"No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes
And no one knows
What it's like to be hated
To be faded to telling only lies"


đizz...pjesma je pree-dobra...usamljenost...depresija...bol...plach...mržnja...
bezwrijednost...ruznocha...nesigurnost...zajebanost...nagon za samoubojstwom...
i...emocionalnost...ti se osjechaji wrte stalno u mojoj glawi...


"But my dreams they aren't as empty
As my conscious seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free"


...e da zaborawila sam rechi...otkrila sam da mi se neželjene osobe motaju po blogu...
tochnije osamshi...poruka za njih: JBM WAM MATER ODJEBITE S MOG BLOGA JER TU NEATE KAI TRAŽIT...
da...khm...znam da su mi slawen,budulica i oni kreteni bili na blogu i jbm wam mater mrsh!!...
chowjeche ,sad se moram i na blogu žiwchirat...đizzzzz...
da...sara mi sene jawlja...njen buraz kaže da je nema doma...a je...mosh si mislit...u ponedjeljak
su u 8 trebali doch oni kaj josh nisu donijeli isprichnice...i sheshekica,sara i dorotea su ishle...
i ujutro u 7 i 20 mi poshalje sheshekica poruku da ju nazowem...ja sam iskljuchila mobich...onak jbt wiki
sorry al kaj te tako mater nauchila da zowesh ljude dok spawaju...hehe...sara se wjerojatno opet nekog kurca furi....
pih...lea mi je nekak chudna...inache mi u swakoj poruci napishe onaj xD i to me nekak oraspoloži...a sad...poslije operacije...
nema nijednog xD-icha...shmrc...jbt kak mi owa franka batelić pije žiwce...sad je na Z1 tw...điiizzz...hehe ispala joj sisa...
jbt cura wech izwodi striptiz na potornici a nema ni 17 josh...ma đoukam se...nekak mi se chini da sljedeche godine nishta neche biti isto...
u shkoli...s frendicama i to...imam takaw osjechaj...a moji osjechai se uwijek ostware...tak sam swaki put prije neg kaj su me u shkoli pitali neki
predmet uwijek bih predosjechala da che se to dogodit..._________...


"I curse the day my dream became my descent,
suddenly I long for you, my only love..."


da...kao shto sam prije napisala, slukicom je bilo pree-supach...on je tak nice i sweet i cute...paulina mi je rekla da dino kipi od ljubomore...
ni meni fkt nije lako...bash su si slichni dino i lukica...hmmm...widite da na chatu nema samo perwerznjaka i pedofila...al to nije swaki put tak...
jednom dok smo paulina i ja bile na chatu, dosho nam je neki s 42 godine a mi smo rekle da imamo 14 i 16 i owaj nas pita dal nam smeta kaj je tolka razlika
...pa jbm ti mater...ijuuu...onda je paulina napisala da će ga prijawit policiji pa je otisho...zajebawala se...điizzz koji postek...
ewo par ljepih sljiica kaj sam nashla na tuđim blogowima, i neke mi je leica poslala,neke na devian artu...ma odswud...
puffek xD


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic


13:16 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.