< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*Opis bloga*



Create Your Own Countdown



*Opis bloga*
...naše društvo,škola,izlasci i bla bla bla bla



Pa ponešto o nama...

...mi smo naj frendice...Katia & Ivana.Živimo u Lovranu,imamo 15godina,znači idemo u 1.srednje!!!Pa ista smo
škola,jezična gimnazija u Opatiji...Imamo predobar razred,svi su ful super!!!Najviše
obožavamo:Kjaru,Dorina,Rafaelu,
Maura,malog Jovića,Ariana,Ivonu,Tića,Leilu,Muftića, Đanija,ANDREU,Mirena,..kisskissTajanu,Editu, Renatu!smijehsmijeh
Volimo:naše društvo,plesat,pjevat,zabavljat se,izlazit van,smijat se,sprdat...
msn: Katia_cro@hotmail.com
Ivana_lol91@hotmail.com smijehsmijehsmijeh

pa neš općenito o nama...
Katia:pa rođena sam 10.02.92,slušam house music,rn'b,hip-hop...i tako to...Naj ljudi su mi Karlita,
Mirta,Gabi,Kumbila,Kenty,Filip,Šejmenka i svi pazani,Mile,Ema(opći r.),najdraza rodica Dina,Anja iz Zadra,žićKru,
Anja D ali bas naj,naj frendice i frendovi su mi Ivana,Kjara,Ema,Dodo i Kiko....
smijehsmijeh
zovu me:slovenka,bobi,Kate,Mojca...
Ivana:rođena sam 15.9.91,obožavam funk(ne punk), alternative, dance music...
sve osim narodnjaka,hard rocka i metala...nadimci su mi:ivka,ive.... najbooolje frendice....Katia, Kjara, Rafaela......
LSD...svi znamo sta to znači...slika naj,naj grada kisskisssmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

ovo smo miiiiiiismijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Linkovi*

Evo par cool blogova:
MARTINCHE
KAJA
LEMIIII
INES
DORA
Dorin 2. blog
Mirta
Lemiiiiii 2
ful strava tipice Nives i Matea
Leilić
Ivona i Tajana-nasi cvjetici
Tara
moja luda Šejmenka
žićKru
Maja
Kružić 2
Vukelić
Luce,Anja i Jelena
Leilica i Sara
mrvicaaaaaa
ludi Dario
Helena
Tramontana
Nikolina
Virna
Viana
...slucajni prolaznici:
Rebel
Nataša
Antonela
Lo
bad girl
a boooo

Image Hosted by ImageShack.us
moja Emica smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo moja Tarica i Virna

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
luda Majda

...slikice 1.b :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naj frend Dodo lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje bubice Tajana i Ivona smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
momci!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
put your hands up for Muftić smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Arian i Dodo thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lelić kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na čik pauzi...cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jurčeceek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lepe moje...Renatica i Ivona cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"koji su ono komadi tamo...?"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"uuuu neke dobre pičke..."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rafica wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivana i Iva mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...na fizici thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zzzzzzzuja... lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
manekeni...yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
koja drskost... mad

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pred skolom,Kruzić i Tić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivonamah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kjara i Ivana cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yle i ja smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
thumbupwave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čvaki smokinparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...za dom spremni ludlud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja naj frendica Kjara kisskiss
BY:KATIA wavesmijeh






*Slikice*

....evo..slikice s Adrianovog rođendana....partysmijehnjami

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...počelo je.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Pinkićććććć........smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...slavljenik...smijehparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Katia i Refaela.....kissdead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Katia i Tajana....cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...pickeeeee......cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....wuk i Kružić...rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Alenić.....smijehdead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...manekeni....coolwink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....vrtuljak....partynutnut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Vnjica i Frane......coolcool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
......Adrian......partyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rafaelica i ja...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ccc...pijanci....partynut

...ivanasmijeh



evo nabavila sam slike s izleta...uživajte,super su smijehsmijeh :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bekavci rules!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MA LUDI I SIMPATIČNI!!!!!!!!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naj smo... smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi smo jači partyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a jadni...a barem se trude bangsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MUFTIĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆ

Free Image Hosting at www.ImageShack.ussmijehparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
letimmmmmmmmmm

