duhovno duhoviti duh

četvrtak, 01.03.2007.

Molitva kao bumerang

"Ištite i dat će vam se!
Tražite i naći ćete!
Kucajte i otvorit će vam se!"
Mt 7,7


Ali:

Molio sam Boga za jakost,
a On me učini slabim,
da bih bio skroman i ponizan.

Molio sam za bogatstva i dobra
da bih bio sretan i bezbrižan,
a On me učini siromašnim
da bih bio mudar i slobodan.

Molio sam njegovu pomoć
da bih činio velika djela,
a on me učini malenim,
da bih činio dobra djela.

Molio sam za sve stvari ovog svijeta
kako bih uživao život,
a On mi dade život
da se radujem
stvarima u svijetu.


Svarno, kad molim, iskreno i s pouzdanjem
(a to se, priznajem, ne događa redovito)
i tražim nešto što mi je važno u tom trenutku,
često dobijem baš suprotno. Barem nakratko, u prvom trenutku.
A onda, ako sam ustrajan, uslijedi i ono za što sam molio
ali, naravno, ne onako kako sam ja to mislio.

Da ne bude čista teorija, evo jednog konkretnog primjera moje molitve
od prije nekoliko godina.

Zaljubio sam se.
I kad je došlo vrijeme da pokušam "napad" na srce voljene
molio sam da to uspije. Da mi uspijemo.
Tu nedjelju misu sam prikazao samo za to.
U tom tjednu otkrili smo karte i - ništa. Samo prijateljstvo.
Razlog: pa ima jednog dečka koji joj se sviđa.
Dobro. U svojoj zaljubljenosti želio sam da bude sretna.
Pa sam slijedeće nedjelje opet molio.
Ovaj put da uspiju ona i taj dečko.
U tom tjednu otkrili su karte i - ništa.
Pomislio sam da Bog toliko voli moje molitve
da ih ovako lijepo uslišava - sve kontra!

Ali, kako je vrijeme prolazilo, opet se pojavljivala mogućnost
da bude nešto od nas dvoje.
I opet sam molio. Ali ne konkretno, više nisam imao petlje,
sad sam samo molio neka bude kako On hoće.
I uz sva natezanja nije bilo ništa.
Vrijeme je prolazilo, a tako i moja zaljubljenost.
Prijateljstvo je ostalo. Barem u nekoj mjeri.

Ali onda je ona počela osvajati mene.
Navodno se zaljubila.
Ali budući da je moje srce počelo kucati u dugom ritmu,
od toga nije bilo - ništa.
Shvatio sam da nismo jedno za drugo.
Shvatio sam da je Bog htio prvotnom porukom ipak htio da malo razmislim.
Drugom da razmisle one.
Trećom da provjeri moju odluku.

I tako, pjesma kaže za kraj:


Ništa nisam dobio od onog što sam tražio,
al sam dobio sve ono što je bilo dobro za mene.
Moja je molitva protiv mene uslišana,
jer je put kojim sam išao bio blagoslovljen.

01.03.2007. u 15:31 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Duhovno-duhovita traženja, gubljenja i nalaženja...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr