DRUGI SISTEM

27.03.2006., ponedjeljak

ZAŠTO JE BOLJE IMATI PSA NEGO DEČKA?

Baš je netipično za mene da ovako dugo ništa ne napišem.Igrala sam cijeli vikend i ubili smo Dubrovnik 3:0.Nisam osobito igrala,ali šta sad...Napokon smo počeli pobjeđivati nakon niza poraza.Baš mi je drago!Naravno kada mi jedna ide,jasna je stvar da su ostale komponente u mom životu totalno u kurcu.U ovom slučaj to su ljubav i škola.Knjigu nisam vidjela podjednako dugo koliko i Patrika,a to je čitava vječnost.Bila sam u petak u gradu.Savršeno raspoložena,sve super,Vedrana i Mroje smješni i zabavni,o Yami da i ne pričam.Bila sam uvjerena da ću ga vidjeti.Tada je došao Dečko S Najljepšim Očima i rekao da Patrik nema namjeru dolaziti.Nezamislivo je kako u toliko kratkom vremenu raspoloženje može splasnuti.Katastrofa!Ostatak večeri sam sjedila i šutila i dosađivala se,a na kraju otišla h i pol ranije kući...Ne trba meni to u životu!Dvije su stvari jasne:Sviđa mi se i Neću više nikada biti s njim!Danas sam odlučila da će za mene postojati samo jedan muškarac,najbolji i najljepši:moj zlatni retriver Oscar!1000 je razloga zbog kojih je bolje imati psa nego dečka.Npr.
-pas je u gradu ako ga povedeš,nema slučajnih susreta...
-ako mu se sviđaš to ti pokaže...
-ako želi vezu daje ti šapu...
-ne ljuti se ako briješ s nekim tipom u hodniku...
-ako je ljut izgrize papuču i sve ok...
-zbog njega ne moraš ginekologu...
-ako ga maziš nema perverzne misli...
-ne smeta mu tvoje alkoholiziranje i svejedno mu je maziš li ga pijana ili trijezna...
-uvijek je slobodan da sluša tvoje teorije o životu i nikad nije u Osijeku...
-nema dubokoumnih isprika i neprospavanih noći,samo mu daš hranu...
-prevarit će te samo ako ga pustiš iz dvorišta...
-uvijek te je spreman tješiti...
-možete biti prijatelji bez obzira na sve,ali to podrazumjeva svakodnevne šetnje...prihvatljivo...
-znaš da te voli,jer ne zna glumiti...
-ima toga još ali nemam volje pisati...

E da napišem jednu iz ANDREA x2 TEORIJE ili ANDREIZMA:BOLJE BITI PIJAN NEGO ZALJUBLJEN i još jednu vinkovačku ČEMU TUGA,ČEMU BOL KAD POSTOJI ALKOHOL...
Trebo S Bosuta,oprosti što sam skoro skrenula na krivi put ozbiljnih veza,osjećaja i stalnih brijača.Vračam ti se!Svaki vikend drugi dečko,časna odbojkaška!Jedva čekam da završi sezona utakmica,pa da započnemo sezonu brijanja i alkohola.Passage,Bordo(znam da se tako ne piše),Srbija(Emporio),Vanilla,Otok,Vrbanja pripremite zalihe pića i dobre glazbe,Pam i Nicky se vračaju!


FORMULA ZA SREĆU:

Image Hosted by ImageShack.us

+

Image Hosted by ImageShack.us


Mrzim vas i idete mi na živce:
Pam


- 23:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

21.03.2006., utorak

DANAS JE JAKO JAKO USRAN DAN

Baš sam tužna zbog svega...Ništa nije kako treba.Ja volim da su stvari u redu,a danas je sve sjebano.Nemam volje puno tipkati,pa ću samo objaviti jednu crnu pjesmu od savršenih Rolling Stonesa.

