Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Free Counters
Free Counters


Cursors




O NAMA...

MIA O KARLI.... :
... ah... kao da mi je tesko pisati o njoj... =) ona je jedna on naaaaajboljih osoba na ovom fucking planetu, spaljena je doslovce do jaja i s njom vam niiiiikada nije dosadno... uvijek baljezga neke nove gluposti....
obozava: zagreb (... objasnit cemo jednom prilikom...), starke, crnu boju, cuuuugu... ovisna je o kozmatici i novim krpicama... ali nije neki fush sminker... =)
boji se: lopte (i to panicno), samoce, i panicno se boji svih mogucih i nomogucih bolesti...i voliiii brbljat do besvijesti na telefon=)
stil... ona ima neki svoj cudan stil, jedinstven i poseban... fura sto jos se svida i u svemu dobro izgleda....
...a ljubav...????? duuuga prica o jednom malom slatkom... =)
uglavnom, sve u svemu jedna oddddliiicna osoba koju jaaaaako vooolim...

KARLA O MII...
...napokon se skinula s te jebene tipkovnice...hehe==)))..pa evo da pocnem...ona vam je mali mish...sentimentalna do jaja...suuuper frendica....inace ja imam dosta frendova,al za neke stvari se mogu obratit samo njoj jer mislim da ce me samo ona razumjet..onda fakat znate kolka je dusa od covjeka..
uglavnom...sve u svemu suuppper osoba koja je uvijek spremna na zajebanciju i pomoc
obozava:vooollliii plavu boju...i svaki dan ima nesto na sebi sto je plavo.=)..starke,of course..dobru zabavu,mjuzu,cugguuuuu....cigare.... voli kupovat slatke majicice i tangice...a jaoooooo.....
boji se:dubine u moru..zmijeeee...jooojjjj..i gubitkaa voljenih osoba..
ljubav:hm...nedefinirano cudna...ljubav,naravno==)))))

mia: moram rec... jednostavno moram... CUGA cini cuda... na njenom zadnjem rojendanu sam joj doslovno bila dadilja.... =) a ljubica mala... a sta...
-i moramo rec da imamo jedno svoje tajno mjestasce gdje mozemo u miru pusiti... =) a ludost... =)=)=)
karla:al vise ne idemo...jer smo vidjele zmiju...znam da je proslo ljetio i to...al dok snijeg ne bude makar 50 cm...gore se ne vracam...hehe
... snalazimo se mi... =))


LIFE IS BITCH...SO ARE WE...

17.12.2005., subota

PRVO PA MUSKO... =))

pa evo nema naslov bas neke logike..hehe...al nama se to jaaakkkooo svida...pa cemo ga tako i nazvat...hm...ja zderem tortilje i mia je kod mene..jer sam ja u kazni po ko zna koji put u ovoj jebenoj skolskoj godini, a mia sutra ima tekmu pa...eh da,da...tako vam je to...evo ovo je za sada to...pisemo vam sutra...cmokkk

Image Hosted by ImageShack.us

evo ko moze nek uziva...a ko ne, jebiga, doci ce i tvoje vrijeme...pozzz

evo nas mali ljubimac.... =)
zvan zec...
sta nije genijalan???...



adopt your own virtual pet!



- 19:08 - Izvali sta imas... (26) - Sacuvaj nas... - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


... pa... mi smo jednostavno dvije rijecanke koje ce do groba biti najbolje frendice =))... ovdje cemo pisat sve nase zajednicke dogadjaje koji su cista zajebancija... mozda se s vrenema na vrijeme nade koja sveda, ljubav ili slicno....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us