01.05.2006., ponedjeljak

PIŠE TEA!

evo da ja malo pozdravim cure koje pišu samnom blog! ,pa eto pozdravljam ih!!!cure ubuduće pišite naslove!to vam je za ubuduće!OK????danas smo imale gažu i kako bi se reklo smislile smo novu pjesmu ,a zove se :SADA TI JE ŽAO ...moja sestra stalno nešto prigovara zbog pjesama ,kao da joj nisu dobre ,ali šta ću joj ja?!?nbadam se da ove prve tri pjesme kaj smo objavile da vam se sviđa...nekak ćemo probat pisat bolje pjesme!u box-evima možete pronači svega i svačlega ,ponajviše o nama!pa eto imati ete šta za čitati!NADAM SE DA ĆE BITI PUNO KOMENTARA ,JEL' DA CURE????
ZA CURE (ŽOFU I GRUBU):

BTW. CURE KAD PIŠETE ONA KOJA PIŠE NEKA ZA NASLOV NAPIŠE (NPR.) ,,PIEŠ TEA '' ILI ,,PIŠE ŽOFA'' ILI ,,PIŠE GRUBA''!KOJA GOD DA PIŠE !PUSA GIRLS ,I DAJTE JEDNOM NAPIŠITE NEKI DUŽI POST!!!

A SADA ĆU VAM NAPISATI PJESMU (ZADNJU) PA ISKOMENTIRAJTE!


SADA TI JE ŽAO

cerekcerekŽiviš sa njom ,
od kad prekinuli smo mi...
Kaješ se zbog svega ,
što učinio si mi...

Previše si samouvjeren bio ti ,
i misliš da me možeš ponovo osvojiti...

~muzika~

Sada ti je žao ,za sve grijehe koje počinio si ...
Moje srce ja plakalo ,
al' tebe to nije diralo...

Sada ti je žao ,za sve one godine provedene s njom...
Mislila sam biti će drugačije ,
ali ti si opet nastavio...

~muzika~

Previše si samouvjeren bio ti ,
i misliš da me možeš ponovo osvojiti...
Nisam tako laka kao što mislio si ,
za mene se trebaš malo izboriti

~muzika~

Sada ti je žao ,za sve grijehe koje počinio si ...
Moje srce ja plakalo ,
al' tebe to nije diralo...

Sada ti je žao ,za sve one godine provedene s njom...
Mislila sam biti će drugačije ,
ali ti si opet nastavio...

~muzika~

SADA TI JE ŽAO...cerekcerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by Despite Arant