< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MSN: damir_15@live.de




JebEna pitAlica :
1.ime : soni sretan
2.prezime: ni potrebno mad
3.hobi: zajebavanje samog sebe lud
4.music: da , ( bogte ja sam sebe teroriziram sa ovom " pitaljkom")zijev
5.stil: emo valjda ( sranja nefali , depre , tuge , a et trenutno sam odvalio nokat )cry
5,5ljubav: a da da da ( ana )cerek
6.mrznja : da (sam sebe )rolleyes
7.brat / seka : seka ( ima ih ko blata , salim se jedna onak 100% i tri 50 - 50 )party
8.volis trenutno curu / decka : a curu jedino obozavam i volim najvise ... decke ne hvala ( jebo vas dan i pitanje )
9.trenutno stanje ; truhlo , jebeno ,, ma covjece sranje samo sranje headbang
10.sta zelis : ma zelim da samo rijesim trenutni problemcugu i to je sve
11.sta zelis postat kad narastes : Travar , jbt led tesko onom ko bude odgovarao na ova pitanja
12.koga si zadnji put poljubi ; pod hmmm da parket sretan
13.zagrlio : hmmm drvo da drvo bang
14.sta si zadnji put vidio : hmm tastaturu hmm da
15.koga si zadnji put saslusaovao ili slusao ; sam sebe ( pa sam sad najebo )yes
16.pises pisma ; kako da ne
17.koga zelis zagrlit : CUJU SVOJU !!!!
18.poljubit : pa sta se podrazumjeva pod zagrljalj ( a seljaka i autora ove pitalice )
19. batine: jesam dobio sam kad sam damira spasio da ga ne razbiju pa su mene zubo
20.sta mislis o autoru : seljak , imali uopste osnovnu
21.o anketi ; teror , pa bog te ovo sjeba covjeka namrtvoburninmad ..




utorak, 16.12.2008.

hey heyy

yesae .. ja i ana smo .. sad oke.. skola isto.. sve je super..ona je napravila novi blog.. koji je o nama .. pa tko zeli nek posjeti i komaaaa

htpp://soony-my-medo.blog.hr fino

oni koji misle vrijedjat molim nemojte ni dolazit...zijev

i evo jedan video...
jos nesto ljut sam na par osoba... na jedne malu djecu...
ali oke.. ostalo sve perfect eek#
ana i love u cerek


| komentari (23) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.