prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Beljazgije, moja "malenkost", masine svjetski vazne problematike, malo ivane, trupceva ljepota, zaljubljeni roko, zeljo the osvajac, hotko koji ne pije, josipa nasa kraljica, capa nasa ljepotica, vili the power, pametni cigy, mali michael schumaher, lijepi tomica, zanki iz ludnice, boki koji me cupa za usi, vrba legenda, peris the smart, petrlinceko u formi, nasa zgodna juzba, valentina-neshvatljiva pojava, brajac-pretty boy, benko-avioncek nas

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 12.12.2006.

ROSEMARYNE SVJETSKI VAŽNE PROBLEMATIKE

Nisam htjela odmah post pisati, ali moram ispraviti našeg druga Hotka Koji Ne Pije što se tiče mog ukusa za glazbu. Kao prvo i prvo: Gunsi SUCK :) eto, ne volim ih, 2 jebene pjesme slušam, ali to je sve. Ramonesi su legende, ali nema do SEX PISTOLSA i PIL-a i JOHNNY-ja ROTTENA :) To je jedino što valja u cijeloj toj muzičkoj industriji!!! Gunsi, jebote, to je grupa pedera ako mene pitate...
.
Danas je bio osrednji dan u školi. Pita mene ženska iz psihologije i dobim 3, onak ajde zasluženo, nisam baš nešto se istaknula. I dobro, pita ona druga Pintara, i Juzbetinu i još neke i znam na svako jebeno fucking prokleto pitanje odgovoriti. LIFE SUCKS, SEX PISTOLS RULE :) N da... Ali zato ću imati 4 iz socilogije, valjda... Ovo polugodište sam sama sebe iznenadila koliko sam se ulijenila...
.
Hoću natrag likovni i glazbeni!!!
.
Mrzim logiku!!! I njemački koji sutra pišem!!! Mrzim život!!! Mrzim ovo vrijeme!!! Mrzim onu dječicu koja baca petarde pa mi se dimi kod prozora!!! Mrzim one ispreseravane klince-šminkere-darkere koji zauzmu 3/4 Zihera!!! Mrzim one dečke koji misle da su bogom dani i misle da je grijeh ne biti lud za njima!!! Mrzim biti doma u subotu navečer i štrebati povijest!!! Mrzim sve!!! Osim sebe naravno ;)
.
Ma nisam ja neka depresivka, samo mi došlo eto spletom okolnosti...
.
Mislila sam Novu možda u Ziheru "slaviti", ali veli drugarica Capan da je upad 200kn (koji je tim ljudima kurac???) tako da nema šanse da ću tamo "slaviti" i izgleda da "slavim" s drugovima iz razreda ipak, eto, samo ne znam di bumo svi stali, al' drug Tomica bu već nekaj smislil, je l' da?
.
Ali svejedno se sutra ide u Ziher! :) Da im ne falim, moram... Kada bolje razmislite to je ipak najbolji kafić u gradu, samo da ga ne zatvore zbog murje, baš bi bilo šteta... A ne tamo neki River di Thompsona puštaju, WTF?!? Katastrofaaaa...!!!
.
Nečem puno pisati, nemam volje...
.
Živijo PUNK i ANARHIJA
.
Smrt cajkama (Thopmpsonu), sloboda narodu
.
Pozdrav
.
RoSeMaRy



| Komentari (10) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.