Paint it black

I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
I see a line of cars and they’re all painted black
With flowers and my love both never to come back
I see people turn their heads and quickly look away
Like a new born baby it just happens ev’ry day
I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and it has been painted black
Maybe then I’ll fade away and not have to face the facts
It’s not easy facin’ up when your whole world is black

No more will my green sea go turn a deeper blue
I could not foresee this thing happening to you
If I look hard enough into the settin’ sun
My love will laugh with me before the mornin’ comes

I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
Hmm, hmm, hmm,...
I wanna see it painted, painted black
Black as night, black as coal
I wanna see the sun blotted out from the sky
I wanna see it painted, painted, painted, painted black
Yeah!

- 19:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

19.03.2006., nedjelja

JA SAM GLUPA

Nedjelja u jutro...Redovito se pokušavam sjetiti prethodne večeri...Ma sve znam,bilo je zakon.Jučerašnji dan je jedan od rijetkih u kojima je skoro sve savršeno.Razbili smo Kaštelu 3:1.Nisam loše igrala.Bila sam presretna.Rođendan Dečka S Najljepšim Očima...e to je bila ludnica.Naravno opet sam kasnila zbog tekme,ali stigla sam se napiti...i to koliko.Već jako dugo vremena nisam bila toliko pijana.Sve je bilo savršeno.Patrik je bio savršen.Ja sam bila najveća glupača na cijelome svijetu i još više,najgluplja u univerzumu.Mrzim se!Brijala sam s Žiletom.Jesam li mogla nakon dobrog i slatkog Patrika napraviti nešto gore.Ne znam baš jel se to može nazvati brija.Trajalo je jako kratko,točno onoliko koliko treba mom glupom mozgu da proradi.Kad je razum prevladao činjenicu da Žile predobro izgleda rekla sam mu da to nije u redu i da želim ići Patriku.I onda da stvar bude još gora cijelu večer sam brijala s Patrikom.E da,ne smijem zaboraviti kako sam pala.Rasula sam se po podu i izgrebala cijelu ruku.Sad je natečeno i boli.Šmrc!E kad smo već kod Šmrca,cijelu je večer pričao s onom Glupačom.Naravno ne smijem izostaviti ni to da je Glupača izbarila cijelu ekipu Šmrca,Žileta,pa čak i Patrika(koji je rekao da ga ona živcira...yes!),a uz to mi je i rastužila Vedranu,tako da imam jako veliku želju da ju zadavim.Ja se javila...ona ih je samo barila,a ja sam morala brijati s cijelom ekipom.Ipak ostaje činjenica da je rastužila Vedranu...glupača.Sad me muči to što ne znam jel se Patrik ljuti.Ubit ću se ako se ljut.Pa to uopće nije bila prava brija,samo nazovimo:trenutak slabosti.Moglo je to ostati tajna,ali ne...ja moram sve ispričati Čaji,a on vjerovatno Patriku.Pam je pala na Žiletov šarm...moš mislit...Ipak bilo je super stvari.Npr.definitivno će mi ostati u sjećanju kako smo Vedrana i ja zajedno povračale.Njoj uopće nije bilo muka,ali mi je htjela praviti društvo.Legenda...Sve u svemu dobra večer...
- 12:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

18.03.2006., subota

AKO TEKMA DOBRO PROĐE BIT ĆE SVEGA

Narodnjaci su preuzeli stvar,
znaju sistem i stvaraju dar-mar.
Rasturaju po pitanju tiraža,
sve veća je blamaža biti neko od nas.

Narodnjaci su ukrali moj bend,
narodnjaci su federalni trend
a mi smo gurnuti u ilegalu,
na kom tajnom kanalu naći bazu i spas?

O narodnjaci,
sve vam je u šaci al' zašto da se baci?
Ma ostavite nešto i za nas.
Narodnjaci, braćo i zemljaci,
budite ortaci pa smanjite taj gas!

Narodnjaci na ključnim mestima.
Narodnjaci u glavnim vestima.
Na džinovskim plakatima u boji,
kud koji mili moji, da vam ne čujem glas.

