hello

woah

emo music!

glitter

ipissglitter

glitter

glitter

play naked

glitter

hello

Pon & Zi ;) by Brankich*

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
love
I love you
*hug*
SMUACK!
Wish upon..
brokenheart
don't let go
sun
snapshot love
You Stand Out
together
Photobucket

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

...

myspace layout codes

by branka & dora




ajde da i mi nekog pozdravimo...

evo ocemo i mi nekog pozzdravit:
dorini pozdravi:
pozdravljam najbolje frendice i frendove i ostale koji nisu u te dvije skupine.
brankini pozdravi:
ma ja pozzam sve koje znam i s kojima sam si dobra a posebno : blanku, saru, culju, anu, het i anci =)

kissach kiss





Dora & Blanka
Photobucket

Branka* & Anchy
Photobucket

Dora
Photobucket

ponedjeljak, 26.11.2007.

Jedan normalan post.....

Posto se bas ne moze rec da sam do sada pisala "normalne" postove, mislim da je vrijeme da napisem jedan.
Pa ovako: danas je zapravo bio jedan potpuno obican dan u skoli. Stefan je ko i obicno zajebavao kog je stigao a pod te se ljude podrazumijevaju: Ana, Sara, Fran, Maja, Ivona i naravno ja. Uglavnom, raska nam je srala na matisi ko i uvijek koja mutava glupaca sere nam za svako sranje, al postalo je zanimljivo tek na kraju dana kad smo igrali mao mao Stefan, Sara, Ana i ja. Tako smo sjebali Saru vise puta da je to bilo prejebeno smijesno da smo joj se smijali u facu, a jebiga Sara - zivot je kurva!!!!! Kad su je Stefan i Ana izvarali i kad je naravno izgubila bilo je vrijeme da je krenemo tuc (hehe). Dakle, Stefan je izvukao decka pik i lupao ju 6 puta, Ana damu karu (Ana same kare ima lol) i tukla ju je 4 puta i ja sam izvukla asa herc i sjebala ju jer sam joj rekla da je moram maznut 11 puta a posto je izmakla ruku jednom, sve ukupno sam je jedno 15 puta lupila. Bilo mi je malo zao poslje al dobro. Nakom sto smo namlatili Saru imali smo engleski i Stefan je krenuo zajebavat Ivonu da ona voli pusit karu, da to nije sramota, da ona kad se kartaju najvise voli dobit karu i takva sranja. Isto tak je i Maju jebao do kraja engleskog. Na kraju smo isli doma i to je to. Tako da Branka nisi nis posebno propustila

post by: Dora



| ...Coment... (2) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>