DRUGI SISTEM

24.06.2006., subota

SVIRAJ NEŠTO NARODNO...

Eksport-import atributa u opticaju,a eksport import talenata baš i nijeUpravo sam pročitala tu rečenicu i pogodite na što se odnosi?Na narodnjake,naravno.Ovog ili idućeg ljeta moram snimiti akademski dokumentarac,ako planiram upasti na Filmsku akademiju.Razmišljah o temi i shvatih da mogu snimati samo o nečemu što mi je blisko i o čemu dosta znam.Nakon fantaziranja o nerealnim stvarima došla sam na ideju odnosa mladih i glazbe.Ideja je propala ali sam se ipak narazmišljala,pa to planiram podijeliti sama sa sobom na ovom blogu(jer ga ionako čitaju samo 2 osobe kojima sam dala adresu).Ono što mi je jako zanimljivo su narodnjaci.Zanimljivo u nezanimljivom je to što znam dosta inteligentnih osoba koje ih slušaju,a stvoreni su isključivo za primitivce.Zbilja mi nije bitno tko šta sluša,ali kada slavim nešto s prijateljicama i naviju cajke do daske,a ja se lagano povučem u udaljeniji kut sobe nadajući se da se tamo slabije čuje,ipak moram dati poneki komentar.Čvrsto se držim one:slušaj svoje,poštuj tuđe.Kod mene je izreka poprimila oblik:slušaj svoje,pređi preko tuđeg(kad je narodno u pitanju,inače imam razumjevanja i cijenim različite ukuse i kulture).Zašto ne slušam narodnjake?Postoji tisuću razloga,ali nabrojat ću glavna tri:1.)Tako sam odgojena,a prema biheviorističkoj teoriji odgoj je zaslužan za stavove.Naravno,nije zaslužan za čvrstoću tih stavova,tu presuđuje karakter osobe.Imam princip i držim ga se,nema toga društva koje će poljuljati moja uvjerenja. 2.)Domoljub sam,ne nacionalist,nego iz dubine duše domoljub.Ako pjevam 'Sude mi zato što svoje volim...' onda to i mislim,ne pjevam zato da bih dizala ruke u zrak(iako mi je svejedno svira li Seka Aleksić ili Škoro) ili zbog lažnog hrvatstva.Moja Slavonija je natopljena krvlju najhrabrijih ljudi na svijetu.To se dogodilo zbog jednog naroda s druge obale Dunava.Nije se dogodilo zbog pojedinaca.Pojedinci ili nekolicine ne započinju ratove,započinju ih večine,nacije.Zato je moj bijes usmjeren protiv cijelog srpskog naroda.Narodnjaci su glazba,a glazba je kultura.Narodnjaci su odraz kulture ljudi koji su ubijali moj narod.Kako da ih slušam? 3.)Odrasla sam uz glazbu koja ima visoku emocionalnu i umjetničku vrijednost i jednostavno mi ne leže lake narodnjačke note.Glazba je jedna od najljepših stvari koje je čovjek stvorio i znači mi jako puno u životu.Pred mene je stavljen težak izazov.Azra,Balašević,Doorsi,Blues Brothers,Queen,Bregović i cigani,Idoli ILI Dara Bubamara.Hm,stvarno ne znam...
Kako ne bi ispalo da su Srbi krivi za sve loše što se pojavi u Hrvatskoj (Srbi imaju i dobru glazbu,tj.imali su za vrijeme ex Yu,ali otkako su se osamostalili i imali taj mali nesporazum s cijelim svijetom,sve je ošlo u ku..),moram se osvrnuti i na pseudo narodnjake,one komercijalizirane,prilagođene ili kako bi Balašević rekao: ČOVJEKOLIKE.Narodnjačka sentimentalnost je kod nas upakirana u Huljićevim eskapadama.Melodije hrvatskog Jadrana uskoro će se zvati Melodije hrvatskog jarana ukoliko na njima i dalje budu nastupali Jole,Magazin,Stavros..Naš cajka guru Huljić će ,po svemu sudeći,još dugo pisati tekstove pune antismisla(Nazaret??).Kuda ode ovaj svijet?Ne zna,bre...