Narodnjaci sa našim curama.
Narodnjaci u svim strukturama.
Od udruženog rada pa do sporta,
narodnjak ante portas, njihov dolazi čas!

O narodnjaci...

Nemaju njive te perspektive, armiran beton zove nas sad.
A snovi lebde izmedju negde na relaciji selo - grad.
Nastupa era amatera, iz svoje kože može se sad.
Rapidno stasa hibridna klasa na pola puta selo - grad.

Narodnjaci...

Narodnjaci, narodnjaci, narodnjaci, narodnjaci...



Prije nego li krenem na utakmicu moram ponesto napisati o današnjem i jučerašnjem danu.Jučer je bio od Kole rođendan.Za razliku od ostalih koji su se isprebijali ne mogu reći da sam se nezaboravno provela.Mislim,sve je bilo super,ali su cijelu večer svirale cajke na koje sam alergična.Šteta,u suprotnom bi mi rođendan bio legendaran.Moram naglasiti i to da sam došla kući u 24.00.!,a smjela bih vjerovatno puno duže.Za 1h igramo s Kaštelom.Nadam se da će sve dobro proći.Molim Boga da sve dobro prođe.Dosta mi je loše igre.Valjda će me proći ovo što me uklještilo u vratu.Nakon utakmice je ludnica.Dečko S Najljepšim Očima ima rođendan.Bit će nezaboravno!



- 16:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.03.2006., četvrtak

KAD JE TUGA

KAD JE TUGA,TREBA DA SE CUGA

Zivot nije uvek bog zna sta
al' za svaki slucaj uvek uzmem sta mi da
parce neba, parce leba
i najvise sna

A kad sam tuzan
da bi mi bilo fino
ja cesto sam taj dzumbus
potopim u vino

Dajte mi vino,
vino nek se toci,
dok traju dani,
a narocito noci
jer tu je tuga ta moja stara druga
a kad je tuga onda treba da se cuga

Desava se da izgubim sve:
zenu koju volim,
neke dobre drugove.
Zaboravljavam sve
i prastam davne dugove,
sve svoje boli ja lecim znanim lekom:
rumenim vinom, ta necu valjda mlekom ?

- 13:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

GOTOVO JE SAD

Zbilja mi je drag iako si to nikad ne bih poželjela.Sviđaju mi se njegove šale i zabavan mi je.Nemam ništa protiv njegovih trenerskih metoda.Volim to što je toliko živčan jer najmanje volim trenere bez srca.Sve bih dala da ga ne volim u onoj količini u kojoj on ne voli mene.Ne smeta mi što me ne poštuje kao igrača ni kao osobu,ne smeta mi što me niti malo ne cijeni.Smeta mi što me podcjenjuje.Za bilo kakvog sportaša od toga nema ništa gore.Prikazana sam kao umišljena i drska osoba.To je milijun svjetlosnih godina udaljeno od moje osobnosti.Svi imaju svoju verziju zašto ne želim.Reagirala sam u krivo vrijeme i donijela krivu odluku i sada on ima mogućnost stvari prikazivati onako kako njemu to odgovara.Učinila sam što sam učinila zbog stvari koje se događaju već 2god.Boli me kurac za mjesto,u normalnoj situaciji bih igrala sve na ovome svijetu zbog onih par nezaboravnih večeri na državnom.Jebi ga...gotovo je sad.Ispričati se neću NIKADA,a neće ni on...Da mi je bar manje stalo.Jebi ga...gotovo je sad...

Image Hosted by ImageShack.us
- 13:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

13.03.2006., ponedjeljak

JOŠ JEDAN PORAZ U NIZU...

Moja ekipa i dalje gubi...Nemate pojma kako me to deprimira.Atmosfera u klubu je užasna.U subotu smo igrali u Delnicama(ja nisam išla zbog komada u školi) i izgubili od kluba koji je među zadnjima u ligi.Katastrofa!Sad smo pod pritiskom i završit ćemo ligu na 9.mjestu umjesto na 5.Trener pizdi!Ne krivim ga...
- 14:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

12.03.2006., nedjelja

VIVA REVOLUCION

Evo,post posvećen mojim najdražim revolucionarima.Baš sam gledala Panco Villa na tv-u pa eto povodom filma,dvojica od največih...

