< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (3)
Studeni 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Opch3nitO O mOm zhiwotu i stwarima kOj3 vOlim/n3 wOlim
O Osj3chajima najwish3 sa punO 3mO slikica










Slik3


°ja°


























LINKOVI!!!one nonrmal girl

one nonrmal girl named anja

emo ivana

ana`s broken dreams

problematichna

subota, 17.01.2009.

opet novi post....

dosadno mi je... seka bolesna... trebala bi danas ić na kavu s enom al ne znam jel će nas Starci pustit...
našla sam bilj s pjesmama i pročitala ih.... trebalo mi je neko vrijeme... ugl. dobre su al ponekad mi se čini da je sve to besmisleno... moje jaddanje i te stvari... trenutno me zanima tko je autor jednog bloga jerr me podsjeća na mog frenda... ak se može reć tako...
netko me zalizao u imeniku i otvaraju me skoro svaki sat... samo mene
a što je još gore... cijeli razz je to , naravno, skužio i oni se oslanjaju na to da će mene pitat... tak da moram učit pov i geo a ne da mi se...
što mi je ovo trebalo...
btw. nes su Starci bolji prema meni... neam pojma koji razlog.. a prije dva dana smo se skoro potukli kakva je svađa bila... ne da mi se više pisat kad znam da nitko neće čitat... ae people...




puff svima!

- 12:55 - Komentiraj (56) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.