hello

woah

emo music!

glitter

ipissglitter

glitter

glitter

play naked

glitter

hello

Pon & Zi ;) by Brankich*

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
love
I love you
*hug*
SMUACK!
Wish upon..
brokenheart
don't let go
sun
snapshot love
You Stand Out
together
Photobucket

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

...

myspace layout codes

by branka & dora




ajde da i mi nekog pozdravimo...

evo ocemo i mi nekog pozzdravit:
dorini pozdravi:
pozdravljam najbolje frendice i frendove i ostale koji nisu u te dvije skupine.
brankini pozdravi:
ma ja pozzam sve koje znam i s kojima sam si dobra a posebno : blanku, saru, culju, anu, het i anci =)

kissach kiss





Dora & Blanka
Photobucket

Branka* & Anchy
Photobucket

Dora
Photobucket

nedjelja, 16.03.2008.

Hmmm.......da

Pozz svima!!!

Pa eto sta da kazem. Branka me natjerala da napisem post, skoro me ubila hehe. A stvarno ne znam kaj da pisem kod mene je skoro sve po starom. Svaki dan je prakticki isti: idem u skolu, dodem doma, gledam naruta, charmed ili drake & josh i onda idem van malo. Pa da vidimo sta je to novo kod mene: svida mi se jedan utrinas opet al nije sasa, al nebi ja previse o tom, bila sam na zupanijskom iz njemackog i engleskog. Na njemackom sam bila 32. a na engleskom 31., a jebiga i to je nesto. Nista previse se nije promijenilo. I dalje mrzim emache, ne slusam cajke ali mi se promijenilo misljenje o nekim ljudima. A jebiga tak je to. U skoli je sve po starom iako ocjene nisu bas bajneno. I tako posto mi je trebalo 20 min da napisem ovaj post jer fakat nemam inspiracije necu dalje navlacit. Pusa nekome cije ime pocinje na Tkiss. Pozz svima iz Travnog.

post by: Dora



| ...Coment... (8) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>