ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

U ovaj blog zavirilo vas je... =)
Free Counters

Free Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moj bLoGiCh...Renata! nut
Nikky!!!eek
DMC - Lucija & Ena wave
nut
IGOR
Silvija
Lucy =))

...:::sOmEtHiNg AbOuT uS:::...

CiAo LjuDi...mi smo tri best frendice iz Malinske...nesto vise:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME: Marina
PREZIME: never mind
DATUM ROĐENJA: 14.04.1990.
ŠKOLA: 2. razred gimnazije, Krk
HOBBY: pisanje pjesama, setnje i ispijanje kave s best frendicama.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME: Renata
PREZIME: never mind
DATUM ROĐENJA: 28.07.1991.
ŠKOLA: 1. razred ekonomske, Rijeka
HOBBY: ples, spavanje, provodit vrijeme u kaficu s ovim curama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME: Matea
PREZIME: never mind
DATUM ROĐENJA: 05.03.1990.
ŠKOLA: 2. razred trgovacke, Rijeka
HOBBY: izlasci i druzenje s frendovima.

Marina i Matea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marina i Renata
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea & Dado
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pijanka na Groti-Matea Iva i JAFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva&Matea&Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Niky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 20.03.2007.

Jos jedan ludi vikend je iza nas….

U subotu je Matejka slavila roćkas, koji je prošao pre jebeno…Bilo zanimljivo, kako je bilo puno ljudi nije nam bilo dosadno..Stvarno bila je dobra atmosfera, I smiješnih scena..al ok neću govorit ne želim da bude neugodno, nekima…Evo moram se pohvalit da se nisam napila, ali sam se dobro zabavila, usput sam čuvala I moju zvrckasu Nikiy koja se nasrala ko majka..Al bilo joj je valja dobro osim što ima malo rupa u mozgu jer se ne sjeća ali ok..Opet ona je dobro prošla imala je mene,hehe!A I Matea je sve nadoknadila i dobro se ubila,ali njoj cemo oprostit jer ipak ona je i slavila roćkas..E mala bila si super , fakat si luda…Ma svi smo mi bili super.Imali smo muziku, iz auta od jednog tipa(Marino hvala), fakat dobro da je bio tamo , jer bez muzike nije to to…Evo mogu se zahvalit jednom super dečku kojeg sam upoznala I mogu mu reć : "Popa ti si LeGeNdA"!!I dužan si mi cugu!!:)hehenut
Evo moram priznat da su decki iz kijca fakat u redu, I drago nam je sto ste dosli, te bi se sad mogli malo zajebavt zajedno….Mislim nama paše što ima vas više dečkiju u društvu, a to nam treba malo pošto tu su same cure osim 5%-ali Legendarnih deckiju ,Jebiga I nama malo fali muških…..Svima je bilo super , koliko sam čula, tako da se nadam da za moj rockas nastavljamo!!:)Nedjelja je vise manje prošla u triježnjenju.. I Kad smo popodne isli do Grote imali smo šta vidit, stvarno se vidlo da je bio party….Ah ljudi mi ipak znamo kako se partiya………I vidjela sam Renaticu, s kojom jos nisam bila na kavi:(KAD CEMO????????????????? Javi se mala!kiss

Sad je skola, a kako mi se neda jedava cekam vikend I da malo se odmorim……….Ipak vikend je sve što imam………Ma imamo svi, da si damo malo oduška…
Evo ovo je sve za danas, bas sam se potrudila ovih dana I napisala cak 2 posta !Bravo za mene!Kissich Marina



| CoMmEnTaRiChI (31) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>