PANCO VILLA

-Nadie es mas representativo de la parte rebelde de Mexico que Pancho Villa, el general rebelde de la revolucion Mexicana que invadio el territorio de los Estados Unidos y condujo a los soldados Americanos en una persecucion por todo campo traviesa de Mexico durante meses.

-No one can be said to be more synonymous with the wild side of Mexico than Pancho Villa - the rebel general of the Mexican Revolution who invaded US territory and led American soldiers on a wild goose chase all over the harsh Mexican countryside for months.

Meksički revolucionarni vođa i uz Emilija Zapatu najpopularniji narodni tribun u Meksiku. Sin poljoprivrednog radnika, rođen 1877. godine u mjestu Rio Grande. Pravim imenom Doroteo Arango, kasnije nazvan Pancho Villa. Stvorio je i vodio partizansku armiju koja je zaposjela čitav sjeverni dio Meksika. Nakon izbijanja revolucije 1910. - 1911. godine, protiv meksičkog diktatora Porfirio Díaza, Villa je ponudio svoju pomoć vođi pobunjenika Franciscu Maderi. U tim borbama u kojima sudjeluje i Emilio Zapata prinudili su diktatora Díaza da napusti Meksiko (1911.). Za vrijeme Maderine vladavine služio je pod zapovjedništvom generala Victoriana Huerte koji ga je osudio na smrt zbog neposluha. Do izvršenja kazne bio je u zatvoru, ali uspjeva pobjeći iz zatvora i bježi u Sjedinjene Države.

Nakon ubojstva Madere i dolaska na vlast generala Victoriana Huerte 1913. godine vraća se u Meksiko kako bi se pridružio revolucionarom vođi Carranzi u borbi protiv generala Huerete. Sa svojom poznatom División del Norte vodi uspješne vojne akcije i djeli zemlju veleposjednika seljacima, zbog čega se razilazi s Carranzom. Kada je 1914. godine Carranza došao na vlast Panco Villa podiže ustanak. Potkraj 1914. godine njegova vojska i Zapatini odredi ulaze u Mexico City, glavni grad Meksika, ali ugroženi od Carranzinih snaga ubrzo se povlače. Zajedno sa Zapatom još nekoliko godina nastavlja gerilsku borbu (sve do 1920. godine ) za dosljednju agrarnu reformu. Naredne godine vlada Sjedinjenih Država priznala je Carranzu za predsjednika Meksika te je 6. ožujka 1916. godine Villa prešao američko-meksičku granicu i napao Colombus u američkoj saveznoj državi Novi Meksiko. U tom pohodu njegovi vojnici poblili su mnogo građana i djelomično uništili grad. Vlada Sjedinjenih Država u znak odmazde poslala je u Meksiko kaznenu ekspediciju kako bi zarobila Villu. No, taj pokušaj nije uspio.

Nakon zbacivanja Carranze s vlasti 1920. godine sporazumio se s novom vladom i povukao se na ranč Chihuahua blizu mjesta Parral. Tri godine kasnije u 43-oj godini života (1923.) ubijen je.


JAN PALACH

-Jan Palach se rozhodne národ z této letargie vytrhnout a 16. ledna roku 1969 se pak na pražském Václavském náměstí na protest proti okupaci Československa vojsky Varšavské smlouvy a proti ústupkům komunistických pohlavárů okupačním silám (je zaváděna cenzura atd.) upálí.

