html> Pocela je skola..hmm.. - !...Natalija...Ana...Romana...! - Blog.hr
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

users online

SERBIA-Jelena_Karl...


NEŠTO O NAMA:

IME:Natalija, Ana i Romana
ŠKOLA:Sesvetska Sopnica
RAZRED:7.b
VOLIMO:sebe,dečke,plesati,
pjevati,frendove,peseke,petice,
papati,tulume,zezanciju i naravno
rolati se..LoL..
NE VOLIMO: bube i bubice,
jedinice i još puuuno toga!
LJUBAV:zaljubljene, zauzeta(Ana)...
msn-ovi:taja94@hotmail.com
ana-94banana@hotmail.com
romana_94@hotmail.com

...i imamo puuno frendova..ne da nam se nabrajati....

Slikice:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Chat









Postavljeno 23.12.2007.
Free Web Counter
Free Web Counter




Blogovi =)

Josipa i Matilda
Ema i Petra
Tina
Pepek

Anin drugi blog
Kiki i Marko

myspace layouts

myspace layouts



Zašto te volim pitam se često,
"zašto u mome srcu dolaziš na prvo mjesto,
zašto te sanjam svake noći
a znam da nećeš doći.
zašto me to sve boli........
....možda zato što te volim...??

Oprosti što šutim dok sam s tobom
i što mi lice prekriva tuga.
Jer teško je ljubiti usne
koje je sinoć ljubila
DRUGA


Dani su loši,noći još gore!
uvjek te povrijede oni koji te
navodno VOLE!
Dok su s tobom,stalno ti lažu,
a na kraju dok odlaze,
ni ZBOGOM ne kažu! :-(


Nije me sram reći:
"voljela sam GADA"
Ali me sram reći:
"volim ga i SADA"

GooD girls
Go to HeaveN
Bad girls
Live 4ever
myspace layouts

myspace layouts



Školu odjebi
Starce zajebi
Dečka pojebi
Život razjebi
I bit ćeš HAPPY!!!

Love is the name
Sex is the game
Forget the name
And play the game


Voli onoga ko voli tebe!
al pazi da te ne zajebe!
Kad ti kaže umrijet ću zbog tebe
ti mu reci "umri ko te jebe"


Ako me ikada raniš i dušu povrijediš
upotrijebiti ću samo jednu kletvu:
"ONDA NEK TI MOJE USNE BUDU LIJEK
BEZ NJIH DA BOLUJEŠ ZAUVJEK "...

NARAV LJUBAVI NIJE TRAŽENJE
SAVRŠENE OSOBE,VEĆ VOLJETI
NESAVRŠENU OSOBU SAVRŠENO!!!

MUŠKARCI SU KAO ZAHOD
ILI SU USRANI,
ILI SU ZAUZETI.


HOĆEŠ?
NEĆEŠ...?
NEMORAŠ...!
KO TE JEXE...
IMA I BOLJIH
OD TEBE!!


A.D.I.D.A.S
ALL DAY I DREAM ABOUT SEX

Nobody is
Perfect
I am
Nobody


I m Not A Bitch.
I m THE bITCH!

i Have PMS
And A Gun...
Did You Have Something
To Say!


NITKO NE
UMRE KAO
DJEVAC JER
ZIVOT JEBE
SVAKOGA!


The day
i will stop lovin
you
is the day
when i close
my eyes
4ever!


Photobucket


KAZNA JE
VOLJETI ME
AL ČAST JE
IMATI ME!!!

Photobucket

Muškarci su snaga,
Muškarci su moć,
Muškarci su samo
za jednu noć,
za jednu noć i ništa
više,
MI smo GADURE al
nas je više!!!


Oci su ti izdajice plave
svaku vijest mi prije
tebe jave,ono što mi
tvoje usne šute...
Govore mi oći kada se
mute...


Teško je voljeti,
i ljubav kriti,
u srcu plakati,
a nasmijan biti...

Tjeram te iz sebe,
sa sobom se bojim,
želim te mrziti
al prokleto te
VOLIM!

Ako si zaljubljen
Dobro znaj da
Lijep je početak a
BOLAN KRAJ

...nebo je danas
ogromno,nebo
zna gdje
je moje
maleno,nebo je
noćas krivo za sve
al da si barem ovdje
ali nema te...



Evo vam nekoliko savjeta kako totalno izludjeti roditelje!

1. Sljedi ih svugdje po kući
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "ah, dobro jutro! Kakav divan
dan!"
8. Glasno hrći dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. kucaj im na vrata cijelu noć.

subota, 19.01.2008.

Pocela je skola..hmm..

Evo ljudi kao što več svi znate počela je škola!U školi je sve onak..O.K...valjda..!Ja sam vam inaće dobro....malo mi je dosadno...trošim bogu dane..i tak..!Jučer smo imale utakmice protiv A.B Šimića...i izguuubile smo..ali sam zato kaj su protivnice sve bile 8 ili 1 srednji ak ne i 2 i bile su visoke 2 m! Al nema veze...super smo mi igrale i trudile smo se al ak ne ide onda ne ide!Romana vam u četvrtak i petak bila bolesna....al sada je ozdravila...Ana i dalje zajebava ljude....i isto troši dane i tak!I da ....ja sam vam dobila PESEKA.....pekinezera...žensko je i zove se Dona ...ima 2 mjeseca..i presladka je i naravno preljepa...možda vam stavim slike ...ak mi se bude dalo! I tak vam se ja po cijele dane igram s njom....jedva čekam da vani bude ljepše vrijeme i da ne bude blato pa da se mogu šetati s njom..!Neznam kaj da vam više napišem.. pošto ovaj post pišem po 2 put..jel mi se je 1 put obrisao pa sam morala ispočetka...pa se pol toga ne sjećam kaj sam napisala...!Ana i Romana nikako da napišu post ....pa moram ja...a tak i tak su moje postevi bolji..hehe....one će htjeti napisati post sada kada sam ga ja napisala...ali cure...nemojte ga sada napisati...jel sam ga sada ja napisala...napišite ga za negdje tjedan dana ili više...al prije ne!!! I idem sada na pozdrave:
puno pozdravića za:Anu, Romanu, Matildu, Josipu, Petru, Antoniu(koja me u prošlom postu nije pozz..al nema veze valjda je zaboravila al ja ne zaboravljam ""frendice""pa tak da ću je ja pozz!),Matiju, Ivu, Cetinu, Damira, Kljajića, Zaki i Jadranku i neke odbojkašice koje su igrale:Emu,Petru,Mariju, Mirjanu ,Anu ,Tinu(koja nije igrala jer nije imala iskaznicu,al nema veze)...i sve ostale koji čitaju ovaj post...naći i tebe..da tebe koji si upravo ovo pročitao..!
PooZzZ!!!

by:NATALIJA

- 17:24 - Love me(34) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.