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lud Eni,nas instruktor streljarstva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rafica i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gogo,Kjara i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ema zavodi instruktora ihihihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
meta Miren?!?!?!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
manekenkice...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ema i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Red Bullsi" uče streličartsvo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ema misli da zna zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
akavac definitivno!!!! headbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pušiona u paintaballu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opake djevojke...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ludooooooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...gotovi su...lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tina i Ema
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Iva,Paola i Marta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ema i Ivana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...krećemo thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opasna Renata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
spremne?!?!?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ajoooooj smijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stižžžžžžžžemooooooooooooooo

evo samo za vas sam se potrudila stavit ovoliko slika...pusek hehehe
Katia =)


vamo,tamo neke sexy pikčrs:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
par cool porukica: smijehsmijehkisswavemahwinkyes
1. Falis mi cijeli dan. Jedva cekam da te vidim. Da udjes u mene. Da dodjem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja pidjama.
2.Hy! Kada bih ti poliznuo vrat, i kada bih stavio jezik njezno u tvoju slasnu rupu, odmah bi znao da si moja najdraza i najbolja.... flasa tuborga.
3.Na svijetu zivi 6 milijardi ljudi, 4 milijarde radi, 2 milijarde spava, 500 milijuna se bavi seksom, a samo jedna budala cita ovu poruku!!!...šala mala,bez uvrede smijeh
4. Dragi, uzmi me i njezno dodiruj svojim prstima... Obozavam da mi sapuces na donju rupicu... I da me ponekad napunis do kraja... Voli te zauvijek tvoj mobilni aparat.
5.Svaka cigareta skracuje zivot 11 minuta, svaki orgazam produzuje zivot za 15 minuta, znaci pusaci, jebite se za zivot
6.Sex is like Nokia (connecting people), like Nike (just do it), like Pepsi (ask for more) and like Samsung ( everyone is invited).
7.Ujutro ne jedem jer mislim na tebe, popodne ne jedem jer mislim na tebe, navecer ne jedem jer mislim na tebe, po noci ne spavam jer sam gladan.
8.Jedva cekam da ga uzmem od tebe, tako toplog i dugackog, pa da sa njega posisem sve bijelo i ljepljivo i da ga uzmem duboko u usta tako toplog. Oh moj slanac.
9. Organizacija Spermatrade d.o.o vam se zahvaljuje na darovanoj spermi s kojom smo oplodili svinju. Povodom toga vas pozivamo da pogledate svoje potomke...bez uvrede,šala mala
10.Zasto je bolje imati Simpu nego decka? Zato jer Simpu napunis i zoves, a decko napuni tebe i vise nikad ne zove.namcornamcor
11.Sprint Zagreb vas moli da u slucaju skore smrti date dopustenje da vas zakopamo s guzicom prema van radi nedostatka parking mjesta za bicikle.
12.Zasto ne valja biti kurac? 1. Nikad ne ides kod frizera 2. Stalno visis sa dvije budale 3. Prvi susjed ti je supak 4. Najbolja prijateljica ti je pizda!13.Otisao si e pa nek' si, da si barem bio sexy. Jebat ti je svaka dala, e ja sam te zajebala. Bas je lijepo sad bez tebe. I na kraju ko' te jebe!
14.Kad me imas, dobro ti je. Kad me liznes, vlazim se. Kad me palis, ja se zarim. Kad me sisas, ja se gubim. Kad se izgubim, ti me gasis... tvoja cigareta...
15.Obozavam kad smo sami, kad ne biras vrijeme da budemo zajedno i kad me satima gledas. Najvise volim sto me cesto diras tamo gdje se palim. Tvoj TV!
16.En-ten-tini- ti se malo skini, sava-raka-tika-taka - ja bih tebe na brzaka, bija-baja-buf - lizat cu ti muf!
17.Znam i sama koliko ti znacim, koliko ti nedostajem, kako sam ti potrebna u ovom trenutku... zao mi je sto sam te zauvijek napustila. Tvoja pamet.
by:Katia smijehsmijeh

Katiine slikice s Paga.......wink
Evo baš sam se prisjetila suuuper društva..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Jure

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja lepa Gabi i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šejmenka i Iva...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Magoosh i Iva....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bepo, Iva, Splico i Damjan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sejmenka, ludi Jure i moja Karlita...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pampa i Dolores...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gavran...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Katia i Pepe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Katia i Katia.....hehehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikolina i Karlita...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kenty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Roko D car

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Antonio

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Peleš i Bepo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pepe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikolina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Katia

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ogo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Grga
sad malo ivaninih slikicawink

Image Hosted by ImageShack.us
najbolja grupa.....roflwinkcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najlijepsi pjevac.....roflwinkcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....jay kay....cerekcerek


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
...zujo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..slatkica.....rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Boris i ja.....smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sarica i ja....kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
...posto nas svi sprdaju da smo plavuse...rolleyeswinkrolleyessmijeh
Image Hosted by ImageShack.us








četvrtak, 29.03.2007.