Jan Palach (11. kolovoz 1948. - 19. siječnja 1969.), češki rodoljub, student filozofije na Karlovom sveučilištu u Pragu. Nakon invazije pet zemalja Varšavskoga pakta na Čehoslovačku (1968.), Palach je 16. siječnja 1969., usred Praga sam sebe zapalio i tako postao simbolom suvremene borbe Čeha i Slovaka za slobodu.Pogreb Jana Palacha se pretvorio u opći prosvjed protiv tadašnje političke situacije u kojem se nalazila Čehoslovačka. Mjesec dana kasnije (25. veljače 1969.) još se jedan student, Jan Zajíc, također zapalio na istom mjestu. Dva mjeseca iza toga, u travnju, Evžen Plocek je učinio isto u češkom gradu Jihlava. Osim trenutnog šoka, samozapaljenja nisu imali drugog učinka na političko stanje u zemlji.

Nekoliko mjeseci ranije, 8. studenog 1968., Poljak, Ryszard Siwiec, spalio se u Varšavi tijekom prosvjeda koji su se održavali u znak protesta napada članica Varšavskog pakta na ČSSR, a ponajprije poljskog sudjelovanja u invaziji. Siwiec je umro nakon četiri dana (12. studenog) u bolnici. No, malo je vjerojatno da je Palach znao za taj prosvjedni čin, jer je taj događaj bio u potpunosti zataškavan od strane komunističkih čelnika. Prva vijest o tom događaju bila je emitirana na valovima Radija Slobodna Europa tek dva mjeseca poslije smrti Jana Palacha.

Nakon pada komunizma, Palach je u Pragu posmrtno odlikovan brončanim križem kojeg su uzidali na mjesto samozapaljenja, pokraj Narodnog muzeja. Uz to, trg je preimenovan njemu u čast. Češki astronom Luboš Kohoutek, koji je napustio Čehoslovačku odmah naredne godine, nadjenuo je ime asteroidu koji je bio otkriven 22. kolovoza 1969. Palach. (1834 Palach).

Moguće je, da su kasniji slučajevi samozapaljenja bili potaknuti nesretnom popularnošću Jana Palacha u medijskim krugovima. U proljeće 2003., šest se mladih Čeha srednjoškolaca nasmrt spalilo, između ostalog i odlikaš Zdeněk Adamec koji se spalio 6. ožujka 2003. gotovo na istom mjestu, pokraj Narodnog muzeja, ostavivši pred tim oproštajnu poruku na Internetu, gdje se jasno ukazivalo na Palacha i ostale koji su počinili samoubojstvo 1969. Razlog tih samoubojstava je nerazjašnjen, a samozapaljivanja se poslije nisu pojavljivala.


Image Hosted by ImageShack.us
- 22:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #
TOPLE USNE ŽENE

NOĆI SU OVDJE ČUDNE DILEME
ULIČNA SVJETLA NAGLO BLIJEDE
A U MRAKU SOBE
MIRIS NJENE KOSE
LEBDI SVUDA OKO MENE
NOĆI SU OVDJE RAVNODUŠNE SJENE
KADA SPAVAM ZAKLANJAM LICE

I UVIJEK SANJAM
TOPLE USNE ŽENE
KAKO ME LJUBE

NOĆI SU OVDJE NEPOZNATE PRIČE
GASIM CIGARU I DIŽEM SE TIHO
I NIKOME NE DAM
DA MI U SNOVE UĐE
UŽIVAM DUGO
GLEDAM JE KRADOM

I UVIJEK SANJAM
TOPLE USNE ŽENE
KAKO ME LJUBE

ROCK`N`ROLL 4EVER

- 18:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

POLITIČKA SRANJA

Živciraju me ljudi koji misle da sve mogu naučiti iz knjiga i da je sve tako kako piše da je.Neke se stvari ipak trebaju proživjeti da bi se o njima moglo pričati.Ne volim ljude koji misle da su popili svu pamet ovoga svijeta.Manje je važna ideja,a više provedba.Nije dobro obožavati ličnosti zbog onoga što su rekle nego zbog onoga što su učinile.Prošlost nam je predložila mnogo dobroga.Naravno za učiniti,a ne za raspravljati o tome.Želim nešto učiniti,ambicije su mi visoke.Dok se ne pokrenem neću nikome pametovati.Liberalizam i demokracija iznad svega.
RES NON VERBA!