Pam


P.S.zahvaljujem jednoj osobi na inspiraciji



Za kraj malo vječnog bluesa:


Theme From rawhide

Rollin rollin rollin
Rollin rollin rollin
Rollin rollin rollin
Rollin rollin rollin

Rollin rollin rollin
Though the streams are swollen
Keep them doggies rolling
Rawhide
Rain and wind and weather
Hell bent for leather
Wishing my girl was by my side
All the things Im missin
Good victuals, love and kissin
Are waiting at the end of my ride

Move em on (head em up)
Head em up (move em up)
Move em on (head em up)
Rawhide
Cut em out (ride em in)
Ride em in (cut em out)
Cut em out (ride em in)
Rawhide

Keep movin movin movin
Though their disapprovin
Keep them doggies moving
Rawhide
Dont try to understand them
Just rope, throw and brand them
Soon well be living high and wide
My hearts calculating
My true love will be waiting
Be waiting at the end of my ride

Move em up (head em up)
Head em up (move em on)
Move em on (head em up)
Rawhide
Cut em out (ride em in)
Ride em in (cut em out)
Cut em out (ride em in)
Rawhide
Yah!
Move em on (head em up)
Head em up (move em on)
Move em on (head em up)
Rawhide
Cut em out (ride em in)
Ride em in (cut em out)
Cut em out (ride em in)
Rawhide
Yah!
Rollin rollin rollin
Rollin rollin rollin
Yah!
Rollin rollin rollin
Rollin rollin rollin
Yah!
Rawhide
Yah! rawhide!

- 11:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zovem se Pam imam 17god.Volim filmove,izlaske petkom i subotom,rock i sport koji treniram.Psihički sam nestabilna i sklona samoubojstvu,ali takve priče želim zadržati za sebe.Planiram studirati režiju i ako ne budem jako sretna umrijeti prije 30.god.Želim snimiti najbolji film u povijesti hrvatskog filma i želim da me ljudi pamte.Ime sam si dala prema Morrisonovoj ljubavi Pameli Courson.
AS I LOOK BACK OVER MY LIFE,IM STRUCK BY POSTCARDS,RUINED SNAP SHOTS FADED POSTERS OF A TIME,I CAN`T RECALL...


Image Hosted by ImageShack.us



MALA ANKETICA:


Kakvu glazbu najradije slušaš?
rock
r'n'b
narodnjake
techno
neki drugi oblik glazbe
Free polls from Pollhost.com





SLUŠAM:


Image Hosted by ImageShack.us
THE DOORS



Image Hosted by ImageShack.us
AZRA



Image Hosted by ImageShack.us
BALAŠEVIĆ



Image Hosted by ImageShack.us
BREGOVIĆ



Image Hosted by ImageShack.us
CRVENA JABUKA



Image Hosted by ImageShack.us
IDOLI



Image Hosted by ImageShack.us
DIRE STRAITS



Image Hosted by ImageShack.us
BAJAGA



Image Hosted by ImageShack.us
PARNI VALJAK

Linkovi



JA NISAM LUZER


Rođen pod sretnom zvijezdom magičnom,
ali nad ovom zemljom generalno tragičnom,
čemu sam bliži - triput pogađaj.
Netko nad nama vrši oglede.
Hajde usudi se i pogledaj u poglede,
ovde je osmeh:događaj.

U šupak kosmosa smo upali.
Mnogi su domobranci zauvek prolupali.
Caruje virus apatije.
Al ti na mene stavi upitnik,
Pa reci:Dal ti bata deluje ko gubitnik?
Ma nema šanse šta ti je...

Ja nisam luzer,o naprotiv,meni je osmeh lajt-motiv,
Ja nisam luzer,ja imam nas,a za svet ko te pita.
Ja nisam čedo proseka,mene ne vuče oseka.
S tobom je tretman poseban,
Svaki je dan dolce vita,
I svud je Hollywood.

