hello

woah

emo music!

glitter

ipissglitter

glitter

glitter

play naked

glitter

hello

Pon & Zi ;) by Brankich*

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
love
I love you
*hug*
SMUACK!
Wish upon..
brokenheart
don't let go
sun
snapshot love
You Stand Out
together
Photobucket

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

...

myspace layout codes

by branka & dora




ajde da i mi nekog pozdravimo...

evo ocemo i mi nekog pozzdravit:
dorini pozdravi:
pozdravljam najbolje frendice i frendove i ostale koji nisu u te dvije skupine.
brankini pozdravi:
ma ja pozzam sve koje znam i s kojima sam si dobra a posebno : blanku, saru, culju, anu, het i anci =)

kissach kiss





Dora & Blanka
Photobucket

Branka* & Anchy
Photobucket

Dora
Photobucket

nedjelja, 23.12.2007.

Koja spaljevina na Showtime-u

Ey ljudi. Eto bila sam na finalu Showtime-a i bilo je bas dobro. Pa ovako: Lea, Ljubicka, Krga, Katarina i ja smo krenule na bus oko 6 i 10. Kad smo dosle do velesajma otisle smo do kioska da kupimo nesto za pit jer je tam zagusljivo. Na putu do paviljona srele smo neka 3 lika koji su rekli da su sa radia Skoplje i pitali su nas sta mislimo tko ce pobijedit, naravno ja glupaca odma krenem nekaj blebetat i kazem Mario Ponjavic. Kaze on a Artemija zasto ne ona i ja ko iz topa prestara je. Ti likovi su se poceli smijat i pita on dalje a Franka ja opet premlada i na kraju je pitao a debeljuco i ja kazem ma simpatican je al ne Mario je najbolji. Kad smo bili vec jako blizu paviljona taj lik koji nas je ispitivao je rekao inace ja sam Artemijin muz. O majke ti di bas mi naletimo na tak nekog i onda ja jos krenem blebetat. Uglavnom nakon kaj smo se smrzavale jedno sat vremena je ispalo da moramo imat karte na kojima pise finale. Kad se to proculo pola ljudi je otislo doma i mi smo pocele psovat dabog da im unutra bilo sam 20-ero ljudi. Neke cure su cak pricale da ce ih tuzit i da ce objavit u jutarnjem listu da ih nisu pustali unutra. Kad su usli oni koji su ostali dosle smo do vrata i ja sam pitala jel mozemo unutra i zena koja je bila na vratima je rekla ajde ajde brze ulazite. Ocito su stjerali previse ljudi. Paviljon je bio pun ali su se svi gurali sto su vise mogli naprijed. Meni je nakon 15 min dopizdilo i rekla sam da idem iza. Krga je otisla sa mnom i htijele smo si zapalit al nisu pustali ljude van pa sam pitala cuvara jel mozemo pusit negdje i on je reko da odemo u wc pa da tam zapalimo. Otisle smo u wc i zapalile al su stalno ulazile neke starije babe pa nismo htjele pusit pred njima. Kad smo izasle iz wc-a bilo je jedno 30 ljudi ispred wc-a i svi su pusili. Posto nisu mogli van snasli su se. U meduvremenu Lea, Ljubicka i Katarina su gledale kak ovi pjevaju a tam je bio jedan spaljen lik koji je imao Nirvana majcu i upoznao s Leom. Lea je naposlijetku dosla do nas a Nirvana je taman izlazio iz wc-a i ja sam ga pozdravila pa je dosao do nas. Kako je frajer spaljen nisam mogla vjerovat. Ispricao nam je neke viceve koji su bili tolko glupi da smo se morale smijat. Pitao me dal si peglam kosu i ja sam rekla ne takva mi je inace i frajer ( zove se Nino pitala sam ga jos prije ) mi primi kosu i gleda je i onda ju je mirisao tam. Ja sam mu rekla da pusti i on pusti s jedne strane al primi s druge isuse i tak me zajebavao par minuta pacijent jedan. Pricao je uglavnom gluposti i zajebavao nas je sve tamo. Lea me skoro gadal bocom jer sam ju nekaj zajebavala. Uglavnom bilo nam je super. Stefan je trebao isto biti na Showtime-u ali je otisao sa Culjom, Sarom i Anom u lunapark. Sreli smo se kod Avenue Mall-a i sjeli na bus. Rekao je da mu je bilo pre jebeno i da ide opet u ponedjeljak i pito me dal ocu s njim al meni se bas ne ide jedva sam cekala da ovaj Showtime zavrsi zato da vise ne moram tam ic. I tako neki su bili tuzni zato kaj je Franka pobijedila al dobro. Meni je bilo bas dobro al svejedno hvala bogu da je zavrsilo hehe.

