ponedjeljak, 31.08.2009.

7/365

And I got you now I'm not alone
All I need in this life is one
One thing to believe in



sve ide na bolje.i to je lijepo. presretna sam
sutra idem u Os. jedva cekam da vidim sve te super ljude.
ummmm. nemam inspiracije :/ mrzim to. glava mi je skroz prazna.

sum41- speak of the devil- ispunja me ta pjesma.

Time, its been so long
And now there's nothing to say
I'm trying so hard to find the words to say
I'm tired of being, now I'm something I'm not
I can't believe and I never thought
Days would come to an end
Well maybe someday we'll meet again
If ever that day never comes
It would be too soon
My love


Image and video hosting by TinyPic
to sam škicnila do ksam slagala policu.


đenja ^^


UPDATE: >.< 21:30

ovo je previse. nikad necu shvatit zasto su ljudi tak okrutni.
samo zelim da se maknu iz mog zivota.ne zahtjevam njihovu paznju,
ni njihove pozitivne komentare na mene,ni da me vole nit bilo sta drugo.
samo leave me alone >.< toliko ste OKRUTNI,ogavni,seljački nastrojeni šminkeri. tako savršena kombinacija,ismijavanja budale i pokušaj da postaneš faca ismijavanjem budale. pustite nas alternativce na miru,ono.
uzmite si,stajaznam,neku lutku i nacrtajte joj crne oci,obucite ju u sareno crno razderano,i onda ju udarajte,pljujte po njoj i gazite ju,jer to radite nama,
al psihički. toliko ste ogavni,al znate sa? mi se ponosimo tim sto jesmo ^^
i slobodno nastavite,go on :D sve dok jednom ne dobijete sve sto smo dobili mi,plus 5 pljuski u facu i po mogucnosti desetak BRESKVI u glavu ^^ ( sažvakanih.)
Image and video hosting by TinyPic


I JEDVA ČEKAM OSiJEK <3
nista mi nece TAJ dan pokvarit ^^
a-a. ni breskve :D


12:31 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.