- 18:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

IN VINO VERITAS?

Ne znam ima li istine u toj latinskoj poslovici.Ako ima,u kurcu sam...Stvar je u Patriku.On mi je samo brijač,jedan od mnogih za koje ništa ne osjećam.Ili nije?Naime,sada kada sam trijezna razmišljam o njemu,ali mi je iskreno svejedno hoće li se one dvije večeri ponoviti ili ne.Ne doživljavam ga kao osobu za koju bih htjela da mi bude dečko.Sinoć sam bila u gradu jer je Mroje još jedan dan slavio rođendan.Patrik nije došao.Nije me bilo briga.Ponovno smo se napili.Nakon nekog vremena postala sam živčana i cijelo sam vrijeme pizdila što ga nema.Možda zato što su me ljudi neprestano ispitivali o tome gdje je on i zašto nije došao.Pa baš me briga!Na kraju večeri,kad smo došli u Bordo(znam da se tako ne piše),sva ta ljutnja se pretvorila u neki oblik tuge.Sjela sam na stolicu,šutila i bedirala se.Bilo mi je svejedno što su sve moje frendice otišle s brijačima.Meni se nije dalo ni s kim brijati.Baš sam bila jadna.A zbog koga?Zbog dečka do kojeg mi nije stalo...Ako je istina da je u vinu istina,sjebana sam,jer Patrik nema u planu ništa ozbiljno.Ma ni ja sama ne znam šta hoću.Katastofa!Vjerujem da su poslovice sranje.Vino samo malo pojača emocije ili stvori nepostojeće.Jelda?


- 18:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

PETAK NA SUBOTU

...SVI PEVAJU LUDUJU,
SAMO TI SI TUŽAN DRUŽE MOJ.
ZNAM DA SRCE NE BIRA,
AL NIJE ONA JEDINA
SAMO NOĆAS NE MISLI O NJOJ...


Nekim čudom su mi se obrisali svi dosadašnji postovi pa ću samo ukratko opisati događanja u posljednja 2 tjedna.Bilo je ludo i nezaboravno!

SUBOTA 4.3.2006.-Mama Dečka Sa Najljepšim Očima je bila na moru.Naravno imala sam utakmicu i zakasnila kojih 2 h.Popila sam malo previše i odmah počela bariti Patrika,dečka koji mi je već duže vrijeme dobar.Njegov se lijepi osmjeh iz minute u minutu sve više umnogostručavao.Bilo je super.Uputili smo se prema Bordou(znam da se tako ne piše) i tamo nastavili zabavu.U silnoj euforiji što sam nakon 2 mj. u gradu(sportske dužnosti) nisam primjetila koliko je vesela moja najbolja frendica Vedrana.Bila sam u Bordou oko 5min.,a nakon toga sam se uputila u Lenije s Patrikom.Vedrana se uputila na Sopot sa svojim voljenim Mrojeom.Sve je bilo savršeno.Patrik nije dosadan,pričljiv je,ima jako lijepe zube i jako se dobro ljubi.Zazvonio mi je mobitel.To je bila Yama koja mi je rekla da se nacrtam u Francuskoj i da je jako hitno.Došla sam i imala što vidjeti.Vedrana je bila mokra od glave do pete,a njen voljeni ju je mrko gledao.Yama mi je objasnila da je Vedrana odlučila pišati u kanal,ali su ju nedostatak ravnoteže i utjecaj sile teže povukli u vodu punu dlaka,prljavštine i vlastite pišaline.Odvezli smo se mojoj kući jer su Yama i Vedrana te večeri spavale kod mene.Yama je vukla Vedranu u moju sobu dok je sam ja pokušavala objasniti tati zašto dotična proizvodi zvukove poput hik!hik! i sl.Zatim smo se našle u wc-u gdje je Yama presvlačila Vedranu i prala joj noge,a ja sam rigala ko nenormalna.Zakon provod,morat ćemo to ponoviti!

