< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MSN: damir_15@live.de




JebEna pitAlica :
1.ime : soni sretan
2.prezime: ni potrebno mad
3.hobi: zajebavanje samog sebe lud
4.music: da , ( bogte ja sam sebe teroriziram sa ovom " pitaljkom")zijev
5.stil: emo valjda ( sranja nefali , depre , tuge , a et trenutno sam odvalio nokat )cry
5,5ljubav: a da da da ( ana )cerek
6.mrznja : da (sam sebe )rolleyes
7.brat / seka : seka ( ima ih ko blata , salim se jedna onak 100% i tri 50 - 50 )party
8.volis trenutno curu / decka : a curu jedino obozavam i volim najvise ... decke ne hvala ( jebo vas dan i pitanje )
9.trenutno stanje ; truhlo , jebeno ,, ma covjece sranje samo sranje headbang
10.sta zelis : ma zelim da samo rijesim trenutni problemcugu i to je sve
11.sta zelis postat kad narastes : Travar , jbt led tesko onom ko bude odgovarao na ova pitanja
12.koga si zadnji put poljubi ; pod hmmm da parket sretan
13.zagrlio : hmmm drvo da drvo bang
14.sta si zadnji put vidio : hmm tastaturu hmm da
15.koga si zadnji put saslusaovao ili slusao ; sam sebe ( pa sam sad najebo )yes
16.pises pisma ; kako da ne
17.koga zelis zagrlit : CUJU SVOJU !!!!
18.poljubit : pa sta se podrazumjeva pod zagrljalj ( a seljaka i autora ove pitalice )
19. batine: jesam dobio sam kad sam damira spasio da ga ne razbiju pa su mene zubo
20.sta mislis o autoru : seljak , imali uopste osnovnu
21.o anketi ; teror , pa bog te ovo sjeba covjeka namrtvoburninmad ..




petak, 05.12.2008.

evo soniaaa

partya evo mene... au.. pa pola godine skoro ce proc.. pa rekoh treba pisati.. bio bi red... sta rec.. damirov grob prekriven snijegom.... ja sam patio .. dok se nisam .. sad full zaljubio... aimeeee... kak ju voliimm...nedam je nikome.. ni za jednu curu...i dala mi je sad nogu....heh... sve je bilo cudovito.. znamo se 7 mjeseci.ona je moj maji medoo.....i sad sam ja sretan..sad placem.. i tako.. beti vise kao da ni ne poznajem..... -.- .... i ne zelim.. grr...tak .. sa starcima sve oke... svaki dan sam na netu... ev navlacim kosu na oci.. hh ... ev slusammm trenutno afi-love like winter... i tak... sve je oke... idem cesto skoro svaki dan kod damira.na njegov grob.. nesmijem vise skatat... volim vas jako.. i sad su mi frendovi na prvom mjestu..moji msn damir_15@live.de...ajd idem ,komajte.. a ja cu sada cesce pisati blog...idem ja pravit snjeska.. pada nam snijegg.... treci put od novembra.....
pozz pusee. i volim
i da ana i ja smo ponovo skupa... nemoze ona bez mene ai ja bez nje

Martu
Brigitu
Kylenjami
Miu
Anju
ellu
Ellenufino
Pamelu(ljut sam na nju)
Nix
i puno vas
newu.hh
i to je to......eek
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
wave


| komentari (29) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.