utorak, 05.06.2007. ♥

♥ oOo nIs PaMeTnO oOo

helllooooo svima!!
evo ja odlucila napisat post...!!wink
danas sam sva neka u k...,ajmeee...al sam tako hepiii...joooj..nemate pojma smijehsmijeh
pitala me biologiju...dobila sam 3 i 2....jeeeej...ajmeee...strava..nemoram brinut za biologiju do kraja sad...thumbup
danas sam dosla u skolu i drugi sat sam dobila faking stvari...headbang..joj umirem...sva sam u bolovima...
cijeli dan sam spavala danas...nis nisam stigla napravit..al nema veze...moja draga majcica mi je rekla da sutra ostanem doma....bolje je...da je...smijehsmijeh
sutra ce bit dobro full ako ne bude padala kisa...idemo negdje svi jer u cetvrtak nea skole...naughty
bit ce dobrooo...smokinparty.....!!
i tako..evo samo sam htjela napisati neki kratak post...tek tako....da se malo javim...
stavit cu sad malo neke slikice jos u boxeve da to lici na nes...rofl....
pa vas ja lijepo pozdravljam...uzivajte...jos malo pa gotova skola...thumbup..pa ljeto..i moj rockas...ufff...bit ce dobrooo...jedva cekam njami...pozdrav svima mahmahwavewave
i PUSIČČČ mojoj marijici,anjily...kisskiss..voljim vas...i pozdrafcheko jos...svima koje znam...i da poseban pozdraf....ivanchici maslachko...tajani i ivoniii...kisskisskiss
KiSsAcH...
By: KaYa ludzujo

ovo je jedna sitnica....koju posvecujem tebi....falis mi...

Ka i uvik gledan more
ovu tajnu koja dise
ovu mrizu sto me vuce
u tamne dubine
sve kroz pismu u daljine
I da ocu i da smin
Ne bi moga skupit
svu lipotu zivota
niti suze ovog svita

Sve bi da da si tu
barem jedan tren da vicnost bude
Da ti pratim trag u beskraju
Sve bi da da si tu

ka i nekad gledan nebo
tražim gradove u noću
di smo podno zvizda
zori krali grumen sjaja,
jutro moje di si sad

Pismo di li je kraj
ovo more bez dna
ženo razmakni sve
sive koprene sna
budi opet moj dom
što sad pust je i sam
jer sad puna je luna
što nad morem sja...

♥ 22:32 ♥ komentari (9) ♥ printoOo nIs PaMeTnO oOo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.