!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

subota, 27.01.2007.

Baby I won´t shed a tear for you...I won´t lose a wink of sleep Cause the truth of the matter is REPLACING YOU IS SO EASY....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Sjetila se ja nekog pametnog naslova...vjerojatno znate da je to iz Beyonceine pjesme..IRREPLACEABLE...Pjesma mi je baš dobra...i nek zna da je zamijenjiv!!! Predugo sam imala zatvorene oči i povrijeđeno srce...i fakat nije vrijedan...idem dalje...nije jedini...ali je prvi kojeg sam možda voljela...ne znam jesmo li sposobni sad osjećat tako jak osjećaj..neki jesu..za sebe ne znam...ne znam mogu li voljeti..ne još...bilo je dečki i bit će ih još,ali ne znam jesam li voljela..možda Njega jesam..na svoj način i znam da će mi i dalje koljena klecnuti kad ga vidim ali moram bit jaka.imam super frendove koji su uz mene..sad su mi nekak prijatelji važniji...pogotovo sad kad sam se pomirila sa frendicom s kojom sam se posvađala...nije bila baš to svađa...ali bile su pogreške.Tako da sam napokon mirna...Inače se ne događa baš ništa posebno..Škola mi je ok...nemam loših ocjena...smokin Raska nam bila na bolovanju..otišle glasnice pa samo imali zamijena..svašta se događalo..ništa nismo radili...bilo je smijeha..rofl Idem sad...pozdravljam vas sve...hvala na komentarima...pusssaaa... _BeNa_
p.s.Ines..u sljedećem postu ću napisati štafetu...bye..


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service moje 3 najbolje prijateljice..Adža..Đuka..Mona...
!!!pozdrav LARI!!!

- 12:15 - Komentari (110) - Isprintaj - #