PETAK 10.3.2006.-Mroje je slavio rođendan.Naravno imala sam trening i zakasnila kojih 2h.Metodom eksiranja sustigla sam ostatak ekipe u alkoholiziranju.Bilo je stvarno super.Cijelu sam večer pričala gluposti i sramotila se.Inače bih se sakrila u mišiju rupu,ali svi u društvu su se tako ponašali pa nije jako bed,jelda?Patrik je bio baš sladak i po svom dobrom starom običaju vrlo izravan.Iako sam se zaklela da neću više brijati s njim to se naravno ponovno dogodilo.Otišli smo u sobu Mrojeove bake,ali nam tu,zbog crno-bijelih slika i čestitke na zidu "najboljoj baki",baš i nije bilo ugodno.Potražili smo ugodnije mjesto...wc.Sve je bilo ok,dok nas Mroje nije ispričavajućim glasom zamolio da izađemo jer na red čeka 15-tak ljudi kojima je sila.A jebi ga...Pridružili smo se ostatku ekipe i zaputili do grada.U Vanilli je također bilo nezaboravno.Baš je bilo zgodnih tipova,a meni je definitivno Žile najbolji.Nakon ludovanja u Vanilli krenuli smo u nekakav stan.Na putu do tamo moje prijateljice su napokon skužile da sam ja kojih sat vremena duže u gradu nego što bih smjela,pa su zamolile Patrika da me prati kući.Razgovori,šetnja i ljubljenje na kiši,romantika i ta sranja.Ma savršeni izlazak.Najbolji u zadnjih 100 god.


Mrzim vas i idete mi na živce:

Pam
- 15:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zovem se Pam imam 17god.Volim filmove,izlaske petkom i subotom,rock i sport koji treniram.Psihički sam nestabilna i sklona samoubojstvu,ali takve priče želim zadržati za sebe.Planiram studirati režiju i ako ne budem jako sretna umrijeti prije 30.god.Želim snimiti najbolji film u povijesti hrvatskog filma i želim da me ljudi pamte.Ime sam si dala prema Morrisonovoj ljubavi Pameli Courson.
AS I LOOK BACK OVER MY LIFE,IM STRUCK BY POSTCARDS,RUINED SNAP SHOTS FADED POSTERS OF A TIME,I CAN`T RECALL...


Image Hosted by ImageShack.us



MALA ANKETICA:


Kakvu glazbu najradije slušaš?
rock
r'n'b
narodnjake
techno
neki drugi oblik glazbe
Free polls from Pollhost.com





SLUŠAM:


Image Hosted by ImageShack.us
THE DOORS



Image Hosted by ImageShack.us
AZRA



Image Hosted by ImageShack.us
BALAŠEVIĆ



Image Hosted by ImageShack.us
BREGOVIĆ



Image Hosted by ImageShack.us
CRVENA JABUKA



Image Hosted by ImageShack.us
IDOLI



Image Hosted by ImageShack.us
DIRE STRAITS



Image Hosted by ImageShack.us
BAJAGA



Image Hosted by ImageShack.us
PARNI VALJAK

Linkovi



JA NISAM LUZER


Rođen pod sretnom zvijezdom magičnom,
ali nad ovom zemljom generalno tragičnom,
čemu sam bliži - triput pogađaj.
Netko nad nama vrši oglede.
Hajde usudi se i pogledaj u poglede,
ovde je osmeh:događaj.

U šupak kosmosa smo upali.
Mnogi su domobranci zauvek prolupali.
Caruje virus apatije.
Al ti na mene stavi upitnik,
Pa reci:Dal ti bata deluje ko gubitnik?
Ma nema šanse šta ti je...

Ja nisam luzer,o naprotiv,meni je osmeh lajt-motiv,
Ja nisam luzer,ja imam nas,a za svet ko te pita.
Ja nisam čedo proseka,mene ne vuče oseka.
S tobom je tretman poseban,
Svaki je dan dolce vita,
I svud je Hollywood.

