!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

ponedjeljak, 01.01.2007.

...sretna nova godina...

...ljudi moji.. sretna vam nova godina.. neka vam se sve želje ispune... budite sretni... želimo vam puno ljubavi, sreće, zdravlja i svega što vam je potrebno... nadam se da ste se proveli super... ja sam bila kod sestrične... slavile smo zajedno... SAME!!.. sramota... bena je doma isto... a za adžu ne znamo.... nismo se čuli s njom.. barem ja... smijeh... ljudi moji... ko bi reko da je 2007. godina.. ja barem uopće nemam osjećajk da je nova godina.. tu se maja i ja zezamo kao da je neki običan dan.. a šta ćete... uglavnom.. evo ja se malo javljam jer nije fer da bena stalno piše i ostavlja komentare... nono... zato sam se ja sad sjetila napisati novi post.. maloprije sam se čula sa benom.. dogovarale smo se da se nađemo u srijedu ili četvrtak.. ali dogovorit ćemo se mi još... smijeh... šta još reći?... pa ljudi moji.. hvala vam puno na komentarima koje ste nam ostavljali u prošloj godini. hvala što ste nas čitali... hvala...hvala...hvala..... na svemu... ne znam što da vam više napišem.. uglavnom provedite ostatak večeri u dobrom raspoloženju....

pošto je nova godina mislim da je red da pozdravim sve ljude koje poznajem...

8.a - Bena, Adža, Mona, Marićka, Stella, Sara, Brkićka, Koka, Dorotea, Valentina,Fix, špehar, Damjanović, Žac, Jurić, Žmarić.... itd...

8.d - Iva, Kiki, Berka, Tirke, Zoki, Žaja, Hud, Ilija, Šafar, Zrinko, Demaj, Matinović... itd...

Srednje škole - Maja, Ana, Ivchy, Tirić, ... sad se baš ne mogu sjetiti....

ali uglavnom.. sve one koje sam zaboravila.. nemojte se ljutiti.. sad vas se nisam sjetila.. tako da... uglavnom.. i one koje sam izostavila.. i vas sve pozdravljam punooo... a sada... odoh... bye bye...


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
center>

- 19:15 - Komentari (108) - Isprintaj - #