02.06.2006., petak

Piše Gruba

U srijedu smo bili u Zadru.Super smo se zabavili.U Zadru je bilo dosadno razgledavati crkve, a super kada su nas profesori pustili da radimo što hoćemo.Ja sam si u tera novoj kupila jednu prekrasnu malu jaknicu koja je prije bila 350kn.Zatim smo se, nečete vjerovati, kupali u moru.Bilo je odlično.Onako umorni u hladno more.Bila je uživancija kakvu ne možete niti zamisliti.Raspoloženje mi je pokvario poivbratak u Zagreb.T.j.završetak dana mi je najteže pao, jer je to značilo:
-sutra u školu
-ostavljanje mora iza sebe(za sada)
-ponovno "maltretiranje" u klupama
-itd


Music Video Codes By HotGet.com
FREE Myspace Profile Spy By WhosOnMySpace.com



Napokon sam se posvađala s jednim priljepkom koji misli da je on mene napucao, a uopče nismo bili zajedno.Evo nekih razloga:
-mlađi je od mene
-puino lošiji prosjek
-trenira nogomet(mrzim taj sport)
-itd
Jedino mi je žao Filipa, jer se on toliko potrudio da nas spoji.Za sve ostalo mi se živo jebe!!!!!!!!!!!
Briga me i za tuđe misljenje.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by Despite Arant