Namlatim mesečno 6 maraka
bude za cipolku i frtalj kile čvaraka.
Ološ mi veze ometa.
Al kad dođem kući tu si ti
E,tu će tvrđavicu malo teže srušiti
- to im je izvan dometa.

Ja nisam luzer,o naprotiv,meni je osmeh lajt-motiv,
Ja nisam luzer,ja imam nas,a za svet ko te pita.
Ja nisam čedo proseka,mene ne vuče oseka.
S tobom je tretman poseban,
Svaki je dan dolce vita,
I svud je Hollywood.




LIKOVI: Pam - ja
Vedrana-najbolja frendica
Treba S Bosuta-još jedna najbolja
Yama-jako dobra frendica
MC Biga-još jedna jako dobra



VIC

ZAŠTO JE PILE PREŠLO CESTU???????????
UČITELJICA: da dođe na drugu stranu
PLATON: za više dobro
ARISTOTEL: u prirodi je pileta da prelazi cestu
KARL MARX: to povijesna dužnost
MARTHIN LUTHER: imam viziju svijeta u kojem će pilići biti slobodni da prelaze cestu, a da se njihovi motivi ne dovode u pitanje
MOJSIJE: Bog siđe s neba i reče piletu: ti ćeš prelaziti ceste
ALBERT EINSTEN: je li pile prešlo cestu ili se cesta pomicala ispod pileta, zavisi od vašeg položaja u referentnom sustavu
ERNEST HEMINGWAY: da umre na kiši...samo...
BILL CLINTON: ja nisam imao nikakvu nemoralnu vezu s piletom
STALJIN: ne zanima me, samo ga uhvatite! Treba mi jaja za omlet
CEZAR: da dođe, vidi i pobijedi!



ZAKON PJESME:

HOTEL CALIFORNIA

On a dark desert highway
Cool wind in my hair
Warm smell of colitas
Rising up through the air
Up ahead in the distance
I saw a shimmering light

My head grew heavy, and my sight grew dimI had to stop for the night
There she stood in the doorway
I heard the mission bell
And I was thinking to myself
This could be Heaven or this could be Hell
Then she lit up a candle
And she showed me the way
There were voices down the corridor
I thought I heard them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place
Such a lovely place (background)
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year
Any time of year (background)
You can find it here
You can find it here

Her mind is Tiffany twisted
She's got the Mercedes bends
She's got a lot of pretty, pretty boys
That she calls friends
How they dance in the courtyard
Sweet summer sweat
Some dance to remember
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely Place
Such a lovely Place (background)
Such a lovely face
They're livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise
What a nice surprise (background)
Bring your alibies

Mirrors on the ceiling
Pink champagne on ice
And she said
We are all just prisoners here
Of our own device
And in the master's chambers
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives
But they just can't kill the beast
Last thing I remember
I was running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
Relax said the nightman
We are programed to recieve
You can check out any time you like
But you can never leave





VOLIM:



Image Hosted by ImageShack.us

OBITELJ



Image Hosted by ImageShack.us

PRIJATELJE



Image Hosted by ImageShack.us

MOG PSA



a href<="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us

VJERUJEM U BOGA



Image Hosted by ImageShaa>ck.us
ODBOJKU



Image Hosted by ImageShack.us

TULUMARENJE



Image Hosted by ImageShack.us

ROCK'N'ROLL



Image Hosted by ImageShack.us

STARKE



Image Hosted by ImageShack.us

FILM



Image Hosted by ImageShack.us

ZANIMLJIVE KNJIGE



Image Hosted by ImageShack.us

LJUBLJENJE



Image Hosted by ImageShack.us

BROJ OSAM



Image Hosted by ImageShack.us

PEUGEOT 206CC



Image Hosted by ImageShack.us

EKSIRANJE



Image Hosted by ImageShack.us

ELEKTRIČNU GITARU



Image Hosted by ImageShack.us

JUICE VODKU