hello

woah

emo music!

glitter

ipissglitter

glitter

glitter

play naked

glitter

hello

Pon & Zi ;) by Brankich*

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
love
I love you
*hug*
SMUACK!
Wish upon..
brokenheart
don't let go
sun
snapshot love
You Stand Out
together
Photobucket

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

...

myspace layout codes

by branka & dora




ajde da i mi nekog pozdravimo...

evo ocemo i mi nekog pozzdravit:
dorini pozdravi:
pozdravljam najbolje frendice i frendove i ostale koji nisu u te dvije skupine.
brankini pozdravi:
ma ja pozzam sve koje znam i s kojima sam si dobra a posebno : blanku, saru, culju, anu, het i anci =)

kissach kiss





Dora & Blanka
Photobucket

Branka* & Anchy
Photobucket

Dora
Photobucket

ponedjeljak, 17.03.2008.

Ne znam kaj da pisem

Ey ljudi!

Eto opet sam morala pisat post da nebi dobila batina od Branke koja nije bila bas predobre volje danas jer su je neki ljudi koji se preseravaju izivcirali. A jebiga kaj ces. Danas sam morala pisat test iz fizike, al dobro sve ce bit u redu ako ne dobijem 1 ili 2. Bilo mi je pomalo dosadno u skoli i htjela sam otic doma al onda smo se pod odmorom Blanka, Culja, Branka i ja tako pocele drapat od smijeha jer je Ana rekla nes tak glupo da je bilo presmijesno. Blanka se skoro rasplakala od smijeha. Evo sad cu malo bit iskrena. Ne da ne znam kaj da pisem nego mislim da bi prije rijesila cijelu knjigu iz matise neg kaj bi nes pametno sad napisala. Al dobro sutra ce Branka napisat post tako da nemojte ocajavati. I tako sad cekam da netko dode na msn jer mi je dosadno i ne znam kaj bi sa sobom. Hvala bogu danas nije bilo one nadrkane stefokice u skoli. Jebote zena je trudna i na nama se izivljava. Inace mi je ok al u zadnje vrijeme bi se najrade ubila kad sam na njenom satu bang. Pozdrav svima koji idu negdje za uskrsnje praznike pa ih necu vidjet. Evo sad malo slika od par zgodnih deckiju.

Napomena: Zac Efron je samo Branki zgodan meni ne....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Eto to bi bilo to. Pozzz svima!

post by: Dora



| ...Coment... (12) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>