...jaaaao hmmm

Evo mene iz skole...jao kako je danas bio super dan osim engleskog kad je odredena osoba dobila komad,jao budale!!!headbang pa eto stalno smo se zajebavali,radili gluposti i tako to...onda smo isli na bas...pa eto stajali smo na slatini 5 min u basu,onda je šole poslao svih van,a onda nas je opet zvao unutra i rekao da ne diramo zadnja vrata(nes su bila rasklimana)...nutzujo no uglavnom sutra je petak,konacno smijehsmijeh i bit ce super dan!!!yeswink
Ici cemo malo do monokinija prije i poslije skole i tako...pa za subotu vec znamo da idemo u coloseum,AKO NETKO IMA VISKA ULAZNICU PLIZZZZ NEKA MI JU DA kisssmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...budite happy i uživajte!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mmm njami thumbupnjami
ae idem ja,uzivajte pa vam se javim neki drugi dan...kisskiss
by:Katiasmijehmahwavewink



| komentari (6) | print | # |

srijeda, 28.03.2007.

......=D......



totalno dobra pjesma....smijeh
pozz...pusa......
by:ivana



| komentari (4) | print | # |

utorak, 27.03.2007.

.......(bez naslova)....

..jooooj...kako je danas bilo dobro poslije skole.......
otisli smo sa šestog sata da bi isli gledat "Gospodu Glembajeve".....
hmmm....nisu bas svi isli..neki su malo skrenuli u Red Bar...roflzujo...
bas smo se zajebavali.....Rafaela, Tajana i ja smo otisle sa pola predstave.....nije nam se dalo vise biti....pa smo malo svi svrljali po Rijeci...neki su se smrznuli....naughty....pa su neki morali ic u Mekić (kako bi katia rekla)...uglavnom...super je bilo...hehe...roflzujowink

a sad malo kritike predstave (iako nisam cijelu pogledala)....:efekti su suuuper.....scena jebena.......ozvučenje isto.....glumacka postava - odlicna......gluma - ok.....ali interpretacija teksta....losa....headbanglud...ok...znam da je to sad neki "moderni teatar"...i sve to...ali nije se nista razumjelo..... neke su rijeci bilo totalno krivo naglesene....pa izgleda kao da su sve recenice spojene...nema tocke, zareza.....
malo su pjevali...malo pricali......nisam bas previse razumjela....
a ta Severina.....uopce nije nesto posebno....dobro...zena lijepo pijeva,...i glumi...ali tolika se frka digla oko nje...i skoro su svi kupilili karte samo zbog nje....a u cijeloj predstavi ..mozda je imala sve ukupno 15 min teksta...i nesto malo sto je na pocetku pjevala...i to je to....

sve u svemu......solidno.....(... dobro...ae ...malo sam sad filozorirala ...ali eto...ludwinksmijeh)

pusek...cerek
by: ivanawink



| komentari (18) | print | # |

nedjelja, 25.03.2007.

aaaaaa subota!!!!!

ajmeeeeee kako je jucer bilo dobro...Isla sam van sa Rafaelom i Ivanom u Coloseum(trebao je ici i Dodo s nama ali njegove ocjene jaaaao madno!!!!ajmeeee kako je tamo strava smijehsmijeh Plesale smo ko lude...bilo je mac ljudi,dosta njih poznatih i ono iz skole...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
ae ljudi uzivajte...opet je sutra skola headbang
vidimo se...kisssmijehyes
by:Katia



| komentari (8) | print | # |

petak, 23.03.2007.

