LJUBICICA

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Hit Counter
Hit Counter






Ovo je otvoreno (ponovo) samo radi mene i moje razbibrige (pazi riječ),tako da nemojte očekivati ništa posebno-dakle,nešto u stilu moj dnevnik (koji ne otkriva ništa posebno jer to ipak čitaju i neki ljudi koje ja znam pa ih ne mogu tračati ha, ha, ha)wink...Ugl.(kako mi je to draga skračenica) nadam se da ćete ipak s vremena na vrijeme pročitati i nešto što ja imam za reći.Ovo je vjerojatno jedini tekst na ovom blogu napisan koliko toliko grmatički točno-uživajte čitajući ga!!!wave

im watching you...like a hawk!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


DAKLE MOJI NOKTI: IME:Jelena
PREZIME:Mavrić
TRENUTNA BOJA NOKTIJU:crvena,u
proslom blogu nisam uopce posvecivala paznju
svojim noktima.e pa u ovom budem!!!oni to
zasluzuju!!!yes
ADRESA:jelena.mavric@hotmail.com
ZIVIM U Stenjevcu,zapravo vise u Gajnicama
RODENA SAM 20.2.1990. ribica!u 10:55
IMAM:smeđe oci,smeđu kosu,niska sam 158 cm,
a teska sam 47 kila
SKOLA:ha,ha ŠPUD-PRIMIJENJENA,ah moj ponossmijeh
RAZRED:sad cu 2.
ODIJEL:kiparstvo (da,znam da cu kasnije klosarit po
zagrebu,uredu je...)
GODINA imam 16 (za sad...he,he)
DECKA nemam (isto ko i gore,bar se nadam) a bogami
ni curu
RODITELJI:majka i otac (dakle ne starci,imajte malo
postovanja!!!sram vas bilo...)nono
mamica mi je tako...ovaj,dosta histericna kao i sve
ostale valjda,a očka je zakon-totalno opusten.
ugl.(oh skracenica,sto ju volim) stvarno su uredu-
nisu oni obicni,zadrti.stari hipiji moji...ah samo da
se zna nudisti su!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u mladim danima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nemam ni brateca, a ni seku
CUCAK:Lu! ona je isto malo histericna kad bolje
razmislim.mala je!!i crna!!!da...Lulika moja......
nekad me grize za noge....cudno je to,ipak voli ona
mene!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KATARINA:najbolja mi frendica...nemam vam sta puno
za reci,ona ja visoko,plavooko cudoviste koje ja obozavam!cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
VEDRANA:kucka prokleta!salim se i nju volim!teska
otkacenica (pazi rijec,nekad ne vjerujem ni sama sebi
kad napisem nesto takvo).vjerojatno jedna od
najluđih ljudi koje znam...lud
isuse ubit ce me kad ovo vidi...al meni je bas slatka!
<Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NIKA:jos jedno plavooko cudoviste.strasno zanimljiva
osoba...da ju samo vidite kako se penje po drvecu.
svaki put kad je vidim pozelim napraviti njen portret.
strasno je lijepa-jedno od najzanimljivijih lica koje
sam ikada vidjela.
ona i stikle?!onak...ne!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ZEČEVI:to vam je ekipa iz mog razreda:Iva,Ivana,
Rebecca i Matej.jednostavno obozavam te ljude,
strasno su talentirani i mastoviti,stvarno ne znam
sto bi da ih nema.ivu posebno volim,nek se zna
(uvrijedit ce se ako ovo ne napisem,nije bez razloga provela
dva tjedna kod mene na moru)
iva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rebecca i ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
matej(malo je cudno ispao,nabavit cu drugu fotku da se njegovo savrsenstvo vidi u pravom svijetlu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NEOSTAVRENA ZELJA:obici Svijet u kombiju s cvijeticimasmokin
NE VOLIM:zadrte,skrte ljude i one s predrasudama iako ih i ja cesto imam,dlake,
profu iz povijesti,matematiku,baku i sl.
VOLIM:pristojnost,tocnost (mislim na to da volim kad ljudi dolaze na vrijeme)
crtati,modelirati,baviti se bilo kakvom stvaralackom djelatnoscu,svoju tetu,
crvenu boju,more,druziti se s ljudima,pracku,svoju skolu,bivsu profu iz likovnog,
motore, prirodu,nokte i zubemouthwash....









