hello

woah

emo music!

glitter

ipissglitter

glitter

glitter

play naked

glitter

hello

Pon & Zi ;) by Brankich*

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
love
I love you
*hug*
SMUACK!
Wish upon..
brokenheart
don't let go
sun
snapshot love
You Stand Out
together
Photobucket

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

...

myspace layout codes

by branka & dora




ajde da i mi nekog pozdravimo...

evo ocemo i mi nekog pozzdravit:
dorini pozdravi:
pozdravljam najbolje frendice i frendove i ostale koji nisu u te dvije skupine.
brankini pozdravi:
ma ja pozzam sve koje znam i s kojima sam si dobra a posebno : blanku, saru, culju, anu, het i anci =)

kissach kiss





Dora & Blanka
Photobucket

Branka* & Anchy
Photobucket

Dora
Photobucket

utorak, 18.03.2008.

Ej ljudi

eto kak je dora vec najavila danas ja pisem post lol...danas dore nije bilo u skoli...nznm zakaj moram ju nazvat...mozda joj je opet lose...il je zaspala...lol...eto dora je pometala neke slike hehehe drake cerek cakani hehehe eto i mi smo napokon pocele pisat na blogu (makar ja tjeram doru al ok..) jer smo imale malo duzu stanku hehe...eto dora ak citas...danas si nam bas trebala u skoli posto smo svi zajebavali anchy za onu sliku s legicima koju sam ja stavila na gelipo (odite slobodno pogledajte : anchy )...paje mene ana skoro natukla zato kaj nije znala da sam ju stavila na gelipo hehehe a jbg...blanka i ja smo zasarale slipcu 2 klupe u zemljopisu al je skuzio sam ono kaj je blanka pisala tak da ce ona valjda dobit opomenu il kaj god ma nece vjerojatno ce slipac sam sutra rec da odemo zbrisat zato kaj danas nije bilo tog dreka kak se vec zove za brisanje markera...ajd nznm fakat kaj da pisem... dora sad ti pises...il ja opet lol...e dadada vidla sam repera jucer sretansretansretansretansretansretan ... Baj Baj kiss


post by: Branka



| ...Coment... (0) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>