ŠMELERI vs. ŠTREBERI

EJJJJJJJJJ evo nakon duzeg vremena odlucila sam vam se javit...Evo u srijedu je bilo suuuuuuuuper smijehsmijeh...(imali smo dan skole)Slusali smo Terezu Kesoviju,nekog pjesnika,Josipu Lisac u izvedbi Đežea,Šajetu i Dj Ivana...jooooj tako je bilo super,svi su plesali pa cak i profesori...pa primijetili ste moj naslov...prvasici ce znat o cemu se radi uglavnom...opci se stalno zali da ih nazivamo streberima(ali ne kuze da mi to u zezanciji kazemo) i onda se neki od njih uvrijede!!! ...i tako je netko u njihovom razredu rekao da samo mi sminkeri pa eto naslova smijehsmijeh
...uglavnom oni su stvarno super ekipa,svi smo skupa plesali i zezali se...

eto danas me nije bilo u skoli...hmmm bila sam s Renatom i Ivonom u Monokiniju...Bilo je super,onda je dosla Andrea...uuuuuu zajebancija!!!!smijehsmijeh

ajde javim se neki drugi put...pusaaaaa kisssmijehmahwavewink

...mala promjena slova...dosadili su mi rozi...
by:Katiakiss



| komentari (6) | print | # |

utorak, 20.03.2007.

aaaa...........uživancija........=))

......aaaaa....sutra lijepo nema skole......kako lijepo....mogu spavat do kad hocu.......roflroflwinksmijeh

....inace...nema skole zato sto je dan nase skole...kako dobro.......nasa skola koristi bilo kakav mali praznik kako ne bi bilo nastave......roflroflsmijehsmijeh

samo neka oni tako nastave...party...

eo malo fora slikica.....smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

by: ivanawave



| komentari (9) | print | # |

petak, 16.03.2007.

.......=).....

eo...svi ste valjda vec culi ovu super pjesmu.....flayover.......bas je super.....

...eo i rijeci da mozete pjevat......winkwink


lyrics - asian dub foundation

by: ivanasmijeh



| komentari (11) | print | # |

ajmeee predobro...

joj kako je danas bio super dan...ono u skoli je bilo ok,imali smo samo 5 sati pa smo već oko 18 bili gotovi...Onda se skupila ekipa pa smo isli u Monokini...aaaa koja zajebancija!!!!smijehsmijehBas je bilo super,bilo nas je ful mac...pili smo cedevite hehe ko obicno,zezali se...slusali mjuzu,naravno flyover!!!pa eto sutra ne znam gdje cu van,neke maturalne su...bo!javim vam se,smijehsmijehsmijehmahwaveyeskiss
pozdrav ekipi!!!!!!!!
by:Katia



| komentari (0) | print | # |

srijeda, 14.03.2007.

...Flyover

Evo ujutro nisam stavila naslov pa neka sada bude ovaj...Ma radi se o jednoj pjesmi koja mi je ful strava...a i stavila sam ju da popizdi mirta jer ju ona bas i ne voli...evo zemljopis je dobro prosao,nisam bas mogla prepisivat ali mi je Kjarica uspjela reci par odgovora kisskissjoj koja je taj profesor skica,moras ga vidjet da bi vjerovao svim pricama...hahah
uglavnom evo te pjesme i spota...

...i da posto je mirta mene stavila na svoj blog ne bi bilo u redu da ja nju ne stavim...ali još uvijek pokusavam naći savrsenu sliku pa cu je objavit kad ju nadem!!kisssmijehyesyes
puno,puno,puno,puno pozdravcica i pusa Renati,Ivoni i Tajani!!!kisswavemahwaveyes
by:Katia



| komentari (7) | print | # |

...evo malo da vam se javim,inače sve je super!!!!Samo me škola malo zaj*****...Totalna shitara... headbangheadbang
...pa eto jučer sam se dopkala na msn-u sa frendicom iz razreda.Pa totalno je istina da msn zbliži ljude,uopce nisam znala neka njena misljenja koja su ful super i tako...BAš mi je drago sto smo se skompale!!!
...a eto idem ja,danas pišem zemljopis kod Olivera Kvasine!!!
uglavnom vidimo se...pusa kissmahwaveyeswink
by:Katia smijehsmijeh



| komentari (7) | print | # |

petak, 09.03.2007.

mmm fashion!!! =)

