subota, 24.02.2007.

dali je visoka cijena jamstvo kvalitete?

..e pitam se ,pitam se ...?baš neki dan zujim po gradu i uđem u Top shop ..kad zamislite kaput koji je moja frendica kupila na sniženju za 700 kuna snizio se na 199 ..a nekad je koštao 1200kn i čujem prodavačicu kako kaže da su se bolje prodavali kad su bili skuplji a sad ih nitko i ne gleda..prije su si očito mislili pa ipak je to marka pa valjda jamči i kvalitetu...a sad prolaze pored istih kaputa i misle si :ma to je sigurno loš materijal nemre zimski kaput bit 199kn...e pa pitam se po koliko su ga onda oni nabavili?...ja kao nešto izrađujem i za to mi treba 4 dana po 5 sati dnevno,a mislim si dal je 550kn previše za to ili možda premalo s obzirom da se radi o unikatu dali sam ja plaćena dovoljno za to vrijeme koje sam provela izrađujući dotični predmet kad će se vjerojatno naći netko ko će za taj isti predmet koji neće biti ni tako poseban ni unikatan o kvaliteti da ne govorim neka špicerica platiti 2000.3000 pa i više tisuća kuna al biti će ime...a ista ta špicerica bi se samnom cjenkala dok nebi bar za 100kn snizila moju ionako već nisku cijenu od 550kn...a nevjerojatno ..al koda se još uvijek volimo više hvaliti s onim što smo više platili jer to kao toliko i vrijedi...i sta da ja radim ?za čime da se ja povodim u određivanju cijene svom proizvodu onda?

- 19:34 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eeee, o svemu !o svakodnevnim digađajima,razmišljanja o životu,stavovima...