To bi bilo to ajde poz i velika pusa.


post by: Dora



| ...Coment... (9) | ...Print... | !!! |

subota, 22.12.2007.

Ajme kolko nismo nis napisale

Pozz ljudi, sorry kaj nismo dugo pisale al nije nam se bas ni dalo a neko vrijeme je nekaj bilo s blogom. Zavrsilo je polugodiste i hmm nisam zadovoljna no. Jebiga nadam se da ce sljedece bit bolje yes. Uskoro ce Nova godina party i stara ce me pustit van cemu se cudim jer nakon prosle nove sam mislila da vise nikad necu dozivjet da me pusti kod nekog i da slavim s frendicama i frendovima. Ovo polugodiste mi je brzo proslo i bilo je bas jebeno. Bilo je i zajebancija i opomena i kako bi to kreso reko smijalica. Jucer sam bila na kavi s frendicama iz razreda u avenue mall-u. Bas je bilo dobro. Cure su zajebavale Maju. Moram pohvalit Branku koja je zajebavala nekog na msnu. Svaka cast Branka legendo, e da imam osjecaj da je taj lik malo hmm poremecen. Danas idemo na finale Showtime-a i jedva cekam da to zavrsi jer mi se bas neide, al dobro ovo je zadnji put pa ce sigurno bit zajebancije smokin. Sto se tice mog zivota ja sam jos uvijek u jednog lika, vec godinu i pol zapravo, mozda i vise. Jebiga ocito sam prolupala cerek. I oni koji znaju o kome se radi neka mu ni u kojoj prilici ne govore to. Nista ljudi to bi bilo to sad ce Branka vjerojatno nekaj pisat a vama svima Sretan Bozic i Nova godina!!!!!!!!!!!!!!!!! Pogotovo njemunaughty hehe, salim se.

POZZZZZZZZZZZZ

post by: Dora smokin



| ...Coment... (2) | ...Print... | !!! |

subota, 01.12.2007.

pa nemres mi to radit...

isoo sad sam opet naletila na blog od nekih glupachica daj se ubijteeeeee molim vasbangbangbang.
tam neke girlsice444 tak nes daj molim te sere mi se fakat ste za pokopat se majke ti mile.
nemres mi onak srat pred ljudima "bok kloshari i svi smrtnici" daj molim te nabijem te kozo .pa nemres mi to radit kolko glupih ljudi pishe ove blogove iz dana u dan se sve vishe iznenadim...seretelaze po tim blogovima daj molim te ak neko od vas ima za poshteni mobitel a kamoli za vilu daj ajde headbang tuup majke ti neznam kaj bi vishe rekla... DROLJE, ma ni to nije dovoljna rijec za vas opce mi je zao vrijedat drolje jer za vas nisu izumili rijec.
ubijte se fakat mi je zlo od vas svih...

pozz normalnim ljudima koji nisu ni nalik ovim glupachicama wave
post by:branka zujo

dora zakaj te nema na msn-u cry



| ...Coment... (3) | ...Print... | !!! |

xD

ajd evo da i ja napisem post nisam dugo...
tek sam danas vidla blog od one glupace i tolko sam se smijala ajme...
fakat te boli kad si glupa jelda headbang ?? ajd zahvaljujuci njoj bar sam se brzo razbudila xD rofl
curo fakat ti se divim kak mozes bit tak glupa pa to ni u nasoj skoli nema majke ti...
i bas me zanima di si sve one slike skinula s neta (posto sam uvjerena da frendove nemas a i dam se kladit da si neka zgabura za pokopat se) fakat mi je zlo kad vidim jos jednu takvu glupacu al budimo iskreni lijepo sam se nasmijala =)
kad si vec tolko "bogata" kupi si zivot i prekini nas nasmijavat sa svojim glupostima koje ti niko ne pusi jer svi znaju da seres ko zadnje govno!

post by: branka wave kiss



| ...Coment... (13) | ...Print... | !!! |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>