...bas nes prčam po netu...joj kako ima dobrih slikica...inace ja ful obozavam modu i sve sto je vezano uz to...pa sam nasla neke predobre slike manekenka,neke moje omiljene marke i tako to...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

by:Katia yesyessmijehmahwave



| komentari (19) | print | # |

...heheheh

jaaaao koje sranje...Danas je bilo neko razredno vjeće i ta sranja...hahaha nema profesora koji nije srao da smo jako nemirni,pričljivi i da niš ne učimo....a sta se moze....nismo mi kao opći razred...kako me to nervira stalno nas usporeduju s njima...mislim ok,oni ful mac uče i sve to ali jbg mi nikad necemo biti ko oni...Nije da sad vrijedam njih jer ima tamo stvarno dobrih ljudova smijehsmijeh
..eto danas dok sam isla na bas setala sam s Ivanom i xx osobom(ne smijem reci tko je to jer ce se napizdit na mene)...i tako mi hodamo i xx osoba se zabije u stup...zujoheadbangyesmislim to je jednostavno bilo presmjesno...smijehsmijeh
...pa eto konačno je petak...ajmeeee nema skole koja divota...i da SVIM MATURANTIMA IZ MOJE SKOLE U BITI 4.A RAZREDU ZELIM DA SE FUL,FUL,FUL SUPER PROVEDU SUTRA NA SVOJOM MATURALNOJ...CIAO smijehsmijehwavemahmahkiss
by:Katiayessmijehpartypartyzujo



| komentari (5) | print | # |

četvrtak, 08.03.2007.

.....ne mogu spavat......

....joooj....sutra je skola u jutro........a meni se ne spava......a moram se rano probudit.burninmadheadbang.....
da mi je znat zasto...a jbg....zujozujo

eo...samo sam se malo "izjasnila"....reda radi......da ne ispadne da nikad ne pisem postove.....roflwinklud

pusaaa.......cerek

eo par fora slikica....

.Image Hosted by ImageShack.us
....očajnički pokuŠava ići na Svjetko Prvenstvo.....lud

Image Hosted by ImageShack.us
fora majica....

Image Hosted by ImageShack.us
..cccc....namcor

Image Hosted by ImageShack.us
..prava plavusa....

Image Hosted by ImageShack.us
zujo
by:ivana



| komentari (1) | print | # |

srijeda, 07.03.2007.

još malo slikica razreda...

smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...momci

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Edita i Luka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kjara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gogo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Renata i Ivona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Iva i Ivana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Rafaela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


by:katia



| komentari (14) | print | # |


...evo jedan super filmić,nadam se da ce vam se svidjet...ful je smjesan smijehsmijeh



| komentari (6) | print | # |

...1.bbbbbbbbbbbbbbbbbb

...Evo već sam vam spominjala naš predobaaaaaaar razred...pa eto par super slikica...smijehsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ful dobar frend Dodo smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mauro,Arij,Dodo,Đino i Jurčec!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ylenia i Dorin M. zujozujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...put your hands up for Muftiććććććć smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zujozujo zzzzzzzzzzz boooooooooom smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
smijeh curke smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moja Lejlicasmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tajana i Ivona

by:Katiasmijehsmijehsmijeh



| komentari (0) | print | # |

...da se ne naljuti

...evo poseban post samo za Emu!!!Inače ona je moja ful,ful dobra frendica,ide u opći razred ali malčice se uvrijedila kada nije nigdje na blogu sebe vidjela pa eto samo za nju smijehsmijehsmijeh...ona je sada brižna doma jer je bolesna i ful mi fali...Emchyyyyyy vrati se u školu!!!!!!!!!!!!!!kisskiss
Image Hosted by ImageShack.us
by:Katiasmijeh



| komentari (1) | print | # |

nedjelja, 04.03.2007.

eo i mene.........

eo.....napokon.....da i ja napisem post.......rofl
jednostavno nisam stigla napisati post.......skola...brige...i tako to.....yesbangroflwinkwink
sad kad sam napokon odlucila napisat post....neam inspiracije.......no

e da.....mogla bih prokomentirat malo nas dizajn.......super su nam oe sve slike.....i naravno ima puno roooze boje...(sto se katiji jaaako sviđa.....hehrofl).....inace nismo neke rokerice ili tako nesto...(sto bi netko mogao pomisliti zbog ovih "rock on", "converse" i takvih slika.....)..jednostavno nam se svidio i odlucile smo ga stavitirofl....etowink

by: ivana



| komentari (1) | print | # |

subota, 03.03.2007.

Moji naj s Paga....

Evo ovaj post posvecujem svojim najludim pažanima...Inače na Pagu svake godina ljetujem...Evo pa sam vam odlučila stavit slike...narvno,njih puno,puno,puno pozdravljam!!!!!!!!!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
by:Katia



| komentari (1) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.