< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Mi smo...

...cure iz zadnje dvije klupe...
...ima nas 8:
Božena, Andrea, Ivona, Matea
Marija, Maja, Tea, Eva

...osim što smo 2zadnjeklupe, još smo i
VH !! hehe
naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eto, to smo mi u, onak, hm.... 2. razredu, točnije na početku 2. razreda!! OMG vrijeme leti.... eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slika iz kopačkog rita, jedna od vrlo rijetkih na kojoj smo sve 8 zajedno, bez da i jedna nedostaje sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Luda" slika, 2. raz, kad smo radili Miša-pozu... s prstom... ugl.-. vidi se na slici xD dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kraj 1. polugodišta 3. razreda.... ok, fali duda... ali maja inzistira...

smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i posljednja s maskenbala... tj. prije njega.

Linkovi i ostalo...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

PaVanut
Dud@lud
Mayawave
Josipa i Anazujo

by: gadura






utorak, 19.12.2006.

novi post s information

glupe smo i ne pišemo...
ja, PaVa, idem sad odgovarati informejšn i moram dobit 4 da imam 4!!!

TEA:
IMAM 4 IZ FIZIKEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
i jaaaa (pava)!!!!
DOBILA 5 IZ TESTA coool bože moj još ću na kraju proći sa 5 strašno........baš sam happy....usput šta će biti sa novom godinom.......niko nema pojma kako jadno nijedna nova godina nije prošla ok........ajd ćao razmišljala da napravim blog alli ne ne da mi se...........puuussssssssssssaaaaaaaaaaaa lavv ja
By krampus
BOŽENA: ej meni je malo dosadno.... informatika.... zaključuje ocjene... a ja imam, pazi sad ovo, 5 !!!! ahhhaaaaaaa... a tea 4!!! hahahahahahaha... bbbbaaaaaaaaaaaaaa tea bbbbaaaaaaaaaaaaa!!! ajd da sam i ja u nečem bolja od ove tee,eejjjj!!!! a tea(kurva) ima 4 iz matke..... a ja- nije važno!!!
No dosta o tome... ajmo na vedrije teme... još malo pa mi je ROČKAŠ!!!!!!(24.12)< juppiiiii....... ;)
ej sam još ne znam di ću za novu?!?! ich habe noch nitchts vor..... sranje, kad se ne možemo dogovorit!!!! aj vidimo se.............. pusich... ČAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
duda:)hellloooo...ne vidim šta su ove pisale pa onda tak malo ja s majom na info ubija me nekim glupostima....uglavnom odkada sam u srednjoj prvi puta ću proći...jeeeeee...i to s tri a bolje išta nego ništa...eto pozzz...loli vas dudily....=)

- dudi se očto ne piše.................

maja:

pava: kaže mala ivonica(vražina) da imam 4 iz informatike!!!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeee!!!!!
i 2 iz matematike!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.