hello

woah

emo music!

glitter

ipissglitter

glitter

glitter

play naked

glitter

hello

Pon & Zi ;) by Brankich*

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
love
I love you
*hug*
SMUACK!
Wish upon..
brokenheart
don't let go
sun
snapshot love
You Stand Out
together
Photobucket

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

...

myspace layout codes

by branka & dora




ajde da i mi nekog pozdravimo...

evo ocemo i mi nekog pozzdravit:
dorini pozdravi:
pozdravljam najbolje frendice i frendove i ostale koji nisu u te dvije skupine.
brankini pozdravi:
ma ja pozzam sve koje znam i s kojima sam si dobra a posebno : blanku, saru, culju, anu, het i anci =)

kissach kiss





Dora & Blanka
Photobucket

Branka* & Anchy
Photobucket

Dora
Photobucket

ponedjeljak, 21.04.2008.

Nes me spopalo pa pisem post

Pozz svima, nes me spopalo pa pisem post nemam bas puno toga za rec al valjda cu uspjet neszubo. I tako u subotu su moji imali krizmu pa sam ujutro visila ispred crkve a navecer smo blanka, branka, danijela, maja, ana, adrijana i ja isle u stross. Meni je bilo neocekivano dobro a mislim da je i curama. Zajebavali smo se sa deckima iz kvarta i takpartysmokin. Neke od nas su se zbarile, neke vise od drugih i odma me Branka morala zajebavat. Ma dobro i ja sam njurofl. Ja i Ana smo dosle doma oko 12:20 jer smo fulale zadnji bus pa smo morale cekaj do 0:01 jbg. Doblili smo novu profu iz biologije. Zena je malo cudna i stalno prica o nekakvim saobraćajkama i pticama koje se jebu.nut I tako u subotu mi je rodendan i opet idemo u stross. To je to za sada. Pozz svima posebno Tompi.

post by: Dora



| ...Coment... (6) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>