ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

U ovaj blog zavirilo vas je... =)
Free Counters

Free Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moj bLoGiCh...Renata! nut
Nikky!!!eek
DMC - Lucija & Ena wave
nut
IGOR
Silvija
Lucy =))

...:::sOmEtHiNg AbOuT uS:::...

CiAo LjuDi...mi smo tri best frendice iz Malinske...nesto vise:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME: Marina
PREZIME: never mind
DATUM ROĐENJA: 14.04.1990.
ŠKOLA: 2. razred gimnazije, Krk
HOBBY: pisanje pjesama, setnje i ispijanje kave s best frendicama.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME: Renata
PREZIME: never mind
DATUM ROĐENJA: 28.07.1991.
ŠKOLA: 1. razred ekonomske, Rijeka
HOBBY: ples, spavanje, provodit vrijeme u kaficu s ovim curama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME: Matea
PREZIME: never mind
DATUM ROĐENJA: 05.03.1990.
ŠKOLA: 2. razred trgovacke, Rijeka
HOBBY: izlasci i druzenje s frendovima.

Marina i Matea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marina i Renata
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea & Dado
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pijanka na Groti-Matea Iva i JAFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva&Matea&Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Niky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 17.03.2007.

....uhvatila malo vremena...

Oprostite ljudi što ste toliko dugo čekali na post...ali nikako da uhvatim malo vremena, stalno neš za školu, pa sam vani, i nikako da stignem...Renati se trenutno neda niš napisat,namcornaty bolje ti je da počneš ..heheyesa naša Matea nema komp..malo joj je u kršu!!!Pa zato moram ja!!Evo danas je ful lijep dan 1.sunčano je -volim ovo vrijeme 2. Dolaze mi dvije frendice da prespavaju kod mene(Sanja & Ivana-oliti cura ženska hehe)tako da će mi bit super 3.danas nam Matea slavi svoj 17 rođendansmijehTako da će bit pre jebeno....4. dolaze puno rulje pa i pokoji zgodni dečkonaughty a bit će cuge tako da danas će sve u svemu bit odlično!!!!!
Jučer je bio petak ja i Matea smo se šetale po malinskoj kao posljednjih 2 dana..pa smo naišli na našu jopicu....koja uživa u vožnji bicikle samo tako !thumbup a nakraju smo išle do Jazza -najbolji trenutni kafić u Malinskoj!!Ali moram reć da jedva čekam da se otvori Kai bar, jer to je ipak moj omiljeni kafić gdje sam kao doma!!Joj kad će se otvorit???A valjda brzo...Tako da smo bili u Jazu s ekipom i bilo je ok..malo samo igrali pikado i zajebavali se, a kasnije kao po običaju netko je išao pit, hehe!Jučer je to bila Matea-nije mogla čekat do sutra i Sanela ali im se i Dujmo prikrpo...Malo smo se zajebavali na groti i bilo je super..šta se kasnije događalo i neznam jer sam išla sa Marinom doma....A kad sam došla doma sam se čula sa svojom Renaticom moram priznat da smo se lijepo raspričale!!hehe do sitnih sati ....Ali mala moramo na kavu POD HITNO!!!da mi pričaš šta je bilo u Italiji!!E da renati je jučer bio ljubavnik tunaughty pa njoj je bilo lijepo, i to jako....hehehe

Ljudi danas ako imate vremena svratite Na PARTY na Groti!!!Bit će ljudi, cuge i muzike!!!partysmijeh

E da žao mi je jedino što Renata neće bit s nama , ona je na hostingu za Kraljicu Hrvatske, baš nam je Renata Fency-bit će hostesa!!heheh...Ajde mala zabavi se ,ali ćeš mi falit!!!

Sad moram ić..Dolaze mi frendice i idem malo uživat!!!Uživajte ovaj vikend jer mi oćemo!!kisss Marina

I ostavite nam pokoji komentarić!!:)



| CoMmEnTaRiChI (5) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>