16.05.2006., utorak

Piše Tea....Ništa novoga ,sve po starom..... ; ) i evo pjesme

'Vako...Očito cure nemaju vremena za napisati neki novi post (osobito Žofa) ,pa moram sama pisati ..Eto...nemam šta za pisati pa vas sve skupa pozdravljam i hvala na komentarima...Nadam se da će staviti smiliće koje sam poslala administratoru...!kiss

cerekcerekcerekcerekJUTRO BEZ TEBE

Budim se, svako jutro, bez tebe ležim u krevetu,
znam, bilo bi bolje da spavam u autu.
Više nije išlo, više nisam mogla,
pokupila sam stvari i krenula do doma.
Bilo mi je teško bez tebe živjeti,
znala sam nekako ću i to pretrpijeti.

-muzika-

Jutro bez tebe, stvarno, teško je provesti,
Jutro bez tebe moram izdržati.
Nisam znala da tako teško će biti,
no ipak, jutro bez tebe, moram izdržati.

-muzika-

Još vijek volim te, i nikad neću prestati,
još uvijek želim te, i nikad te neću zaboraviti.
Ti bio si prva ljubav, koju uvijek pamtit ću,
ti bio si prva ljubav, koju uvijek voljeti ću.
Znala sam svi će mi te spominjati,
no ja ću ipak dalje nastaviti.

-muzika-

Jutro bez tebe, stvarno, teško je provesti,
jutro bez tebe, moram izdržati.
Nisam znala da tako teško će biti,
no ipak, jutro bez tebe, moram izdržati...cerekcerekcerekcerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by Despite Arant