nedjelja, 01.06.2008.

sadness is always around

ucher sam bila na tulumu kod leinog buraza...on i džida su slawili rochkas...
stara mi je nekaj srala prije neg kai sam ishla...tak mi je digla žiwac...prekjucher
me decko prewario nekom droljicom...bario se s njom i dobio je shamarchinu...i ona...
hehe...shmrc...na tulumu je bio skoro cijeli 8b...i josh neki iz gajnica,shuky,mate,mateo
i neam pojma ko josh...wechinu wremena smo bile na stepenicama...lol...tek malo prijeneg kai
smo isle smo otishle gore do njih...swi su bili pijani...đizz...hehe...tam smo se sjelena fotelju i
promatrale ih...neki decko (mislim da se owe damjan il tak neshto) je htio zbarit wikicu...njanjanja...
ma swe u swemu je bilo ok...doshle su dorotea,tea i ana,pase dorotea nesht derala na saru da zasht
ju nie zwala il tak nesht...poslije su nas džidina i leina stara otfurale doma a dorotea je ostawila anu i teu
same...posije mi je lea poslala poruku da su swi pijani a pogotowo one...lol...i josh nekaj u wezi sa
šukyem al ne znam ko che swe prochitat owai post pa da ga netko ne bi cinko da ne bi ja bila kriwa onda...
u petak nas je meshicka pustila wan jer smo bili gotowi s tehnichkim pa smo se sprichale s wodom...hehe...
loodnica...stawila sam tu dolje jednu sljikicu...posljedice shpricanja: sjedit na klupi na suncu dok se ne osushish
...da...ma neam pojma kai da josh napishem...wikica mi je donijela cd od grupe ATREYU...nikad chula al su ok...
the best song:no one cares...preeesupach je...oops moram joj ga wratit...hehe...njanja...neznam kai mi je danas...
trebala bih tugowati doma u swojoj jadnoj,maloj sobici i razmishljati zashto me onai gad prewario i shto ne walja sa mnom
...danas chu ga wjerojatno izbjegawat...jer mu ne mogu pogledat u ochi...pita me geografiju u srijedu...neam poojma...
đizz...wech je krai skolske godine...wishe nechu moch widjet...ma nea weze...aaaajjjmeeeee...
idem ja tugowati...puffek...xoxoxoxoxoxo
Image Hosted by ImageShack.us


13:05 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.