07.05.2006., nedjelja

PIŠE TEA!!...ludi provod...

Hej ljudi...Šta ima novog kod vas??Kod mene nema ništa novog osim kaj sam bila kod jedne cure na firmi i s njenom sestrom sam se super zabavila...,,Pile'' smo krškovac (malo smo si natočile u čašicu) i onaj Amaro ,a poslije smo jednu karlovačku čopile...He-he...Tak mi je bilo zlo kad sam došla doma...Isuse!!!Ma bilo mi je užasno...Sutra je opet škola...To nije dobro...U subotu idem na pričest od jednog malog Antonia ...Ah...Šta eš...Bolje bi mi bilo da idem na pričest od mog ,,dečka'' ,jer taj mali Antonio i od mog dečka brat idu zajedno u školu ,ja mislim da idu čak i u isti razred...A mali Antonio živi u Martinskoj Vesi ,a od mog dečka brat živi u Luki Ljevoj...Znate kak je to blizu??Tri sela djeli Martinsku Ves i Luku Lijevu...Briga mene...Ja ću zbegat s ove pričesti od malog Antonia i otiči ću na pričest od Mladena (mojeg dečka brat)...A usput je mom dečku ,njegovom bratu Mladenu (kaj ima pričest) 13.05. i usput njegov mali brat Gabriel ima krštenje...Sad si možete zamislit kak je on mali...A meni bi bilo super s mojim dečkom ,i moja sestra bi sde zabavila...Ajde ljudi ...Nadam se da vam nisam zakomplicirala život s ovim mojim komplikacijama u životu i s mojim problemima...Gruba i Žofa e znat o kojem se dečku radi...Ja sam se fakat raspiala...Sutra e mi valjda (ja se nadam) bit ludo u školi ,jer...Ma zbog mojih frendica...S Grubom i ofom ću se najvjerojatnije sutra ćut ,zato jer one ovaj tjedan imat ujutro nastavu ,pa ću ih onda nazvat kad dođem doma iz škole...Malo smo promijenile box-eve ...Jel' vam se sviđa??Danas nije bilo nikakvih provala ,jedino je moj tata reko' da spomenem da i on ima band (Mix-Band) ,a usput imaju i Žofin tata i brat band ,pa će vam ona valjda reć...Šta da vam pišem???Do sad još nismo smislile niti jednu pjesmu ,jer nam se nije dalo...
CURKE SA STRANE ĆE VAM PISATI KAD SU NAM GAŽE!!font>

Evo vam za kraj jedan vic...

Razgovaraju dvije bebe u bolnici:
Beba 1:,,Pavas? (Spavaš?)''
Beba 2:,,Ne!''
Beba 1:,,Ta ladis? (Šta radiš?)''
Beba 2:,,Jedem kek! (Jedem keks!)''
Beba 1:,,Da meni jedan? (Daš meni jedan?)''
Beba 2:,,Pavam ,pavam! (Spavam ,spavam...)''

Pusa svima!!!

Btw jeste vidjeli promjene na blogu?Kak vam se čine?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by Despite Arant