Namlatim mesečno 6 maraka
bude za cipolku i frtalj kile čvaraka.
Ološ mi veze ometa.
Al kad dođem kući tu si ti
E,tu će tvrđavicu malo teže srušiti
- to im je izvan dometa.

Ja nisam luzer,o naprotiv,meni je osmeh lajt-motiv,
Ja nisam luzer,ja imam nas,a za svet ko te pita.
Ja nisam čedo proseka,mene ne vuče oseka.
S tobom je tretman poseban,
Svaki je dan dolce vita,
I svud je Hollywood.




LIKOVI: Pam - ja
Vedrana-najbolja frendica
Treba S Bosuta-još jedna najbolja
Yama-jako dobra frendica
MC Biga-još jedna jako dobra



VIC

ZAŠTO JE PILE PREŠLO CESTU???????????
UČITELJICA: da dođe na drugu stranu
PLATON: za više dobro
ARISTOTEL: u prirodi je pileta da prelazi cestu
KARL MARX: to povijesna dužnost
MARTHIN LUTHER: imam viziju svijeta u kojem će pilići biti slobodni da prelaze cestu, a da se njihovi motivi ne dovode u pitanje
MOJSIJE: Bog siđe s neba i reče piletu: ti ćeš prelaziti ceste
ALBERT EINSTEN: je li pile prešlo cestu ili se cesta pomicala ispod pileta, zavisi od vašeg položaja u referentnom sustavu
ERNEST HEMINGWAY: da umre na kiši...samo...
BILL CLINTON: ja nisam imao nikakvu nemoralnu vezu s piletom
STALJIN: ne zanima me, samo ga uhvatite! Treba mi jaja za omlet
CEZAR: da dođe, vidi i pobijedi!



ZAKON PJESME:

HOTEL CALIFORNIA

On a dark desert highway
Cool wind in my hair
Warm smell of colitas
Rising up through the air
Up ahead in the distance
I saw a shimmering light

My head grew heavy, and my sight grew dimI had to stop for the night
There she stood in the doorway
I heard the mission bell
And I was thinking to myself
This could be Heaven or this could be Hell
Then she lit up a candle
And she showed me the way
There were voices down the corridor
I thought I heard them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place
Such a lovely place (background)
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year
Any time of year (background)
You can find it here
You can find it here

Her mind is Tiffany twisted
She's got the Mercedes bends
She's got a lot of pretty, pretty boys
That she calls friends
How they dance in the courtyard
Sweet summer sweat
Some dance to remember
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely Place
Such a lovely Place (background)
Such a lovely face
They're livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise
What a nice surprise (background)
Bring your alibies

Mirrors on the ceiling
Pink champagne on ice
And she said
We are all just prisoners here
Of our own device
And in the master's chambers
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives
But they just can't kill the beast
Last thing I remember
I was running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
Relax said the nightman
We are programed to recieve
You can check out any time you like
But you can never leave





VOLIM:



Image Hosted by ImageShack.us

OBITELJ



Image Hosted by ImageShack.us

PRIJATELJE



Image Hosted by ImageShack.us

MOG PSA



a href<="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us

VJERUJEM U BOGA



Image Hosted by ImageShaa>ck.us
ODBOJKU



Image Hosted by ImageShack.us

TULUMARENJE



Image Hosted by ImageShack.us

ROCK'N'ROLL



Image Hosted by ImageShack.us

STARKE



Image Hosted by ImageShack.us

FILM



Image Hosted by ImageShack.us

ZANIMLJIVE KNJIGE



Image Hosted by ImageShack.us

LJUBLJENJE



Image Hosted by ImageShack.us

BROJ OSAM



Image Hosted by ImageShack.us

PEUGEOT 206CC



Image Hosted by ImageShack.us

EKSIRANJE



Image Hosted by ImageShack.us

ELEKTRIČNU GITARU



Image Hosted by ImageShack.us

JUICE VODKU