!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

četvrtak, 30.11.2006.

... đuk@ ...

...evo i ja se udostojil ajaviti.. hehe... uff.. nisam ja dugoo pisala post.. ali uglavnom.. eto... sad sam tu... u zadnjih par dana se baš nije nešto posebno događalo... eto danas sam imala sreće.. stari je zaboravio doći na informacije.. a sad je maloprije otišao u varaždinske toplice... hahaha.. smijeh.. upravo sad kopiram vježbenicu iz povijesti.. jer sam svoju "slučajno" izgubila... pa mi je bena posudila da fotokopiram... jer mi je ova rekla da će mi smanjit ocjenu ak ne nabavim tu glupu vježbenicu... ujedno sam i kopirala slike sa tininog usb-a.. tina hvala na slikicama.. (znaš ti kojima)... nut .. ali nikome nemoj reći.. zaliven ... i tako.. bena vam se redovito javlja.. jer ona nema starce za vratom.. meni moj skida svetce sa neba kad me vidi na compu.. jer zna da sam na netu.. pa odmah popi......... smijeh .. tina je danas došla na ideju da naš legendarni 8.a otvori svoj blog.. ne znam još jel će se to dogoditi.. ali i ako se dogodi.. bit će super... ne znam kaj da vam više pišem... možda da vam stavim neku pjesmicu... hehe.. vidjet ćemo.. do tad.. pozdravljam....
benu, adelu, maju, monu, marićku, ivu, kikicu, capu, brkićku ,tinu, doroteu, pepšu, niku, lelu i njenu seku pepu, doku, štefek, emu, tamaru, maricu, hasanicu, kovačevićku, maju b.,i sve ostale curke s treninga...
vicu, berku, fixa, špehara, tirića, zokija, žmarića, jurića, damju, i sve ostale koje nisam nabrojila... ne mogu se baš sviju sjetit... ajde ljudi to bi bilo to od mene... ajde.. pozz... mah mah mah



mali dodatak_Bena_-meni je ova pjesma zakooon!poslušajte ju!kiss


- 18:45 - Komentari (22) - Isprintaj - #