Free Image Hosting at www.ImageShack.us



jedna bolesna slika of majn.
volim slikat samu sebe i uopce nisam umisljena iako znam da sam savrsena.da mislim stavrno uopce se ne osjecam visom i boljom od ovog nizeg sloja-ovih jadnika ostalih
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(zajebavam se to vam je valjda jasno)


moja teta cesto zaboravi na svoju španjuletu.
super mi je ova fotka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovaj moj w800i je naprosto savrsen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi
Blog.hr

The crystal ship


Before you slip into unconsciousness
I'd like to have another kiss
Another flashing chance at bliss
Another kiss, another kiss
The days are bright and filled with pain
Enclose me in your gentle rain
The time you ran was too insane
We'll meet again, we'll meet again
Oh tell me where your freedom lies
The streets are fields that never die
Deliver me from reasons why
You'd rather cry, I'd rather fly
The crystal ship is being filled
A thousand girls, a thousand thrills
A million ways to spend your time
When we get back, I'll drop a line




People are strange


People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange



BECAUSE I GOT HIGH


It's like I don't care about nothin' man
Role another blunt, Yeah cuz


I was gonna clean my room, until I got high
I was gonna get up and find the broom, But then I got high
My room is still messed up And I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high

I was gonna go to class, before I got high
I coulda' cheated and I coulda passed, but I got high
I'm taking it next semester and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high

I was gonna go to work, but then I got high
I just got a new promotion, but I got high
Now I'm selling dope and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high

I was gonna go to court, before I got high
I was gonna pay my child support, but then I got high (No you weren't)
They took my whole pay check, and I know why, (why man) 'cuz I got high,
Because I got high
Because I got high

I wasn't gonna run from the cops but I was high, (I'm serious man)
I was gonna pull right over and stop, but I was high
Now I'm a paraplegic, and I know why, (why man) 'cuz I got high
Because I got high
Because I got high

I was gonna pay my car a note, until I got high
I wasn't gonna gamble on the boat, but then I got high
Now the tow truck's pulling away, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high
Because I got high
Because I got high

I was gonna make love to you, but then I got high, I'm serious
I was gonna eat your pussy to, but then I got high
Now i'm jacking off and I know why, (turn this shit off) 'cuz I got high, because I got high, because I got high

I messed up my entire life, because I got high
I lost my kids and wife , because I got high
Now I'm sleeping on the sidewalk, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high

I'm gonna stop singing this song, because I'm high
I'm singing this whole thing wrong, because I'm high
And if I don't sell one copy I know why, (why man) 'cuz I'm high,
because I'm high, because I'm high

(Are you really high man?) (he really is high man!) get jiggy with it
O bring it back (say what say what oh, Because I'm high
Because I'm high, because I'm high

Well my name is afroman and I'm from east palmdale,
All the 'Dale weed i be smokin, is mama's hell
I dont belive in Hitler thats what I say' (O my goodness)
So all of you skins, please give me more head
Mother fucker, afro mother fucker m-a-n

A-e-i-o-u and somtimes w
We aint going to sell any of these mother fucking albums cuz
Lets go back to marshal durbans and hang some more chickins cuz fuck it
Fuck the corporate world bitch

05.09.2006., utorak

napokon,napokon,napokon!!!!
skolaaaaaaaaa!hvala ti isuse kriste na skoli.
savrsena je!
imam 6 strukovnih predmeta:obrada drva,obrada sadre,teorija oblikovanja,plasticno oblikovanje,crtanje i slikanje i industrijski dizajn!
istina i bog pola ih jos nisam imala ali-savrseno je!!!
raspored mi je ok.
razrednik mi je iz matematike-davorin sajvert,a u razredu smo kipari,arhitekti i metalci,a ima nas ah..."samo" 39!
pofarbali su nam skolu iznutra i sad zidovi cak lice na nesto,osim toga stavili su nam i nove parkete.to je super jer se parketi jos nisu posusili pa pola predmeta nemamo.
sad imam novi razred iako su samnom iz bivseg razreda zec,matej,jan,iva l.,dona,fli,josipa,mia,barbara i ervin.to je uredu.
pola razreda su teski panjevi al nema veze.jebote isla sam s njima cijelu proslu godinu u skolu a neke ljude vidim po prvi puta.wird...
eto.napravila sam niku raps jucer,a katarina ga je tako popljuvala kad ga je vidla da je to bilo ruzno za cut!
bili smo u graciji,old plejs,i pili cedevitu koju mi je necete vjerovati platio niko,zapravo bar tako mislim....nista,zivjet cu u tom uvjerenju.....da
idem na van i nadam se da ce mi netko platit nesto jer nemem novaca,zajebavam se zicat cu mamu........

- 19:16 - BACI SVOJU KAKICU (3) - PAZI DA TE KRUMPIRIC NE PLJUNE - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.